Jump to content

Bmw 520d e39 nu trage...Ajutor!


Adrian bmw

Recommended Posts

Buna...

 

 

Detin un BMW 520d e39 an fabr 2001 limuzina

 

Problema ar fi urmatoarea ... Prorneste bine si la rece si la cald ...si la 2 zile de la ultima pornire , dupa ce pornesc si plec de pe loc pana la 2000 de turatii e foarte foarte lenesa ... de la 2000 in sus parca isi mai da drumul...dar parca se mai gatuie , las de acceleratie si iar merge si tot asa... parca ceva o tine pe loc...Nu scoate gram de fum

 

Masina este adusa din Germania de 5 luni , filtru motorina , filtru aer , ulei schimbate de 1000 de km

 

Consumul este undeva pe la 11,9 12,6 (enorm)

 

Am dus-o la mecanic nu a gasit eroare , iar la altul a gasit "( deschidere reglaj valva injectie )

 

As fi profund recunoscator sa va dati cu parerea , Multumesc mult !

Link to comment
Share on other sites

Sunt din Bihor ..

 

Am dus masina la un mecanic de aici care mi-a spus ca nu ii foarte exact testerul lui.

Ciudat mi se pare ca am fost si la tester de pompe de injectie Bosch , tipul are banc , service autorizat (repara injectoare , pompe injectie )

Nu pot sa stiu , m-a mintit sau chiar nu are probleme la pompa...

 

Urmeaza sa imi fac o programare la reprezentanta sau nu stiu, la cineva mai competent...

 

cand e cald afara parca e mai puturoasa putin

simptomele sunt de cand pornesc si pana opresc masina .

Se aude un tacanit la relantii... M-am gandit sa nu cumva sa fie injectorul cu fir(pt ca nu imi functioneaza nici EGR-ul) si am inteles ca daca injectorul nu functioneaza atunci blocheaza si EGR-ul...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Asa patisem si eu la E39. La mine a fost de la debitmetru. Poti sa faci o proba, sa scoti mufa de la debitmetrul de aer si sa mergi cu masina. Vezi daca se simte diferenta. Daca incepe sa "traga" mai bine, cam aia e buba...sau una din ele. Sper sa nu ai mai multe totusi.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut din nou !

 

Am dus masina la un service din Oradea si am cerut o diagnosticare detaliata , zis si facut ..dupa 15 minute de teste iese tipul din birou si imi spune ca la masina mea e gata partea electronica de pe pompa de injectie ...Am vorbit cu el am programat pe alta zi sa o dea jos sa vedem. Lunea dimineata am lasat masina acolo au desfacuto si au dus pompa la banc , acolo mi-au descoperit ca e ceva ineregula si in partea mecanica si ca ar fi ok sa pun alta pompa !...Dupa lungi cautari am gasit pompa la Cluj ,mi-au trimis-o mecanicul a pus-o sus si a pornit la prima cheie !...

 

M-a sunat sa merg dupa masina , am mers am platit tot ies cu masina si cand ii dau constat ca tot nu trage si plus de asta la cald (90grade) imi taie acceleratia si merge fara turbo... Ma duc inapoi la mecanic pune testerul imi spune ca doua injectoare nu lucreaza bine dintre care si cel cu fir. Le-am am comandat si pe astea le-a pus sus si am urmatoarele schibari ! in bine a disparut bataia de la injectoare masina parca e mai vioaie in turatii de peste 2200 dar la cald tot nu trage si imi intrerupe ! Mi-a spus ca trebuie programat injectorul cu fir in ECU sau ceva de genul.. dar sa astept pana in alta zi cand vine acel tip cu testerul ..

 

Daca a-ti mai avut probleme de genul sau aveti o idee ce ar putea fi va rog sa ma ajutati !!

 

Masina acum se comporta in felul urmator !

Porneste bine la cald , la rece ...si dupa ce sta ceva timp nepronita

motorul merge bine nu trepideaza nimic

nu scoate gram de fum in orice turatie

doar ca pana la 2000 e lenesa iar la cald imi taie toata puterea cateva secunde pana la un minut iar dupa ce ma chinui sa trec de 3000 isi da drumul

...

 

Cu deitmetru scos merge mai nasol deci e bun , EGR nu functioneaza iar la tester imi da (PREINJECTION ACUATOR)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Va salut din nou !

 

Am dus masina la un service din Oradea si am cerut o diagnosticare detaliata , zis si facut ..dupa 15 minute de teste iese tipul din birou si imi spune ca la masina mea e gata partea electronica de pe pompa de injectie ...Am vorbit cu el am programat pe alta zi sa o dea jos sa vedem. Lunea dimineata am lasat masina acolo au desfacuto si au dus pompa la banc , acolo mi-au descoperit ca e ceva ineregula si in partea mecanica si ca ar fi ok sa pun alta pompa !...Dupa lungi cautari am gasit pompa la Cluj ,mi-au trimis-o mecanicul a pus-o sus si a pornit la prima cheie !...

 

M-a sunat sa merg dupa masina , am mers am platit tot ies cu masina si cand ii dau constat ca tot nu trage si plus de asta la cald (90grade) imi taie acceleratia si merge fara turbo... Ma duc inapoi la mecanic pune testerul imi spune ca doua injectoare nu lucreaza bine dintre care si cel cu fir. Le-am am comandat si pe astea le-a pus sus si am urmatoarele schibari ! in bine a disparut bataia de la injectoare masina parca e mai vioaie in turatii de peste 2200 dar la cald tot nu trage si imi intrerupe ! Mi-a spus ca trebuie programat injectorul cu fir in ECU sau ceva de genul.. dar sa astept pana in alta zi cand vine acel tip cu testerul ..

 

Daca a-ti mai avut probleme de genul sau aveti o idee ce ar putea fi va rog sa ma ajutati !!

 

Masina acum se comporta in felul urmator !

Porneste bine la cald , la rece ...si dupa ce sta ceva timp nepronita

motorul merge bine nu trepideaza nimic

nu scoate gram de fum in orice turatie

doar ca pana la 2000 e lenesa iar la cald imi taie toata puterea cateva secunde pana la un minut iar dupa ce ma chinui sa trec de 3000 isi da drumul

...

 

Cu deitmetru scos merge mai nasol deci e bun , EGR nu functioneaza iar la tester imi da (PREINJECTION ACUATOR)

 

 

salut eu am avut o problema asemanatoare.

problema la mine a fost un convertizor vacuumatic de la turbo,practic turbina nu intra in treapta a 2 a.

verifica convertizorul se afla sub turbo,iar la pornire trebuie sa se miste tija la turbo din plosca aceea vacumatica.

daca nu se misca acel convertizor este de vina.

bafta

Edited by Octavian YCO
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare..am un e39 520 D din 2002..problema ar fi urmatoarea daca sa lovit careva de asta. Nu porneste deloc doar trasa..dar sta pornita cat e trasa si o accelerez daca no mai accelerez si o las in viteza la fel sta pornita in momentul in care o las pe liber si no mai accelerez se opreste! practic la relanti nu sta pornita :(
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.