Jump to content

zgomot si tremurat la accelerare (in sarcina)


george_geo1010

Recommended Posts

buna seara dragi colegi , am cautat pe forum dar nu am gasit nimic asemanator cu problema mea.de ceva vreme ma cam seaca o problema care o am la masina si nu ii gasesc deloc rezolvare.am schimbat fel de fel de piese dar degeaba.sa va explic care este problema.cel mai tare se simte de la viteza a treia in sus (cel mai tare la a 4 -a si a 5 -a).cand accelerez si masina e in sarcina , in special de la 1500 rpm pana ajunge la 2500 rpm se aude un zgomot foarte urat urmat de trepidatii , zic eu ca zgomotul si trepidatiile vin din spate.imediat ce masina ajunge la viteza dorita si nu mai este in sarcina zgomotul se diminueaza simtitor.pana acum la recomandarea anumitor mecanici am schimbat : tampoane motor , planetara stanga , rulment stanga , si acum mai nou am schimbat cei doi suporti ce sustin cardanul.unul era distrus ce este drept , cel dinspre diferential.dar problema mea tot nu a disparut.astept niste pareri de la cineva care a mai intalnit asemenea problema , multumesc mult.
Link to comment
Share on other sites

Cand o lasi in viteza a 5-a, in frana de motor, de la o turatie mai mare de 3500, nu se amplifica bataia, sau mai este bataia?

Cam o bataie asemanatoare cu ce zici tu am avut si eu, doar ca se manifesta mai tare atunci cand era in frana de motor. Rezultatul....a fatat motorul pe autostrada in Germania, a iesit biela prin motor.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Te-ai chinuit ceva cu ea ,dar pana la urma ai dat de capat. Bravo! Eu am acea 'bufnitura' in spate ,plus trepidatia cand plec de pe loc. Azi am dus-o la atelier sa ii schimb flansa de la cardan si am fost anuntat ca desi am facut comanda dupa codul motorului ,flansa nu se potriveste.Sa inteleg ca la e46 benzina sunt mai multe dimensiuni la flansa de cardan?! Foarte curios...este prima data cand am auzit de asa ceva!
Link to comment
Share on other sites

Te-ai chinuit ceva cu ea ,dar pana la urma ai dat de capat. Bravo! Eu am acea 'bufnitura' in spate ,plus trepidatia cand plec de pe loc. Azi am dus-o la atelier sa ii schimb flansa de la cardan si am fost anuntat ca desi am facut comanda dupa codul motorului ,flansa nu se potriveste.Sa inteleg ca la e46 benzina sunt mai multe dimensiuni la flansa de cardan?! Foarte curios...este prima data cand am auzit de asa ceva!

 

Flansa aceea care nu e ieftina de loc si iti recomand sa o iei de la dealer... pentru fiabilitate se monteaza EXACT asa cum a fost cealalta (are niste sageti mici pe ea) si FARA a schimba pozitia flansei cardanului fata de cea a flansei cutiei altfel poate aparea vibratie in cardan si uzura prematura a suportului sau..

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Flansa aceea care nu e ieftina de loc si iti recomand sa o iei de la dealer... pentru fiabilitate se monteaza EXACT asa cum a fost cealalta (are niste sageti mici pe ea) si FARA a schimba pozitia flansei cardanului fata de cea a flansei cutiei altfel poate aparea vibratie in cardan si uzura prematura a suportului sau..

Corect. Primul lucru care a fost la schimbarea flansei a fost respectarea acelor 'pasi' descrisi de tine. Acum D-zeu stie ce a facut mecanicu' pentru ca nu am stat langa el. Flansa care am cumparat-o este marca Febi Bilstein.Dupa montare am observat ca nu se mai aude acea 'bufnitura' care se auzea de obicei in marsarier,dar....daca trag frana mana si incerc sa dau cu spatele ,zgomotul reapare. :yahoo: Din cate m-am informat pe net mai exista o bucsa principala care sustine diferentialul spate. D-zeu cu mila!!Bune masinute ,dar saracele au anumite probleme care te 'seaca' si mai ca-ti vine sa-i dai foc! :geek:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Salutare!

avem una bucată X3 2012 2.0 d F 25

masina cumpărată de 2 luni , la câteva zile după cumpărare au început vibrațiile.Am contactat proprietarul el a zis ca la el nu făcea nimic , în fine.

Vibrațiile început exact la 40km/h la accelerație normală. La picior în podea nu face nimic.

1. Schimbat jante de 19 cu unele pe 18

nicio schimbare 

2 schimbat ulei cutie transfer 

au dispărut total vibrațiile 

3 a trebuit să schimb planetara dreapta față (ruptă din grup conform mecanicului) am schimbat și uleiu în grup

vibtatiile au revenit exact ca înainte

intrebarea cea mare este care e legătura între schimbul planetarei și revenirea vibrațiilor????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.