Jump to content

Temperatura apa 320d e90


Claudiu320d

Recommended Posts

Salut, am o problema, Astazi am facut cateva ture prin oras si am observat ca temperatura apoi nu crestea nu stiu ce! Era undeva in jur de 64°C, Asa ca m'am oprit in parcare, am lasat motoru pornit in jur de 10 minute si dupa temperatura a crescut la 90°C! Ceea ce m'a facut sa cred ca vreo'un termostat e defect!

Pe urma am pornit din nou sa fac o tura si sa vad ce se intampla.Dupa vreo 10 km la 90km/h temperatura apei a scazut la 51°C

 

Temperatura apei dupa ce am stat 10 minute oprit cu motorul pornit

http://s29.postimg.org/sga9ejzgn/20141126_134832.jpg

 

Temperatura apei dupa 10 km la 90km/h...51°C

http://s29.postimg.org/8j4c5lglj/20141126_135916.jpg

 

Voi ce spuneti?

Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca te-ai aruncat prea repede la termostate...caldura iti baga sau nu ? De unde stii ca nu e senzorul de la temp ?!

 

Nu e clar de ce raspunzi cu o intrebare...;) dar nici nu vrei sa explici DE CE AR FI senzorul de temperatura??

 

NU ar fi senzorul de temperatura pentru ca "temperatura" afisata variaza cu regimul motorului: in mers racit de aerul "aspirat"; in gol si probabil accelerat (asta nu ne spune autorul..) pe loc, ca sa ajunga la regim...

 

Sa fi fost senzorul ar fi aratat doar o temperatura..

 

Asteptam logica ta.

 

Si efectul schimbarii (sa nu ne uite) de.la autor. ;)

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Deci, Cel mai probabil e blocat termostatu principal, si ca sa va raspund la intrebari:

Cand pornesc masina dimineata si dau o tura prin oras temperatura urca pana la 60-65...oricat as merge prin oras tot acolo ramane.Cu cat merg mai tare cu atata temperatura apei scade, in schimb daca stau in coloana, sau oprit, temperatura creste, ajungand pana la 90°C.asta insemnand ca cand incep sa mergi aerul rece bate in radiator si raceste apa, ceea ce ma face sa cred ca termostatu principal este pe deschis! V'am lamurit?

Link to comment
Share on other sites

nu mai incerca sa cauti argumente pro sau contra.schimbi ambele termostate si ai rezolvat problema.si eu am patit acelasi lucru.putea fi termostatul principal defect sau cel de la EGR, dar ca sa scapi de batai de cap, le schimbi pe amandoua si problema se rezolva.

in locul tau as fi mers pe original.

ca cand se defecteaza unul, cand altul :goodjob:

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

..eu le-as fi luat de la dealer. Am aflat din multe locuri ca, cel mai bine, ca sunt cel mai fiabile de la dealer..

Nu vreau sa provoc nici o polemicacu ocazia asta. ;)

Cele de la dealer de cele mai multe ori au contracte cu o anumita marca de pe piata, care in plus de o piesa normala are in plus inscriptionat BMW.Un exemplu: Placutele de frana, Le cumpar de la un magazin auto din oras,marca Ate cu 250 lei, la dealer tot marca Ate iti vand doar ca au marca BMW inscriptionat in plus fata de cele de la magazin si tu platesti cel putin 50%+ doar pentru ca sunt "Originale" .

Link to comment
Share on other sites

Cele de la dealer de cele mai multe ori au contracte cu o anumita marca de pe piata, care in plus de o piesa normala are in plus inscriptionat BMW.Un exemplu: Placutele de frana, Le cumpar de la un magazin auto din oras,marca Ate cu 250 lei, la dealer tot marca Ate iti vand doar ca au marca BMW inscriptionat in plus fata de cele de la magazin si tu platesti cel putin 50%+ doar pentru ca sunt "Originale" .

le poti lua pe original din alta parte, nu neaprat de la dealer.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am reusit nimic in afara de K1 test.

 

Virgil,ti apasat pe butonul ala mic care resetezi km si bagi cheia in contact.

