Jump to content

Martor inlocuire placute frana E46


Recommended Posts

Aprinzandu-se in bord martorul pt. placutele de frana am purces imediat la inlocuirea acestora...

 

Am inlocuit placutele fata+spate si de asemeni, si, pt sa treaba sa fie treaba am inlocuit si discurile fata+spate. Sistemul de franare fiind ATE am ales sa merg pe mana lor, piese originale, ATE Germany...

 

Totul merge super impecabil, insa am ramas cu martorul aprins in bord! Am vazut ca s-a mai discutat pe aici, insa nimic concludent, intrebarea ar fi: Ce este de facut? ...nu-mi place sa merg cu becuri aprinse in bord...

Edited by Sorin Golf 3 cabrio
Link to comment
Share on other sites

Martorul se aprinde din ce stiu eu la atingerea unui fir atunci cand placutele au ajuns la un nivel de uzura ridicat. Mergi la un mecanic sa iti izoleze firul respectiv( de fapt am impresia ca se capsuleaza intr-un fel) sau poti opta pentru o izolare definitiva si in felul asta nu se va mai aprinde niciodata(asta daca poti sa iti dai seama si singur cand trebuiesc inlocuite placutele). Doar cu atat pot ajuta.
Link to comment
Share on other sites

Placutele ca placutele, dar senzorii i-ati schimbat ?  :blink:

Ca daca ati pus placute+discuri noi, dar senzorii vechi.... ma rog, v-ati prins voi ce se intampla  :) .

216886[/snapback]

Senzorul este cu 2 fire, pare a fi acolo in el o bobina electromagnetica, nu un simplu fir care "da la masa", l-am studiat binisor si nu parea afectat... A frecat foarte putin pe disc intrucat le-am schimbat imediat, am mers cam 500 metri cu becul in bord aprins, dupa care le-am schimbat...

 

Asteptam parerea cuiva trecut prin asta...

Edited by Sorin Golf 3 cabrio
Link to comment
Share on other sites

:) Senzorul este cu 2 fire, pare a fi acolo in el o bobina electromagnetica, nu un simplu fir care "da la masa", l-am studiat binisor si nu parea afectat... A frecat foarte putin pe disc intrucat le-am schimbat imediat, am mers cam 500 metri cu becul in bord aprins, dupa care le-am schimbat...

 

Asteptam parerea cuiva trecut prin asta...

 

Eu am mers mai mult :) cam 150 km cu senzorul aprins,dar la fel senzorul nu parea afectat.

Deconectarea bateriei ar rezolva situatia? ma gandesc ca poate se reseteaza si nu se mai aprinde dupaia :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bune,ne-bune cum or fii acuma is puse pe masina si nam degand sa le dau jos,poate eventual daca incep sa scartie...

216999[/snapback]

ti-ai mai revenit man... ai frane?...pai ce sa se intample?

ca nu-ti place sa stea vre-un bec aprins?

pai cand ai pozitiile aprinse cate becuri-s aprinse? :blink:

 

plus minus unu? mare branza!!!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai aia zic ca nu ma deranjeaza beculetul acela aprins,si tot de aia am intrebat aproximativ cati km se pot efectua cu un set nou de placute?

217017[/snapback]

pai daca nu mergi? pana la adanci batraneti :blink:

glumesc...

sunt mai multi factori....oricum cel putin 10 mii fara probleme....

cumva ai avut dacie inainte?

nu de alta da cam esti stresat oleaca :)

Link to comment
Share on other sites

Nu :) am avut un opel dar nam apucat sa ma bucur de revizi,schimbat placute...pentru ca am avut accident si o iesit dauna totala saracul...si acuma de cand am bmw incep sa gust din placeriile unei masini second-hand:(

Soo 10 000 km am scapat de o grija :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat placute +discuri E46 2002, dar când le-am cumpãrat (În Germania), vânzãtorul mi-a recomandat sã cumpãr ºi senzorii. Nefiind scumpi am acceptat.

Dupã ce am schimbat piesele (la un service no-name din RO) am pãÞit aceeaºi treabã: becul de la plãcuÞe a ramas aprins. Evident cã nu suportam sã stau cu aºa ceva pe bord. mã gândeam sã merg la un service autorizat BMW sã vãd care e treaba, când....surprizã: dupã vreo 30-40 km s-a stins singur.

nu stiu care e motivul :)

sper cĂŁ Ăži se rezolve Âşi Ăžie la fel...cĂŁ e cel mai ieftin :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aprinzandu-se in bord martorul pt. placutele de frana am purces imediat la inlocuirea acestora...

 

Am inlocuit placutele fata+spate si de asemeni, si, pt sa treaba sa fie treaba am inlocuit si discurile fata+spate. Sistemul de franare fiind ATE am ales sa merg pe mana lor, piese originale, ATE Germany...

 

Totul merge super impecabil, insa am ramas cu martorul aprins in bord! Am vazut ca s-a mai discutat pe aici, insa nimic concludent, intrebarea ar fi: Ce este de facut? ...nu-mi place sa merg cu becuri aprinse in bord...

