Jump to content

Sfat achizite E92 320d


Mishubmw

Recommended Posts

Salutare dragi pasionati bavarezi,

Ma adresez in primul rand posesorilor de E92 320d sau cunoscatorilor acestui model aparte. As dori sa achizitionez unul vara aceasta, din Germania. Intrebarile mele sunt: care e consumul real in oras? care sunt cele mai majore probleme? (am inteles ca la motorul de 177 CP N47 sunt probleme cu cureaua de distributie) Si mai ales, care sunt costurile efective de intretinere (ex. cat e un schimb de ulei+filtre+manopera?). Astept raspunsurile voastre, multumesc anticipat si numai bine! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

(am inteles ca la motorul de 177 CP N47 sunt probleme cu cureaua de distributie)

Si mai ales, care sunt costurile efective de intretinere (ex. cat e un schimb de ulei+filtre+manopera?)

Cu lantul poate.

Revizia la N47 ma costa in jur de 500 lei , toate filtrele si uleiul. Infim oricum.

 

cost de intretinere (inclus impozite, asigurare) minim 1000 euro pe an , pentru 15.000 / km .

Nu serios? Pe mine ma duce undeva la maxim 400,500 euro daca e s-o iau asa. Tu poate ai pus si motorina la calcul sau stiu eu ce .... :)

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Stiu , chestia e relativa . Daca un set de cauciucuri il cumperi de nou la 2500-3000 Ron sau dai 500 ron pe niste seconduri . Depinde si cum vrei sa o intretii. Placute poti sa cumperi ori UNIX ori ATE . Edited by ex0rcistu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit serios si la 320i, insa pe termen lung consumul e o idee maricel pentru mine...in rest intr-adevar nu se compara cu diesel-ul, suna mai bine, mai silentios etc. Insa nu-mi permit sa alimentez saptamanal 200 lei ca sa merg prin oras 3 pasi. Consumul de 7-8l in oras la diesel ma impinge de la spate... :frantics:
Link to comment
Share on other sites

Stiu , chestia e relativa . Daca un set de cauciucuri il cumperi de nou la 2500-3000 Ron sau dai 500 ron pe niste seconduri . Depinde si cum vrei sa o intretii. Placute poti sa cumperi ori UNIX ori ATE .

Eu nu am pus si asta la socoteala. El zicea de costuri cu reviziile uzuale. Ce vrei acum cand iau o masina sa ma gandesc la toate astea? Orice masina ti-ai lua tot ai de bagat bani in ea pt diverse, doar n-o fi pe gratis.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am pus si asta la socoteala. El zicea de costuri cu reviziile uzuale. Ce vrei acum cand iau o masina sa ma gandesc la toate astea? Orice masina ti-ai lua tot ai de bagat bani in ea pt diverse, doar n-o fi pe gratis.

 

"cost de intretinere (inclus impozite, asigurare) minim 1000 euro pe an , pentru 15.000 / km "

Citeste mai atent, include si impozite, asigurare in minim 1000e pe an. Foarte adevarat, mai ales daca faci Casco.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la n47 stresul e cu lantul , adica probabil ca va trebui sa schimbi ca sa te bazezi pe masina ,mai ales daca auzi zgomotele clasice. In rest intretinerea specifica , nu-ti poate spune nimeni ce se va strica , fiecare masina e diferita . Si totusi daca-ti pui problema unui schimb de ulei si filtre ...nu stiu ce sa zic . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

eu unul sunt foarte mirat cand apar astfel de intrebari pe forum. vreau sa imi cumpar cutare...cat costa revizia ? si nu apar rar astfel de intrebari.

o distributie e vreo 600-700 euro. niste discuri si placute, vreo 300-400 euro. o volanta+ambreiaj = 600-700 euro. un egr 250 euro. o eliminare de filtru de particule 300 euro. deci ce mai discutam de revizie ?

PS: o cutie manuala = 800 Euro ( cum am patit eu ). sper ca esti pregatit de toate astea, chiar daca mare parte din ele, posibil sa nu ai nevoie sa le schimbi.

Edited by Paleonte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit serios si la 320i, insa pe termen lung consumul e o idee maricel pentru mine...in rest intr-adevar nu se compara cu diesel-ul, suna mai bine, mai silentios etc. Insa nu-mi permit sa alimentez saptamanal 200 lei ca sa merg prin oras 3 pasi. Consumul de 7-8l in oras la diesel ma impinge de la spate... :frantics:

 

e cam invers.. eu am un E92 320i

consumul mie mi se pare f ok..

la un 60%bucuresti si 40% afara am 8.4 (bucuresti 30% aglomeratie ore de varf)

cativa prieteni cu e90 318d n47 in aceleasi conditii, au in jur de 7.8-8. mare diferenta nu e.

aa.. cu start stop activat(eu, ei nu)

 

de sunat suna mai bine, dar nu e nici pe departe mai silentios. motoarele mai noi, cu injectie directa cum e 320i de pe coupe e destul de galagios, foarte aproape de galagia unui diesel. Asta din afara masinii ca in interior nu se aude oricum nimic la ambele. Comparativ cu un F10 530d e mai galagios in afara masinii.(nu vorbesc doar de masina mea ci de mai multe n43b20)

 

e oarecum mai fiabil, distributia se schimba si la benzina (tot pe acolo costa) ambreiajul si volanta teoretic ar trebui sa te tina mai mult si nu mai ai dpf si turbina.

 

Prin oras, comparativ cu e92 320d 177, se misca aproximativ la fel (urcat bine in ture).

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

Doar aseara am observat, cele de 177 CP (N47) sunt toate Euro 4...taxa bate spre 1000 eur :frantics:. Am decis mai bine sa dau bani in plus pe un model dupa 2010 si sa fie Euro 5 si poate dau si de motoru' nou de 184 CP, care din cate stiu are consum si mai bun decat N47 de 177 CP. (A, si taxa e <100 Eur) :thumbsup: Edit: Modelul dupa 2010 din cate am vazut e si facelift-ul care e :shifty: :shifty: :shifty: Edited by Mishubmw
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

cel de 184 c.p are mai putine sanse sa aiba si probleme cu distributia ( desi nu e exclus ). Ai si CIC daca iei cu navi, ceea ce e foarte fain. Doar sa nu te uiti dupa cele mai ieftine, sa nu ai surprize.
Link to comment
Share on other sites

Doar aseara am observat, cele de 177 CP (N47) sunt toate Euro 4...taxa bate spre 1000 eur :frantics:. Am decis mai bine sa dau bani in plus pe un model dupa 2010 si sa fie Euro 5

Si cele din 2009 sunt euro 5. De unde ai dedus euro 4?

Si apropo, ce buget ai?

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Automatele parca ies euro4 din cauza de co2 mai mare.

 

Inainte am avut 325iA. In primul an dupa ce l-am luat am facut ~50.000 cu el. Consumul nu este un criteriu in cazul meu. Nu vad ce cauta M3 in discutie.

 

O sa vezi ca pe termen lung cheltuielile sunt mult mai mari cu un diesel.

Eu nu sunt multumit de diesel.

Edited by mmneg
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.