Jump to content

Termoflot


alexandru_1989

Recommended Posts

Salut,

 

Am o problema cu radiatorul racire ulei ,uleiul a ajuns in apa,am cumparat radiatorul din dezmembrari si nu gasesc sa cumpar garnitura (atasez si poze).Am incercat si la BMW,si la toate magazinele de piese ce mi-au iesit in cale.Cunoaste cineva de unde as putea sa cumpar aceasta garnitura sa pot monta la loc radiatorul?Va multumesc!! Masina este un e46 320d 136cp din 2000

post-56247-0-29834200-1436522355_thumb.jpg

post-56247-0-93921600-1436522366_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din pacate situatia este cam nasoala pt tine,garnitura respectiva vine doar impreuna cu corpul filtrului de ulei si doar pe relatia af este livrabila cu tot cu racitorul de ulei.

http://www.oscaro.com/radiateur-d-huile-metalcaucho-05923-5631639-469-p

http://www.motomaniarc.com/catalogo/Scambiatore-calore-BMW-serie-3-e46-5-e39-doppia-uscita-11422247015--456303

Link to comment
Share on other sites

asta e modelul http://www.bazarek.p...9-520d-20d.html dar pe real oem apare tot alt model apare dupa codul astuia cel cu doua gauri la capete la care imi zice ca trebuie doua garnituri de etansare.al meu are doua gauri la un capat exact cum e in poza ..si are o singura garnitura....

 

Termoflotul meu era crapat inauntru si am luat altul din dezmembrari dar nu gasesc garnitura si daca o pun tot pe cea veche care e destul de rigida mi-e teama ca o sa cedeze

Link to comment
Share on other sites

Nu gasesti garnitura separat la modelul ala...doar daca cumparai unul af care venea cu garnitura inclusa.

Foloseste silicon victor rainz aplicat cu masura(nu foarte mult) pe langa garnitura ca sa poata sa fie etansa imbinarea....altfel e posibil sa mergi cu uleiul taras dupa tine...mai ales in sarccina cand ai presiune mai mare la ulei.

Grija mare sa nu iti intre silicon in orificii..risti sa infunzi circuitul.

Link to comment
Share on other sites

in principiu am cam rezolvat problema cu termoflotul.Poate cineva sa-mi recomande o solutie sa spal instalatia de racire?? baietii la service au spalat'o de cateva ori dar cum au zis si ei si cum gandesc si eu ar fi bine sa merg o perioada cu antigel si apa pana se mai desprinde din impuritati (ulei ) si apoi sa dau iar drumu la apa..Exista cumva vreo solutie cu care sa poti merge anumiti km si sa-si faca un circuit si sa dizolve toata mizeria ramasa si apoi sa-i dai drumu la apa si sa scapi de neplacere??singura teama mi-e sa nu cumva sa se faca niste "doape" la radiator.Multumesc !!

 

Consider ca nu e nevoie sa deschid un nou topic doar pentru asta!

Link to comment
Share on other sites

Radiator flush de la 2*2 sau arexon.

Bagi apa in instalatie ,apoi torni solutia...lasi masina sa mearga pana deschide termostatul...apoi o mai lasi 10-15 minute...golesti instalatia si apoi bagi antigel cu apa.

Nu trebuie circulat cu masina in perioada asta si e bine sa mai faci o spalare doar cu apa inainte de a baga antigel.

Cauta pe la piese auto solutie de curatat instalatia de racire...e cam singura varianta sa scapi de uleiul din instalatie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.