216874[/snapback]

Din cate shtiu eu trebuie schimbatzi senzorii.Odata ce s-au aprins shtiam ca nu se mai sting. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aprinzandu-se in bord martorul pt. placutele de frana am purces imediat la inlocuirea acestora...

 

Am inlocuit placutele fata+spate si de asemeni, si, pt sa treaba sa fie treaba am inlocuit si discurile fata+spate. Sistemul de franare fiind ATE am ales sa merg pe mana lor, piese originale, ATE Germany...

 

Totul merge super impecabil, insa am ramas cu martorul aprins in bord! Am vazut ca s-a mai discutat pe aici, insa nimic concludent, intrebarea ar fi: Ce este de facut? ...nu-mi place sa merg cu becuri aprinse in bord...

216874[/snapback]

Salut, cred ca am mai raspuns cuiva undeva aici pe forum despre aceasta problema, nu mai imi aduc aminte precis unde, dar si eu am patit acelasi lucru la un E39 din 2001 dupa ce am schimbat placute fata/spate. A ramas becul aprins. Mecanicul a deconectat pentru 5 minute bateria, iar cand a reconectat-o becul era stins. Nu am avut nevoie de nici un cod, totul era ca inainte (mai putin martorul stins evident). Daca nu reusesti da-mi un semn si o sa-ti spun unde am facut figura asta. Oricum patronul de service parea sa stie multe despre BMW. Succes

Link to comment
Share on other sites

Procedura corecta, daca vi s-a aprins martorul de placute, e urmatoarea: schimbat placute plus senzori, dupa care se tine cheia in contact pe a doua pozitie timp de 30-60 sec pana se stinge ledul (e valabila la primul contact cheie/masina dupa schimbarea senzorilor).
Link to comment
Share on other sites

Salut, cred ca am mai raspuns cuiva undeva aici pe forum despre aceasta problema, nu mai imi aduc aminte precis unde, dar si eu am patit acelasi lucru la un E39 din 2001 dupa ce am schimbat placute fata/spate. A ramas becul aprins. Mecanicul a deconectat pentru 5 minute bateria, iar cand a reconectat-o becul era stins. Nu am avut nevoie de nici un cod, totul era ca inainte (mai putin martorul stins evident). Daca nu reusesti da-mi un semn si o sa-ti spun unde am facut figura asta. Oricum patronul de service parea sa stie multe despre BMW. Succes

217090[/snapback]

 

confirm, asa este, daca decuplezi bateria (au am decuplat-o pt 30 min sa fiu sigur), se sterge informatia din computer si martorul de pe bord. Atentie insa...daca nu ai schimbat senzorul, se va aprinde iar, pentru ca senzorul trimite iar informatioe in computer iar computerul o afiseaza pe bord

bafta

Link to comment
Share on other sites

Mai e o metoda, in caz ca nu ai codul de la CD-player si nu vrei sa decuplezi bateria: dupa ce ai inlocuit placute + senzori (neparat in caz ca ti s-a aprins martorul in bord), daca tot nu se stinge martorul, incearca sa scoti un bec de la stopurile pe frana (in caz ca nu ai LED-uri) sau orice alt bec si pune contactul. O sa verifice toate elementele instalatiei electrice; e ca un fel de "refresh". Ar trebui sa se sting becul din bord.

edit: nu ezita sa iei si sa pui contactul de mai multe ori la rand in caz ca nu iti dispare de prima data.

Edited by MaQ
Link to comment
Share on other sites

Gata ! S-a rezolvat ! ! !

 

Nu schimbati absolut nici un senzor daca nu ati mers mult cu placutele uzate la maxim, neamtul nu e prost, tocmai de aceea l-a facut sa-l poti scoate de acolo si sa-l poti pune la noile placute... S-a intrebat cineva de ce oare au fost concepute astfel?

Altfel, de ce draq l-a mai facut detasabil si la achizitionarea unui set nou de origine nu-ti da si senzorul ca la muuulte masini sau senzorul sa fie incastrat in placuta...

 

:) @Pt. cel ce a afirmat ca daca tot am luat fata+spate/placute+discuri si nu am luat si senzorii raspunsul este simplu: fiindca nu a fost cazul...

 

Tinerea contactului pus timp de cca. 1 minut, (fara a porni motorul) a fost "cheia" rezolvarii problemei. O eroare odata dobandita nu poate fi indepartata decat prin auto scanare sau scanare computerizata...

 

P.S. Nu am parcurs decat 500m (pana la service) tocmai din simplul fapt fiindca stiam ca risc sa distrug si senzorii (nu ca-s foarte scumpi sau alte kkt-uri) dar nu avea rost sa umplu computerul de erori...

 

:blink: MULTUMESC CELOR CE AU DAT UN SFAT PRACTIC ...SE STIU EI... :)

Edited by Sorin Golf 3 cabrio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.