Jump to content

530d e60 E3


Dragos_m_Mf15

Recommended Posts

Da,am soft si sunt extrem de multumit de mersul mașinii de cand l-am pus,am vreo 35k cu el si nici vorba de probleme sau alte treburi

 

Si eu am soft tot pe un 530d, automat, de 110k si inca nu am avut probleme, depinde si unde il faci.. Tu ai avut noroc, ca a ta nu avea DPF, ai scapat de o cheltuiala in plus (stres), mie mi-a facut figuri DPF-u, pana l-am eliminat..

Link to comment
Share on other sites

Eu asta am urmĂŁrit,sa cumpĂŁr fĂŁrĂŁ DPF si manual nu prea imi place automata,intradevar este infinit mai comoda,dar pana la urma tine de gusturi,eu sunt cu manuala. In afara de faptul ca scoate fum asta euro3 comparat cu cel euro4 eu nu vad nici un minus

 

La manuala e mai nasol cu softul ca treptele 1 si 2 devin prea brutale, mai ales in frâna de motor din 3 in 2 sau din 2 in 1

 

Tu unde ai fĂŁcut softul?

 

Eu ziceam de pretul galeriei:)) softul tot la George l-am fĂŁcut si eu,dar la mine a costat 300,eu l-am chemat special,plĂŁtindu-i drumul

 

Alte probleme mai speciale ai avut cu ea? In afara de galerie?

Link to comment
Share on other sites

Am avut destule probleme cu ea, cand o iei de noua, in atatia ani iti dai seama ca apare una alta.. si km are 240k ...

Am avut si cu galeria de admisie de 2 ori, acuma am eliminat clapetele sa stiu ca nu mai am treaba cu ea, cu turbo, am pe topicu de prezentare al masinii, dar asa astea mai "grave" turbo de 2 ori, 1 din cauza DPF-ului, si 1 la 80k .. Galeriile is boala lor, cam la toate ii problema cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Galeria de e39 nu mai crapĂŁ nu?

Daca ma crezi,masina mea am luat-o de la un unchi,el având-o de noua si are turbina originala eu am 70k cu ea si nici vorba de schimbat turbo,el a zis ca nu a schimbat-o niciodata,nu avea motiv sa ma minta

 

In rest in afara de consumabile am schimbat distribuitia,kit directie de 2 ori,fulie vibrochen,role motor+curea,suspensia o data OEM,apoi am pus-o actuala h&r,tampoane motor+cutie,altele nu imi amintesc momentan

Link to comment
Share on other sites

Ce ai schimbat tu, am schimbat si eu pe a mea, inafara de distributie, eu am schimbat turbo in locul distributiei :laugh: :laugh: ..+ galeriile..

Cea de e39 asa se zice ca nu mai crapa, acuma sa vedem...

La distributie nu ma bag inca, nu cred ca are rost.. cutia merge bine deocamdata, al meu e automat..

Ai H&R pe ea? doar arcurile?

Link to comment
Share on other sites

Am arcuri h&r pe telescoape m-paket

Nici nu are rost sa schimbi distributia,eu cand am dat-o jos pe a mea la 250k km arata impecabil

 

Nu se simte galeria de e39 la mers,adicĂŁ merge identic?

 

 

Nu se simte nici o diferenta, doar ca nu mai baga miros de gaze in masina :laugh: :laugh: .. poti pune linistit de e39.

Link to comment
Share on other sites

S-a gandit cineva ca evacuarile din galeria de E39 sunt mai mici? :)

Motorul de E39 are cel mult 193CP. Cu galeria aia, la un 530 E60 care mai e si dopat... se cam chinuie gazele sa iasa.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ca si sfat:Mare atentie la bara de rigidizare deoarece toate filetele sunt de aluminiu si sunt sensibile.

Iar in legatura cu clapetele,ce inspectezi tu este tija clapetei nu clapeta in sine ,vezi clapeta este prinsa de tija prin niste surubele minuscule si din pacate se rup .

Link to comment
Share on other sites

Ca si sfat:Mare atentie la bara de rigidizare deoarece toate filetele sunt de aluminiu si sunt sensibile.

Iar in legatura cu clapetele,ce inspectezi tu este tija clapetei nu clapeta in sine ,vezi clapeta este prinsa de tija prin niste surubele minuscule si din pacate se rup .

 

Nu contest cele spuse de tine,dar cred ca se rup in momentul in care au depuneri pe ele si forteaza la inchiderea sau deschiderea clapetelor,nu vad de ce s-ar rupe daca toata incinta clapetelor inclusiv ele sunt impecabile,fara pic de depunere

Am observat ca filetele de la bara sunt de alu,dar am mare grija cu ele si nu le strâng excesiv

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Oricum iti multumesc pentru sfaturi!

 

Nu-mi plac in mod deosebit E60-urile dar asta e intretinut si arata chiar f bine...drumuri bune.

 

Multumesc pentru apreciere,drumuri bune si tie!

 

S-a gandit cineva ca evacuarile din galeria de E39 sunt mai mici? :)

Motorul de E39 are cel mult 193CP. Cu galeria aia, la un 530 E60 care mai e si dopat... se cam chinuie gazele sa iasa.

 

Pe mine ma sacaie gândul asta de mult,oricum cred ca o sa o cumpãr noua e60 OEM,nu-i o avere

Apropo cosmine cand vi sa vedem de panoul ala de la clima? Daca e cineva care poate sa umble pe la cablaraie la mine la masina si sa nu am stres,tu esti ala

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.