Jump to content

Nou posesor de E 46 1.9 benzina cu probleme la motor


Recommended Posts

salut,

nu vreau sa te dezamagesc dar din experienta pe care o am in domeniu mecanica, electrica BMW pot sa spun ca sigur este coroana de pe arborele cotit, cea pe care citeste senzorul de punct mort. am intalnit destul de des aceasta probleme la motoarele m43. acea coroana pur si simplu se sparge si senzorul nu mai poate detecta punctul mort (sau tdc0) al motorului si de aici si erorile pe care le-ai enumerat mai sus.

Da baia de ulei jos si o sa ramai surprins de ce vei gasi. daca erai din bucuresti te ajutam cu cea mai mare placere.

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Salut

Scuze pentru intarziere,

Dupa cum ti-am relatat mai devreme ,aici ai un mic video cum poti verifica semnalul de la fiecare senzor

Fisierul cel de pe autodata ai tensiunile orientative cele de pe pinii calculatorului, cat si cei din mufa tata de la bobina de inductie,

cat si mufa de la senzorul de la axa cu came si cea de la volanta,

Acelasi lucru ti l-am recomandat si eu ca sa verifici alimentarea calculatorului cu cheia in pozitia a2-a.

Posibil sa fie si calculatorul masinii ECU , dar pana acolo trebuie sa verifici senzorii (daca dau impulsuri ), si ar mai fi ceva de verificat

legatura de la minusul bateriei la caroseria masinii in continuare legatura intre caroserie si motor,

Foarte important este momentul de sincronizare al senzorilor cel de la volanta cu cel de la axa cu came ,deoarece exista un moment in care numaratorul din calculator (senzorul de pe axul motorului trimite

impulsuri catre ECU in functie de ceace citeste de pe roata dintata)

Acea roata dintata are intr-un loc cativa dinti lipsa ,ceace inseamna

ca va reseta numaratorul din ECU ,dar este sincronizata si cu impulsul dat de catre senzorul axa cu came.

Daca acestea 2 nu sunt sincronizate mecanic (gen lant distributi foarte larg), si in acest caz scanteia o va da aiurea.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Salut

Scuze pentru intarziere,

Dupa cum ti-am relatat mai devreme ,aici ai un mic video cum poti verifica semnalul de la fiecare senzor

Fisierul cel de pe autodata ai tensiunile orientative cele de pe pinii calculatorului, cat si cei din mufa tata de la bobina de inductie,

cat si mufa de la senzorul de la axa cu came si cea de la volanta,

Acelasi lucru ti l-am recomandat si eu ca sa verifici alimentarea calculatorului cu cheia in pozitia a2-a.

Posibil sa fie si calculatorul masinii ECU , dar pana acolo trebuie sa verifici senzorii (daca dau impulsuri ), si ar mai fi ceva de verificat

legatura de la minusul bateriei la caroseria masinii in continuare legatura intre caroserie si motor,

Foarte important este momentul de sincronizare al senzorilor cel de la volanta cu cel de la axa cu came ,deoarece exista un moment in care numaratorul din calculator (senzorul de pe axul motorului trimite

impulsuri catre ECU in functie de ceace citeste de pe roata dintata)

Acea roata dintata are intr-un loc cativa dinti lipsa ,ceace inseamna

ca va reseta numaratorul din ECU ,dar este sincronizata si cu impulsul dat de catre senzorul axa cu came.

Daca acestea 2 nu sunt sincronizate mecanic (gen lant distributi foarte larg), si in acest caz scanteia o va da aiurea.

Am facut azi un test IMPA si am .

126 SIGNAL CAM ASC

ERROR FREQ>1

LOGISTIC COUNTER>40

7E 44 30 01 28 00 43 7E.68.A7.00.00.00.00.00.00.....

