Jump to content

BMW 525 TDS E39 1998 NU PORNESTE


tibi90

Recommended Posts

Buna ziua, am o foarte mare problema cu masina mea un bmw 525 tds e39 an 1998, nu mai vrea sa porneasca deloc, acum cateva zile am incercat cu greu sa o pornesc si abia a pornit la a 10 cheie iar dupa asta nu a mai pornit deloc. Am fost la mecanic si mi-a zis ca ar fi pompa de motorina din rezervor, am schimbat-o si nimic, apoi a zis ca ar putea fi injectoarele de vina, le-am schimbat si tot nu vrea sa porneasca. Pe langa astea am schimbat si bujiile, bateria, filtru motorina si tot nu vrea sa porneasca. Invarte dar nu porneste. voi ce credeti ca ar putea fi? multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

pai mai ai o pompa de motorina, la motor. de obicei aia pica prima, si nu cea din rezervor.

inainte sa nu mai porneasca deloc, pornea mai greu inainte (la cald de obicei, dar si la rece?).

 

Cam asta e buba la tds-uri, pompa de la motor (vezi ca are si parte mecanica-se "duce"capul hidraulic, si ai si parte electronica-de la siemens parca).

 

ps: bag-o pe tester, nu mai cumpara piese de-an boulea, cum zice mecanicul.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns.

Acum mecanicul zice sa ne uitam la pompa de injectie, inainte pornea greu doar la rece cam la a 4 cheie la cald la a 2 cheie pornea.

 

Am pus`o pe tester si nu zice absolut nimic.

 

Unde se afla aceasta pompa de motorina de la motor?

Edited by tibi90
Link to comment
Share on other sites

pai aia e, pompa de injectie. este atatsata de motor, te uiti la furtunul de motorina care pleaca din filtru si se duce spre motor. acolo e pompa.

 

cam asta e buba la toate tds-urile

 

http://www.clubopel.com:8080/uploads/2010-04/10874_dyrjpen23.jpg : uiteo poza orientativa, piesa intre joja de ulei ci vacuum (cele doua piese "ingalbenite").

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pornirea la cald la tds.capul hidraulic??????...care cap fratilor???..la rece porneste fff usor dar la cald nu??... problema ete fff simpla.. acest motor cu injectie indirecta la rece avansul elecronic din pompa de injectie vine actionat electronic de senzorul de temperatura.cand motorul se incalzeste avansul este dezactivat electronic.. atunci problema unde e?? simplu.. lantul de distributie....nu o sa va vina sa credeti dar si lantul se schimba.mai ales la acest motor care are o functie fff importanta.. toti ne asteptam ca el sa faca ceva zgomot ca sa putem sa il schimbam.. gresit .. lantul in timp se consuma si se ,,lungeste de cativa mm..atat cat sa imi poarneasca motorul fff greu.. daca luati un lant nou si il comparati o sa aveti o surpriza fff frumoasa.. lantul vechi e mai lung de aproape 0.5 cm..indeajuns ca pompa de injectie sa nu fie in faza .de mentionat ca se vor schimba patinele intinzatoare si cele 2 lanturi .ps cel care face arborele cotit-pompa injectie si al 2lea pompa injectie-axa cu came... sunt ANDREI si sper sa rezolvati odata ptr. totdeauna problema la acest motor

 

in cazul lui TIBI90... cu siguranta pompa de injectie ia sarit de la punct.... tot datorita lantului...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.