Jump to content

Sfat achizitie BMW 120d sau E46 2.0d


Diabolord

Recommended Posts

Pai 120d dupa ce l-am luat am schimbat ulei, filtre, termostate egr+ cel primcipal+ bujii+ releu+ ulei cutie automata+filtru la cutie+ 1 bec xenon + diagnoza vibratie volan + maruntisuri ( scos clapete).

 

Am tinut masina 5 luni . La e90 am depasit piesele enumerate mai sus adaugand telescoape noi arcuri, discuri frana , papuci frana fe mana, un stop crepat, curea si role alternator, antigel, ulei diferential. Asta asa strictul necesar.

 

120d avea 180 000 km, E90 290 000. Nu sunt ieftine de intretinut dupa ce depasesc 170 000 km. Turbo Garrett pica pe la 230-250 mii. DPF la fel trebuie curatat. Deci nu iti lua masina cu ultimii bani

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

Daca doresti masini bune le gasesti la reprezentante. De exemplu daca vrei un E46 ok, acesta e http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1233241/6 ,

Pe acest site iti ofera si garantie la masina, dar nu la toate.

Nu incerca sa iti iei masina de la samsari, au km foarte multi si trebuie sa te gandesti ca masina este adusa, o vinde la un pret mic, el ce castiga? Masina la ce pret a fost cumparata de o vinde la pret mic? Masinile bune sunt mai scumpe, doar sa ai noroc sa gasesti una ok si ieftina. Seria 1 e o masina frumoasa, dar la 6000 nu cred ca o sa gasesti una ok.

Din propria experienta te sfatuiesc sa mai ai 1500-2000 euro dupa ce iei masina, pentru ca incepe sa ceara.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ar fi sa mergi pe e46,deoarece este mai spatioasa,mai stabila,si mi se pare cu mult peste seria 1

http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-BMW-320d-M-Sportpaket/vhc:car,pgn:6,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:3500,mdl:10,frn:01-2003,prx:6001,ful:diesel,vcg:limousine/pg:vipcar/209753999.html , http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-320d-M-Packet/vhc:car,pgn:6,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:3500,mdl:10,frn:01-2003,prx:6001,ful:diesel,vcg:limousine/pg:vipcar/209714375.html Mie astea 2 mi-au atras atentia :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

aceasta masina este foarte intretinuta ,e a unui prieten si pot sa zic ca merge destul de ok http://olx.ro/oferta/bmw-320-ID3OoEy.html#1570b0b058

Edited by CATALIN9215
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ar fi sa mergi pe e46,deoarece este mai spatioasa,mai stabila,si mi se pare cu mult peste seria 1

 

 

Mai oameni buni, m-am mai ales cu niste minusuri intr-un post anterior, pentru numele lui D-zeu, e 8x si e9x impart aceeasi platforma. Difera foarte putin ampatamentul. Cred ca vorbesti in necunostinta de cauza; puntile sunt identice, interschimbabile, chiar si 1M are aceleasi punti cu M3. Difera arcurile si amortizoarele. Nu mai vorbesc de motorizari. 1m l-a batut peste tot in teste pe e46 m3, despre ce vorbesti aici?

 

E46 este perimata fata de e8x / e9x. Mai citeste inainte de a da sfaturi, asta daca nu reusesti sa te dai cu ele, cu masinile, la asta ma refer!

 

Nu ca am eu 1,nu vreau sa fiu agresiv sau sa fac fleim :) dar daca nu cunoastem, mai bine nu vorbim!

Edited by Dan Dan
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

E46 este inferior seriei 1. Nu stiu ce tot se vorbeĂâ˘te aici. Seria 1 este mai modern iar cand a aparut era cel mai bine echilibrat bmw ever. Eu am 120 cu suspensia m sport si sta incredibil de bine pe strada, sa nu mai zic ca poti lua virajele cu ce viteza ai curaj!

Hai sa fim seriosi ce naiba.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Seria 1 este mai modern iar cand a aparut era cel mai bine echilibrat bmw ever.

 

Il ajuta mult pe hatchback, mai ales in configuratia cu 3 usi, pe cel fl adica, datorita rigiditatii superioare rezultate din decuparea mai sumara a caroseriei si mai ales a lipsei consolei spate, am mai scris pe undeva, fizica simpla clasa a V-a :), lipsa masei adaugate dupa punte.

Am o cunostinta, fost campion national de raliuri, care mi-a spus dupa ce a mers 1 an cu el, ca "la coborare foarte putine masini trec de e88. Prin putine sa intelegi putine".

 

Imi scapa acum, nu gasesc link-ul, intr-o anumita configuratie, atat cat este de grea in fata este si in spate. Adica este exact 50/50! De rigiditatea torsionala nu mai vorbesc, nu are nici o legatura cu e46. Sunt unii vulcanizatori, care l-a schimbatul rotilor, fac si glume intre ei, ridic-o frate de oriunde ca tot aia e :)

 

Gata, am laudat-o destul :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, confirm si eu acelasi lucru, Seria 1 este cea mai stabila masina pe care am condus-o vreodata (si am multe la activ, inclusiv Jaguar). Imi place la nebunie sa-mi pierd "urmaritorii" in curba stranse, pe Posada, de ex. :)

A mea are suspensie sport, jante de 17" cu latimea 225, toate astea conteaza foarte mult.

Si ce spune Dan_Dan este perfect adevarat, distributia de sarcina 50/50 este cheia succesului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.