Alte erori nu am.Daca puteti interpreta codul va multumesc. Stima

Link to comment
Share on other sites

Nu cu scanteia in mod direct, ci indirect, astfel ECU cand primeste impulsuri de la semzorul de la volanta, le numara, si in acelasi timp porneste si pompa de benzina,

astfel daca ai presiune la benzina catre injectoare , se deschid injectoarele, si dupa ce se ridica pistonul respectiv ai nevoie de scanteie, ca sa faca bum!, si iata lucrul mecanic.

Daca ai rabdare sa citesti pina la capat vei intelege cum functioneaza un motor la adresa http://bmw-roads.blogspot.ro/p/principiul-functionare.html

Link to comment
Share on other sites

Nu cu scanteia in mod direct, ci indirect, astfel ECU cand primeste impulsuri de la semzorul de la volanta, le numara, si in acelasi timp porneste si pompa de benzina,

astfel daca ai presiune la benzina catre injectoare , se deschid injectoarele, si dupa ce se ridica pistonul respectiv ai nevoie de scanteie, ca sa faca bum!, si iata lucrul mecanic.

Daca ai rabdare sa citesti pina la capat vei intelege cum functioneaza un motor la adresa http://bmw-roads.blogspot.ro/p/principiul-functionare.html

 

Pompa de benzina functioneaza continuu , injectoarele inchid si deschid la timpi la care primesc semnal de la ecu. Nefunctionarea corecta a pompei nu are legatura cu scanteia. Da baia de ulei jos si verifica acea coroana. Este o lucrare de 45-60 min.

Link to comment
Share on other sites

salut,

nu vreau sa te dezamagesc dar din experienta pe care o am in domeniu mecanica, electrica BMW pot sa spun ca sigur este coroana de pe arborele cotit, cea pe care citeste senzorul de punct mort. am intalnit destul de des aceasta probleme la motoarele m43. acea coroana pur si simplu se sparge si senzorul nu mai poate detecta punctul mort (sau tdc0) al motorului si de aici si erorile pe care le-ai enumerat mai sus.

Da baia de ulei jos si o sa ramai surprins de ce vei gasi. daca erai din bucuresti te ajutam cu cea mai mare placere.

numai bine

Multumesc. Ai avut mare dreptate,coroana este sparta.Mai am o intrebare:se potriveste si de pe alte modele de motoare-codul motorului meu este M43 19 4 E1-euro 4.Sti cumva codul piesei? Stima.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Ai avut mare dreptate,coroana este sparta.Mai am o intrebare:se potriveste si de pe alte modele de motoare-codul motorului meu este M43 19 4 E1-euro 4.Sti cumva codul piesei? Stima.

Am gasit codul piesei 11 21 1 247 050 -roata dintata trimitere impulsuri.OK.Cum se schimba??????Arbore cotit jos...? Unde o gasesc? Stima

Link to comment
Share on other sites

este destul de delicata procedura de schimbare. Trebuie demontat arborele. sfatul meu este sa-l duci si la verificat si daca este cazul sa-l rectifici, sa inlocuiesti cuzineti si daca tot e motorul desfacut verifica si segmentii, supape, axa cu came.procedura de inlocuire a coroanei este cam aceeasi cu cea a coronei de pe volant. trebuie incalzita cu autogen pentru a se dilata si iese pur si simplu, insa trebuie sa ai mare grija cand o incalzesti. SE FOCUSEAZA FLACARA PE COROANA NU PE ARBORE. Varianta mai simpla este un alt arbore cotit. Spor Edited by ciupi
Link to comment
Share on other sites

Pompa de benzina functioneaza continuu , injectoarele inchid si deschid la timpi la care primesc semnal de la ecu. Nefunctionarea corecta a pompei nu are legatura cu scanteia. Da baia de ulei jos si verifica acea coroana. Este o lucrare de 45-60 min.

@ciupi

La mine la m43 b16 316i pompa de benzina porneste doar daca sunt cu cheia in treapta a 2-a si invart de vibrochen cu mana (cu o manivela), sau il invarte demarorul, altfel pompa

de benzina nu porneste deloc..

Nu mi se pare normal ca pompa de benzina sa functioneze continuu atata timp cat eu nu pornesc si demarorul, nu vad logica.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.