Jump to content

anvelope diferite f/s + telescoape f rigide


iomarx

Recommended Posts

Salut.Sunt nou pe forum, am trecut de la concurenta la BMW si pana acum ma bucur de alegerea facuta.Totusi, am cateva probleme/intrebari.Suspensiile sunt foarte rigide iar in combinatie cu anvelopele cu inaltimea 45, te zgaltaie f tare.Kitul este de M1.Daca mai pun pe cineva in spate, cauciucul imi atinge in protectia aripei la damburi destul de mici.Jantele sunt de 18.As vrea sa stiu daca se poate inalta, din arcuri sau telescoape...ceva.Sau cum se poate modifica putin sa nu mai fie atat de rigida si sa nu mai atinga in protectia aripilor.Multumesc frumos si imi cer scuze daca sunt out of topic sau am facut vreo prostie pe aici.
Link to comment
Share on other sites

Pentru M 135i, BMW echipeaza masinile cu urmatoarele jante:

 

FațĂŁ: 225/40/R18 (7.5Jx18LM)

Spate: 245/35/R18 (8.0Jx18LM)

Atentie ca intreaga geometrie a suspensiei este diferita la modelul M fata de cele "normale". Anvelopele de care pomenesti tu sunt ceva mai mari, este logic sa-ti atinga in aripa.

Da-ne mai multe detalii tehnice, masina este M din fabrica sau doar e "botezata" M? Daca nu este M, ce motor/an de fabricatie este?

 

Late edit:

Am condus cativa km un M135i. Suspensia este tare, nu este o masina pentru 1000 km facuti intro zi, dar totusi nu-ti sar plombele din gura (ca la karturi). Probabil cel de la care ai cumparat masina, a gresit in alegerea/setarea suspensiei.

Edited by D_A_N
Link to comment
Share on other sites

Mutlumesc pentru raspuns.

In cartea tehnica a masinii, imi scrie la model:BMW M1. Motorul este de 2000, 122 cp, o sa incerc sa-l urc cat se poate.

Pe fata, anvelopele sunt de 215 45 r18 iar pe spate 225 45 r18.Intradevar, nu zgaltaie de-ti sar plombele.Am avut un smart forfour brabus cu balon pe 40, la care chiar imi sareau plombele.La asta simt fiecare damb si denivelare direct in volan.Nu iti transmite socurile in scaun, atat de mult.Mi-as dori sa condunc un M135i, e senzatie, cred :)

Link to comment
Share on other sites

M1 nevoi, cel mai probabil te-ai uitat in carte la rubrica categorie autoturism, iar acolo majoritatea autoturismelor sunt M1.Masina ta este un 116i cu motorul de 2.0, an 2009 2010? Anvelopele ce le ai pe masina au marimi total gresite, e si normal sa iti frece pe spate cu 225.45.18, daca mai ai si jante after market cu et agresiv e clara treaba.
Link to comment
Share on other sites

Mutlumesc pentru raspuns.

In cartea tehnica a masinii, imi scrie la model:BMW M1. Motorul este de 2000, 122 cp, o sa incerc sa-l urc cat se poate.

Pe fata, anvelopele sunt de 215 45 r18 iar pe spate 225 45 r18.Intradevar, nu zgaltaie de-ti sar plombele.Am avut un smart forfour brabus cu balon pe 40, la care chiar imi sareau plombele.La asta simt fiecare damb si denivelare direct in volan.Nu iti transmite socurile in scaun, atat de mult.Mi-as dori sa condunc un M135i, e senzatie, cred :)

 

Cred ca ar fi mai bine daca ne-ai spune ultimele 7 cifre din VIN (seria caroseriei). Asa putem determina exact despre ce vorbim.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.