Jump to content

probleme senzor camshaft si crankshaft


Recommended Posts

De aproximativ o luna am probleme cu pornirea motorului. Am observat ca la incercarea de a porni motorul acul turometrului incepea sa se invarta catre valori maxime si apoi oscila fara ca motorul sa porneasca. Dupa mai multe incercari aproape toate becurile de la nivelul bordului se aprindeau. Dupa insistente am reusit sa-l pornesc cu greu.

Am fost la AB si dupa o diagnoza amanuntita :) au stabilit ca problema era de la baterie care ar trebui -dupa parerea- lor schimbata. Motorul in rest nu avea nici-o problema m-au asigurat ei.

Am schimbat bateria si pentru 2 zile nu am mai avut probleme.

Ulterior aceeasi simptomatologie - dupa ce mergeam mai mult cu masina si ma opream undeva pt 5-10 minute iar nu mai vroia sa porneasca. Am observat apoi ca era nevoie sa astept aprox o jum de ora - ca si cum motorul avea nevoie sa se raceasca - ca sa pornesc motorul din nou.

Dupa ce am fost la un nou test bineinteles nu la incompetentii de la reprezentanta aflu cu stupoare :) ca apar erori la camshaft pulse generator (senzor ax came) si crankshaft pulse generator. :blink: Erorile erau intermitente si apareau concomitent la ambii senzori.

Intrebarea mea este daca ati avut asemenea probleme si mai ales la ambii senzori consecutiv.

Cineva imi spunea ca e posibil sa fi avut stricat senzorul de la axul cu came si motorul imi mergea mai prost iar cand s-a stricat celalalt nu mai imi pornea motorul.

Astept raspunsuri de la voi si daca stiti un site unde se detaliaza schimbul sensorului Crankshaft.

Link to comment
Share on other sites

Probleme din cate tin minte a avut GBU la un 525i din 2001. Amandoi senzorii de axa cu came erau defecti, masina nu tragea si ii murea motorul intermitent. Dupa ce i-a schimbat, nu au mai fost probleme.

 

Mi se pare ca tu ai doar un sensor de axa cu came, schimba-l urgent.

 

Referitor la senzorul de pe vibrochen, e relativ simplu, citeste de pe fulia mare, e usor de dat jos si schimbat, ai o mufa si senzorul e prins cu un surub langa fulie. Ar trebui sa desfaci pe dedesubtul masinii, din cate tin minte nu ai vascocupla ca sa te deranjeze. In principiu e plug and play.

Link to comment
Share on other sites

Probleme din cate tin minte a avut GBU la un 525i din 2001. Amandoi senzorii de axa cu came erau defecti, masina nu tragea si ii murea motorul intermitent. Dupa ce i-a schimbat, nu au mai fost probleme.

 

Mi se pare ca tu ai doar un sensor de axa cu came, schimba-l urgent.

 

Referitor la senzorul de pe vibrochen, e relativ simplu, citeste de pe fulia mare, e usor de dat jos si schimbat, ai o mufa si senzorul e prins cu un surub langa fulie. Ar trebui sa desfaci pe dedesubtul masinii, din cate tin minte nu ai vascocupla ca sa te deranjeze. In principiu e plug and play.

219383[/snapback]

 

Mersi de raspuns

Stiu ca unul din ei e f usor de schimbat dar tipul care o sa se ocupe de schimb pentru cranckshaft vrea pare-mi-se sa incerce pe sus - sa dea jos microfiltrul + caseta lui si ulterior ce o mai fi nevoie... Si eu auzisem ca pe jos se schimba mai usor.

Link to comment
Share on other sites

Aparent e in spate nu in fata. Chiar langa cutie.

219389[/snapback]

Pe mine ma intereseaza daca sa-l las sa desfaca pe sus toate acesoriile - filtru, etc sau sa-i propun sa-l schimbe incepand de dedesubtul masinii?

Link to comment
Share on other sites

Pe dedesubt nu cred ca are acces, vine chiar undeva pe la punte asezat.

 

Are dreptate, tot pe deasupra trebuie sa incerce, va trebui sa desfaca admisia ca sa aiba acces ca lumea.

 

Pentru senzorul de axe cu came, poate pe dedesubt e cel mai bine, e pozitonat pe carcasa de la lant, in fata. Nu imi dau seama de distanta intre motor si ventilator, nu stiu daca i-ar fi mai usor pe sus sa desfaca.

Link to comment
Share on other sites

Pentru camshaft sensor cel mai usor e pe sus - dureaza aprox 5 minute - si eu as putea sa-l schimb - care sunt un amator dar dupa ultimele experiente cred ca ma voi specializa :blink: Acest senzor e f accesibil si nu pune probleme la schimbat pt ca e vizibil in partea din fata a motorului. Probleme am inteles ca sunt cu celalalt - crankshaft care e mai dificil de schimbat.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa il dai tu jos, ca nu e decat un surub. Am avut si eu 316 din 2000, dar nu mai tin minte cat de apropiat era ventilatorul de motor, daca iti permite sa ai acces suficient pe sus, fara sa demontezi altceva.

Oricum, e pozitionat pe partea cu chiulasa, deci e destul de sus.

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea mea este daca ati avut asemenea probleme si mai ales la ambii senzori consecutiv.

Cineva imi spunea ca e posibil sa fi avut stricat senzorul de la axul cu came si motorul imi mergea mai prost iar cand s-a stricat celalalt nu mai imi pornea motorul.

si mie mi-a iesit la tester o eroare din trei verificari, la senzorul axei cu came. masina insa nu are nicio simptoma descrisa de tine. la urmatoarea revizie o sa-l schimb si eu.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am fost la un nou test bineinteles nu la incompetentii de la reprezentanta aflu cu stupoare :)  ca apar erori la camshaft pulse generator (senzor ax came) si crankshaft pulse generator. :blink:

219376[/snapback]

 

 

Eu as schimba mai intai numai senzorul de la axa cu came.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la un service si am aflat ca nu ma pot programa decat peste aprox 2 saptamani. Intre timp pareri de la cei de acolo: se pare ca erori concomitente la cei doi senzori pot aparea si din cauza uleiului. Uleiul e adevarat ca venise timpul sa-l schimb. E prima data cand il schimb (de cand am cumparat eu anul trecut masina - acum 75000km) si inca nu stiu care e potrivit - unii spun ca 5w40 altii 10w40. Inainte aveam 10w40. Ulterior dupa schimbul uleiului--urmeaza resetare si recorelare?? a celor doi sensori care e posibil sa se fi dereglat. In caz ca nici aceasta nu rezolva problema--urmeaza schimbarea senzorilor. Ce parere aveti- sa incerc eu sa schimb uleiul si senzorul de la axul cu came si sa vad ce se intampla ?sau chiar daca aici e defectiunea - in lipsa recorelarii senzorilor - nu rezolv nimic ba poate chiar mai rau?

Nu prea as astepta 2 sapt doar sa imi schimb uleiul daca asta ar rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.