Jump to content

Accident Galati


marcel_e46

Recommended Posts

Guest poleposition

Stimati colegi motociclisti, membrii pe motociclism.ro... v-ati facut user pe bmwclub.ro ca sa va exprimati opiniile personale privind accidentul, asa cum am facut-o si eu pe forumul vostru.

 

Aici ati fost tratati cu respect, nu v-a insultat nimeni in felul in care o faceti voi cu user-ul "poleposition" de pe forumul vostru. Adica EU!

 

@The Rogue, tu esti moderator acolo parca... Putin respect te rog.

 

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...00entry703354

Link to comment
Share on other sites

Vadim, 3 comentarii. Hai sa nu-i judecam noi pe cei care merg ca nebunii, chiar daca sunt multi - si hai sa nu generalizam. Nu toti sunt asa si nu putem emite statistici... Si nu in ultimul rand "ei" la care te referi tu suntem si noi, pentru ca bmwclub.ro este si un forum moto pentru motocilistii BMW.

 

Fiecare padure are uscaturile ei, asa cum si comunitatea noastra le are...

221875[/snapback]

corect , dar nu mi se pare normal sa jignesti in asa hal , avand in vedere faptul ca persoanele repective sunt din Constanta , Oradea.... , adica ei stiu ce s a intamplat doar din vorbe si din cate vad eu niciun moderator nu ia masuri :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vadim, faci aceeasi greseala care o fac unii de pe acel forum... Ei spun ca acel sofer e coleg cu noi, doar pentru ca are BMW... In plus, presupun vinovatia... Nu vreau sa facem aceleasi greseli.

 

Lasatii sa se exprime, e dreptul lor.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Stai linistit, ca eu mi-am luat-o de la manelar, ciochist, cocalar, muci in piept, pana la diverse pozitii sexuale in hanul cu zabrele... pe forumul lor... :blink:

 

@Romulus: dar sa nu ne insulte !!! noi nu facem, asa!

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

nu sunt moderator pe acel forum si nu cred ca am jignit pe nimeni in afara de Sini (nu a fost o jignire ci mai mult o remarca acida la faptul ca a precizat ca ii este greu sa se uite in oglinzi)

Am mai zis am vrut numai sa ma lamuresc in privinta acelui martor ..e bine sa auzi toate versiunile ca sa iti creezi o parere cat mai exacta ....

PS imi cer scuze daca am jignit pe cineva ..nu asta a fost intentia mea :blink:

 

si da poleposition ai fost jignit pe acel forum dar probabil a fost si din cauza ca nu ai postat la momentul potrivit si in locul potrivit

Edited by TheRogue
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

si da poleposition ai fost jignit pe acel forum dar probabil a fost si din cauza ca nu ai postat la momentul potrivit si in locul potrivit

 

:blink: mda... imi cer scuze

Link to comment
Share on other sites

Va salut.

Am vazut exact momentul impactului, cinciul era pe banda 2 in momentul accidentului, dupa accident a intrat cu botul usor pe banda 1 posibil sa nu incurce circulatia. De notat 2 lucruri: 1) daca intra BMW-ul in motociclist, se oprea la distanta mult mai mica de motocicleta si in alt unghi si 2) pe forumul de motociclism se vad clar in poze zgarieturile de pe masina in ce directie merg... demonstreaza viteza motociclistului si faptul ca acesta a venit din spate, a intrat in BMW si a ricosat. Oricum rezultatul nu il dau eu ci cei de la Cercetari Penale. Nu stiu daca soferul din 5 era sau nu membru BMW Club.

 

Am depus marturie la politie despre ce s-a intamplat. Nu cred ca mai are rost sa pornim certuri pe tema aceasta. Am deschis acest post pentru ca nu mi s-a parut normal ca intr-o comunitate in care onoarea are un loc important (da, am prieteni foarte buni motociclisti cu experienta si in Galati si Bucuresti), sa se traga concluzii bazate pe zvonuri (ex: soferul din BMW obisnuia sa "faca glume cu motociclistii"... avea numere rosii deci maxim o luna. Poate ca cei care au lansat aceste zvonuri erau cunostinte "apropiate" cu soferul... ) si sa se gaseasca vinovat cel din masina doar pentru ca nu a murit. Despre accident ar fi trebuit sa vorbeasca doar cei implicati direct (martorii).

 

Romulus avea dreptate... fiecare padure cu uscaturile proprii. Rog sa fie inchis acest topic.

Link to comment
Share on other sites

Incepem sa ne certam pe 2 forumuri, observ.

 

@marcel_e46 declaratia ta de ce nu a aparut la Politie pana in data de azi ? AU fost consemnate declaratii ale pietonilor, 3 motociclisti, si cel din Astra. A ta de ce nu a aparut in care sa confirmi ce ai mentionat pe acest site ?

Later edit:

Ca sa nu fie informatia pusa public, vad ca ai postat ca ai declarat deja. Daca nu e cu suparare , poti da un PM/email cu data cand ai dat-o ? Azi am vb la telefon cu unul din procurori si nu au primit decat cele de mai sus.

