Jump to content

Problema 320D E46: Motorul suna exagerat de tare si nu trage


Recommended Posts

Dupa ce Bmw-ul meu (320d e46 136cp) a luat-o pe ulei de 2 ori, a 2-a oara terminandu-se cu 2 bujii sarite, am pus bujii noi si am vazut ca merge bine, deci m-am hotarat sa schimb turbo, ca sa n-o mai ia pe ulei si a 3-a oara, evident.

 

Am schimbat turbo(l-am cumparat mai ieftin, 220€ la mana a 2a), uleiul(5W-40), filtrul de ulei, filtrul separator de ulei cu tot cu capac si o garnitura de sub capacul pompei de injectie pentru ca pierdea motorina pe-acolo si avea fluctuatii la relanti(am auzit ca din cauza lipsei presiunii din pompa se strica si partea electronica). Galeriile, furtunele si intercooler-ul nu le-am curatat de ulei, nu mi s-a parut asa important.

 

In seara dupa ce am terminat lucrul la ea i-am dat o cheie, am facut o tura cu ea si mergea super, toate bune si nu mai pierdea motorina nici nu mai avea fluctuatii la relanti.

 

Problema e ca a 2-a zi cand am pornit-o motorul suna foarte tare, ca un tractor atunci cand il acceleram, si tragea foarte slab. Am mers un pic cu ea asa si dupa vreo 15 mninute si-a revenit, suna normal in acceleratie si tragea super. Am oprit si repornit motorul si a mers bine. Am lasat-o vreo o ora si din nou problema cu motorul zgomotos in acceleratie.

 

Acum, dupa 4 zile de cand am schimbat cele mentionate, nu isi mai revine deloc. Am incercat cu alt filtru de ulei si cu ulei 10W-40, dar la fel merge. Urmeaza sa schimb maine debitmetrul, pentru ca e dus, dar ma-ndoiesc ca o sa remedieze cu ceva problema care o am.

 

Mai astept idei de la voi, nu prea am posibilitatea de a merge la service-uri ca sunt plecat din tara si aici ma cam usuca de bani. O sa o pun pe tester zilele urmatoare, dar totusi as vrea sa stiu cam la ce sa ma astept sau ce sa mai verific pe sub capota, poate e ceva problema care n-o arata pe tester. Mersi anticipat.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa nu ai vreo bilela indoita sau vreun piston stricat

mai e posibil de la socul pe care l-a luat motorul sa nu ai si niste cuzineti paraditi

 

in momentul cand se incalzeste motorul sa se mai atenueze din jocuri si din cauza asta sa mearga mai bine la cald

nu stiu daca un test de compresie ar ajuta in cazul tau

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 zile si-a revenit singura si cu zgomotul, si cu puterea. Pana acum n-a mai facut figuri. Sper sa ramana asa. Dupa ce si-a revenit a mai ramas un zgomot la relanti, dar avand 2 injectoare pilot, le-am schimbat intre ele si nu mai face nici un zgomot. Cand am schimbat injectorul am observat ca surubul in care se prinde piulita care tine injectorul era un pic desfacut, probabil de la aia facea motorul zgomot.

 

Am mai schimbat apoi debitmetrul, dar a ramas cu o accelerare slaba pana in 1800rpm si parca are tendinta sa galopeze, dar asta se observa slab de tot. Mai face si o ezitare in viteza a 4a la ~2500rpm, vazandu-se si consumul cum scade dintr-o data, dar dupa ce las acceleratia si o calc, isi revine.

Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.