Jump to content

Din nou...zgomot 1500 rpm


Recommended Posts

Va salut!Am achizitionat acum 3 saptamani un 320d din 10/2009,am venit italia cu el acum cateva zile si am inceput sa aud impreuna cu "huruitul" intre 1700-1400 rpm la accelerare si dezaccelerare,chiar si la relanti,un țĂŁcanit pe dedesupt undeva in fata pe mijlocul masinii...

Am fost aici la BMW si mi-au zis ca e nu stiu ce piesa flexibila care face legatura intre catalizator si esapament(350-400€)...m-i s-a parut cam mult si am aflat ca in Ro e mult mai ieftin...am tinut un pic cu piciorul pe toba,am miscat un pic de ea si probabil s-a reglat la loc,pt ca momentan nu se mai aude...dar "huruitul" de la inceputul povestii a ramas neschimbat...trebuie sa-mi fac griji de distributie?cand am luat-o nu se auzea nimic,dupa cateva zile a inceput sa se auda...e posibil sa fi fost reparata pt vindere?a fost adusa din franta de maxim o luna...

 

Astept o parere,multumesc

Link to comment
Share on other sites

a fost adusa din franta de maxim o luna...

 

Cine stie cati km o avea :pardon:

 

Ar trebui sa mergi la un service pentru o verificare amanuntita a problemelor. E greu asa pe forum.

 

Distrubutia nu prea poate fi reparata pentru a fi vanduta. Se pot face niste manarii sa pui alt ulei sau diverse chestii in el si sa dispara pe moment zgomotul. Distrugi apoi motorul dar din moment ce o vinde nu-i mai pasa.

Link to comment
Share on other sites

Piesa aia flexibila ii zice "racord flexibil" Se poate sa se fi spart si intr-adevar sa faca acel zgomot! De vibrat nu-ti vibreaza mai tare decat de obicei? Daca da, inseamna ca asta-i buba! Oricum, la fel cum ti-a zis si Bala, cel mai bine este sa mergi la un mecanic si sa-ti verifice toate cele inainte sa pui diagnostice!
Link to comment
Share on other sites

In bord are 147.000 km iar pe cheie are 182.000,schimbul de ulei l-am facut a doua zi dupa ce am cumparat-o...da,m-i se pare un pic cam zgomotoasa,chiar daca e un motor zgomotos,pe loc m-i se pare ca e un pic prea tremurat...au verificat-o mecanici cand am luat-o...ziceau de suruburi originale cu filet nedesfacut niciodata ...si toate laudele,fiind cunostiinte bune de-ale mele nu ale vanzatorului...in primele 2 zile nu se auzea absolut nimic si am testat-o cam in toate conditiile...de la volan
Link to comment
Share on other sites

Din pacate samsarii sunt in criza de idei. Toate au la vanzare 140k km plus/minus vreo 8 mii.

 

De la faza cu km in cheie, e clar ca ai luat o masina cu km dati inapoi. Ar trebui sa mergi la un service unde o pot vedea mecanici cu experienta.

 

Sa nu ai suruburi desfacute nu arata neaparat ca masina a fost intretinuta. Poate indica in unele cazuri exact situatia opusa.

Link to comment
Share on other sites

Totusi sa stau linistit momentan?sa ma apuc sa-i schimb racordul flexibil(sau sunt slabe sanse sa fie asta motivul)?am sanse mari ca in curand sa patesc altceva mai grav daca nu umblu acum la ea?...nu de alta dar aici in IT m-i se pare mult mai greu decat acasa sa gasesc un mecanic bun si accesibil...la reprezentante nici nu ma gandesc(numai idioti...) Edited by Bgn320d
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa incepi cu o constatare serioasa, la un service adevarat, numai asa vei stii exact cum stai si apoi sa decizi cum procedezi mai departe. Nu vreau sa te agit aiurea, dar si kilometrii pe care ti-i arata cheia pot fi masluiti ... caz in care datele problemei se schimba din rau in mai rau ...
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult de pareri,totusi as vrea sa stiu daca as avea vreo sansa ca huruitul sa fie de la acel racord flexibil din cauza caruia sa auzea si țacanitul ...

Si daca ar cunoaste cineva un service bun prin italia din intamplare,fac o cinste..

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi-au montat power kit-ul la BMW (dat toba jos, printre altele), a inceput si a mea sa faca un zgomot/tzacanit metalic de la racordul ala (racordul nu era rupt sau deteriorat); la fel, daca impingeam putin cu piciorul in toba disparea. Am tot sucit toba in toate pozitiile insa n-am mai reusit sa gasesc una in care sa nu mai faca deloc.

 

Solutia a fost sa montez pe toba finala un "vibration absorber", piesa #13 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=PN31&mospid=51029&btnr=18_0592&hg=18&fg=20

De atunci nu s-a mai auzit.

 

PS: racordul flexibil vine cu tot cu catalizator/DPF. De inlocuit, poate doar sa-l tai si sa sudezi altul.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Pai ma gandesc ca daca aici mi-a cerut 400€ Vine cu totul nu?sau acum ar fi prea mic pretul sa vina cu totul?:)

Scz dar piata la piese nu o cunosc....si deci huruitul nu ar putea sa fie tot de la acelasi racord?

Edited by Bgn320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.