 

 

Mai mult asta a deranjat, dupa parerea mea.

 

@poleposition, nu te victimiza totusi si nu da apa la moara. Userii respectivi au primit warn iar posturile editate.

 

Off topic:

Nu e cazul de generalizari de ambele parti (auto vs moto si vice-versa) Uscaturi sunt de ambele parti.

Edited by Thomas
Link to comment
Share on other sites

[...]

@Romulus: dar sa nu ne insulte !!! noi nu facem, asa!

221899[/snapback]

 

E dreptul lor sa aiba o politica diferita pe forumul lor. Cine suntem noi sa-i judecam?

 

Va salut.

  Am vazut exact momentul impactului, cinciul era pe banda 2 in momentul accidentului, dupa accident a intrat cu botul usor pe banda 1 posibil sa nu incurce circulatia. De notat 2 lucruri: 1) daca intra BMW-ul in motociclist, se oprea la distanta mult mai mica de motocicleta si in alt unghi si 2) pe forumul de motociclism se vad clar in poze zgarieturile de pe masina in ce directie merg... demonstreaza viteza motociclistului si faptul ca acesta a venit din spate, a intrat in BMW si a ricosat. Oricum rezultatul nu il dau eu ci cei de la Cercetari Penale. Nu stiu daca soferul din 5 era sau nu membru BMW Club.

 

Am depus marturie la politie despre ce s-a intamplat. Nu cred ca mai are rost sa pornim certuri pe tema aceasta. Am deschis acest post pentru ca nu mi s-a parut normal ca intr-o comunitate in care onoarea are un loc important (da, am prieteni foarte buni motociclisti cu experienta si in Galati si Bucuresti), sa se traga concluzii bazate pe zvonuri (ex: soferul din BMW obisnuia sa "faca glume cu motociclistii"... avea numere rosii deci maxim o luna. Poate ca cei care au lansat aceste zvonuri erau cunostinte "apropiate" cu soferul... ) si sa se gaseasca vinovat cel din masina doar pentru ca nu a murit. Despre accident ar fi trebuit sa vorbeasca doar cei implicati direct (martorii).

 

Romulus avea dreptate... fiecare padure cu uscaturile proprii. Rog sa fie inchis acest topic.

221903[/snapback]

 

Suna foarte consistent cu ce am dedus eu din imagini, oricum politia va analiza si justitia va decide.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca demonstreaza zgarieturile alea ceea ce zici tu ..adica sunt niste zgarieturi normale pt un impact ...acuma nu sunt specialist..vor decide cei care sunt in masura ..eu am vrut numai sa stiu ceea ce te-am intrebat ..o zi buna si asfalt intins
Link to comment
Share on other sites

[...]

 

Off topic:

Nu e cazul de generalizari de ambele parti (auto vs moto si vice-versa) Uscaturi sunt de ambele parti.

221905[/snapback]

 

Multumesc, Thomas. Retine, ca Bmwclub.ro nu face diferente intre motociclisti BMW sau soferi BMW. Nu avem doua tabere, chiar daca cei din urma sunt mai multi.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca demonstreaza zgarieturile alea ceea ce zici tu ..adica sunt niste zgarieturi normale pt un impact ...acuma nu sunt specialist..vor decide cei care sunt in masura ..eu am vrut numai sa stiu ceea ce te-am intrebat ..o zi buna si asfalt intins

221907[/snapback]

 

Eu nu m-am referit la zgarieturi, ci la pozitia masinii si motocicletei dupa impact, desi si asta putea fi modificata in orice sens. Dar daca accidentul se producea pe banda 2, cam asa ar fi aratat dupa impact locul. Inca odata, posibil sa se fi intamplat multe. Motocicleta sa ricoseze inapoi... Ce vroiam sa spun este ca faptul ca masina e oprita partial pe banda 1, nu e o dovada ca impactul s-a produs pe banda 1.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu m-am referit la zgarieturi, ci la pozitia masinii si motocicletei dupa impact, desi si asta putea fi modificata in orice sens. Dar daca accidentul se producea pe banda 2, cam asa ar fi aratat dupa impact locul. Inca odata, posibil sa se fi intamplat multe. Motocicleta sa ricoseze inapoi... Ce vroiam sa spun este ca faptul ca masina e oprita partial pe banda 1, nu e o dovada ca impactul s-a produs pe banda 1.

221914[/snapback]

deah sunt multi factori pe care noi nu avem cum sa ii luam in calcul fara sa fi fost la fata locului..eu am zis ca accidentul a fost pe banda 1 din cauza ca maj au declarat chestiunea asta si ca din putinele poze pe care le-am vazut bucati de carene pe jos ..si alte ume apar numai pe prima banda ...adevarat este ca banda 2 era circulata in pozele alea si nu se poate vedea mai nimik pe ea..oricum nu are rost o polemica gen auto vs moto ..erau numai niste impresii asupra unui accident...cu urmari foarte grave, pacat de cel ce si-a pierdut viata ..indiferent in ce conditii

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.