Jump to content

Schimbare bari/praguri BMW E90 SFATURI !


Mihai7

Recommended Posts

Buna ziua si salutari tuturor!

Detin un BMW E90 anul 2005 (non facelift) cu faruri normale(fara xenon sau lupa) .

Am avut un accident de curand si-as vrea sa profit totodata de acest lucru.

Vreau sa imi schimb tot paketu de la masina cu unul M paket,As vrea sa aud pareri din partea celor care au adus modificari masinilor lor pe acest model si aceasta varianta,as dori sugestii cum as putea s-o fac sa arate mai bine si cam la ce buget s-ar ridica costurile pentru urmatoarele schimbari(daca is posibile):

-schimbat bara fata/spate + praguri(adica paket M)-am o nelamurire aici,am vazut ca sunt 2 versiuni de M paket la E90,care e cel original ? si de unde ma sfatuiti sa il achizitionez? care arata mai bine ?

-upgrade la faruri,de la cele normale cu xenon,avand in vedere ca masina nu avea xenoane,se poate face upgrade? ma verifica cineva daca am instalatie pentru spalatoare ?

-stopuri led pe spate

-capota M si aripi fata M(cele cu gauri in ele)

Scuzati limbaju ,nu cunosc termenii aferenti in cazul de fata.

Rog pe cei cunoscatori sa imi aduca la cunostinta cheltuielile la toata schimbarea aceasta si totodata cer sfaturi cum ar fi mai bine sa procedez .

Va multumesc,Astept raspunsuri din partea voastra

Cu stima,

Mihai

Link to comment
Share on other sites

3 lucruri si schimbi masina radical : bara m,angels,xenon

Da,astept sa imi raspunda cineva totusi la cat se ridica costurile la tot ce am scris mai sus,daca sunt care au facut aceasta modificare.

Ca masina e lovita,fata / spate si daca tot schimb bari/capota/far/stop/praguri/aripi sa le pun M.

Link to comment
Share on other sites

Cumpara M Paket pt E90, de preferinta OEM. Capota si aripi fata de M3, uita de ele, e tiganie pe un non-M.

 

Pentru restul, iti recomand conversie la LCI, impreuna cu pachetul M arata foarte bine.

 

Cauta faruri cu xenon adaptiv tip LCI + stopuri LCI + FRM 3 (modulul de lumini) + capota LCI + portbagaj LCI.

 

Daca vrei ceva putin mai diferit, mai adaugi si splittere.

 

 

Rezultatul va fi pe masura ;)

 

Poze:

 

http://i462.photobucket.com/albums/qq343/1clean335i/09%20335i/IMG_2215.jpg

 

http://i462.photobucket.com/albums/qq343/1clean335i/09%20335i/IMG_2013.jpg

 

 

http://photos.e46fanatics.com/data/500/Rear21.jpg

 

Cu splittere:

 

http://i38.photobucket.com/albums/e112/rx330/IMG_0695.jpg

 

 

Costuri: pachet M in jur de 800e, faruri + stopuri + frm vreo 900-1000e :thumbsup: capota + portbagaj: 250-300e

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

L-ai dat inapoi kenbobo :))))

Sincer nu cred ca se astepta la astefel de preturi, dar ce vrea el se ridica la 4000 de euro cu conversie LCI fata/spate, pachet M, si faruri cu xenon.

apoi gandeste-te ca are nevoie de jante, eleron si cand tragi linie...

si sa fim seriosi...ca ai dat preturi mici tu.capota si portbagaj nu gaseste in 300 de euro.pachetul trebuie vopsit si montat.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

L-ai dat inapoi kenbobo :))))

Sincer nu cred ca se astepta la astefel de preturi, dar ce vrea el se ridica la 4000 de euro cu conversie LCI fata/spate, pachet M, si faruri cu xenon.

apoi gandeste-te ca are nevoie de jante, eleron si cand tragi linie...

si sa fim seriosi...ca ai dat preturi mici tu.capota si portbagaj nu gaseste in 300 de euro.pachetul trebuie vopsit si montat.

Bugetul pe care il detin e de 6000-7000 euro,acu important e sa stiu ce tre sa cumpar.

Link to comment
Share on other sites

L-ai dat inapoi kenbobo :))))

Sincer nu cred ca se astepta la astefel de preturi, dar ce vrea el se ridica la 4000 de euro cu conversie LCI fata/spate, pachet M, si faruri cu xenon.

apoi gandeste-te ca are nevoie de jante, eleron si cand tragi linie...

si sa fim seriosi...ca ai dat preturi mici tu.capota si portbagaj nu gaseste in 300 de euro.pachetul trebuie vopsit si montat.

 

Daca are putina rabdare gaseste aproape la preturile astea, dar cum ai zis, pe langa asta mai vine un eleron, vopsit, montaj, codare, trase fire, etc si ajunge la o suma frumusica. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Daca are putina rabdare gaseste aproape la preturile astea, dar cum ai zis, pe langa asta mai vine un eleron, vopsit, montaj, codare, trase fire, etc si ajunge la o suma frumusica. :rolleyes:

Acu va intreb si eu in necunostinta de cauza "LCI" de la ce vine ? daca merg sa intreb o piesa la dezmembrari trebuie sa specific de LCI ? care e diferenta ? De unde mi-ati sugera sa achizitionez Paketu M ?

Am mers astazi la service si se pare ca recupar peste 8000 de euro de la asigurare.O sa am de unde face modificarile prevazute.

Se merita sa ii fac o dubla evacuare cap-coada Inox ? cu 4 iesiri ?

Link to comment
Share on other sites

LCI = "Life Cycle Impulse", Bimmer-speak for "mid-cycle refresh/facelift"

La e9x a inceput din aprox 2009

Da trebuie sa specifici, sunt diferite fata de non-LCI

Se potrivesc ? sau trebuie sa cumpar adaptatoare ?

Iar daca iau capota LCI trebuie sa cumpar si Xenon far LCI ? are vreo treaba ? la fel si pentru stopuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.