 

O sa-ti apara test 1.....apesi pe butonul mic pana ajungi la testul 19 si ti apasat pe el pana cand iti apare code ON-OFF,cand o sa vezi code ON trebuie sa introduci suma ultimelor 5 cifre din VIN.

 

Dupa aceea o sa se deschida meniul secret si o sa-ti apra din nou test 1,2,3,....etc,apesi pe buton pana ajungi la testul 7,acolo iti arata temperatura antigelului

 

Sper ca m-am facut cat de cat inteles.....succesthumbsup.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Nu e clar de ce raspunzi cu o intrebare...;) dar nici nu vrei sa explici DE CE AR FI senzorul de temperatura??

 

NU ar fi senzorul de temperatura pentru ca "temperatura" afisata variaza cu regimul motorului: in mers racit de aerul "aspirat"; in gol si probabil accelerat (asta nu ne spune autorul..) pe loc, ca sa ajunga la regim...

 

Sa fi fost senzorul ar fi aratat doar o temperatura..

 

Asteptam logica ta.

 

Si efectul schimbarii (sa nu ne uite) de.la autor. ;)

 

Eu nu stiu de ce te bagi in seama ...Topicul e deschis de un user si vb si ii dau sfaturi lui,logic. Sa te incalzeasca pe tine raspunsul meu e,da,eu am avut o problema asemanatoare si cauza a fost senzolrul de temperatura,nicidecum termostatele. Deal ? ;)

Edited by SB25GAS
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu de ce te bagi in seama ...Topicul e deschis de un user si vb si ii dau sfaturi lui,logic. Sa te incalzeasca pe tine raspunsul meu e,da,eu am avut o problema asemanatoare si cauza a fost senzolrul de temperatura,nicidecum termostatele. Deal ? ;)

Stati linistiti baieti!

E termostatu, am verificat cu motoru rece, chiar si inainte de 50°C apa trece si prin radiator, ceea ce n'ar trebui daca ar fi pe inchis termostatu,Mersi oricum de sfat :good: :good:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stati linistiti baieti!

E termostatu, am verificat cu motoru rece, chiar si inainte de 50°C apa trece si prin radiator, ceea ce n'ar trebui daca ar fi pe inchis termostatu,Mersi oricum de sfat :good: :good:

 

Ma bucur ca am putut sa dau un raspuns aproape de simptomul descris de tine.

 

Daca ai timp si vrei sa experimentezi poti ca le pui pe amndoua in apa clocotita sa vezi cum se "comporta" cel defect fata de cel nou.

 

Despre termostate, ce am mai citit, de fapt cred, vazut pe youtube.. e ca cele luate de la dealer sunt mai fiabile in timp.. in sensul ca arcul acela e facut sa se comprime dupa caracteristici specifice, fiabilitate (control al calitatii) mai riguroase.

Termostatul nu e doar o piesa cu arc! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca am putut sa dau un raspuns aproape de simptomul descris de tine.

 

Daca ai timp si vrei sa experimentezi poti ca le pui pe amndoua in apa clocotita sa vezi cum se "comporta" cel defect fata de cel nou.

 

Despre termostate, ce am mai citit, de fapt cred, vazut pe youtube.. e ca cele luate de la dealer sunt mai fiabile in timp.. in sensul ca arcul acela e facut sa se comprime dupa caracteristici specifice motoarelor fabricantului, fiabilitatea fiind(control al calitatii) mai riguroase.

Termostatul nu e doar o piesa cu arc :excl:

 

De urmarit ce zice mecanicul acesta dupa min 5:55 despre termostat:

;)

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca cele orginale sunt de la Behr...Sa speram ca o sa dureze si Gates'ul, pana la urma nu e diferenta mare de pret.

Baieti mi'am schimbat si fulia de la arborele cotit, am blocat volanta cu o surubelnita mare, si cu cheia si o prolunga am desfacut surubu.Pe un forum de italieni,(www.bmwpassion.com) multi mi'au zis ca am riscat mult sa rup dintele de la volanta, voi ce parere aveti? mie nu mi s'a parut ca nu am depus efort mare.

Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.