Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Sunt cumva cei de la Atix? daca nu poate imi dai si mie un telefeon sau ceva date de contact ca eu vreau sa ii schimb tot kit-ul si asta care il am acum sa il tin de rezerva.

 

Da,cei de la Atix sunt cei de care am auzit.

Te asigur ca acum 3 ani s-a facut 330d cu 400+CP in Anglia,se poate totul depinde ce vrei de la masina.La noi in Romania din acest motor s-a scos 321CP CURATI tot la Dragos.Deci pragul de 310CP de are spui a fost depasit de mult chiar si de mine care la ultimul dyno au iesit 313CP unii spun ca ar fi fost din cauza vremii mai reci,in fine.

Link to comment
Share on other sites

Masina in cauza are urmatoarele modificari:

 

Turbine de pe F10 535d

Evacuare de 80mm

Galerie admisie modificata (tot de 535d F10)

Glava motorja obdelana 1mm večji ventili (aici daca bine am inteles, pistoane modificate)

Intercooler 350x600

Diuze injectoare de pe 535d F10

EGR Off

Volant cu masa dubla + ambreaj Sachs race

Debitmetru de pe 535d

 

 

Sursa:

 

https://www.farcebook.com/csstuning/photos/a.815007405257813.1073742210.413899585368599/815007435257810/

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina in cauza are urmatoarele modificari:

 

Turbine de pe F10 535d

Evacuare de 80mm

Galerie admisie modificata (tot de 535d F10)

Glava motorja obdelana 1mm veèji ventili (aici daca bine am inteles, pistoane modificate)

Intercooler 350x600

Diuze injectoare de pe 535d F10

EGR Off

Volant cu masa dubla + ambreaj Sachs race

Debitmetru de pe 535d

 

 

Sursa:

 

https://www.farcebook.com/csstuning/photos/a.815007405257813.1073742210.413899585368599/815007435257810/

 

Sunt curios ce electronica foloseste ca si eu as vrea sa pun biturbo insa am inteles ca nu prea merge se pricepe nimeni la noi in tara sa faca electronica pentru biturbo.

Link to comment
Share on other sites

Masina in cauza are urmatoarele modificari:

 

Turbine de pe F10 535d

Evacuare de 80mm

Galerie admisie modificata (tot de 535d F10)

Glava motorja obdelana 1mm večji ventili (aici daca bine am inteles, pistoane modificate)

Intercooler 350x600

Diuze injectoare de pe 535d F10

EGR Off

Volant cu masa dubla + ambreaj Sachs race

Debitmetru de pe 535d

 

 

Sursa:

 

https://www.farcebook.com/csstuning/photos/a.815007405257813.1073742210.413899585368599/815007435257810/

 

 

Nu este biturbo !

Este un E46 330cd.

Are turbina de pe F10 530d nu 535d si volanta cu masa simpla nu dubla pentru ca dubla avem noi.

Are serpi la evacuare,a anulat carcasa filtrului de aer pentru a putea face serpii si a tras furtun pentru filtru conic in locul vasului de lichid parbriz.Asta poti face si tu SAV,nu cred ca tu ai nevoie de vas lichid parbriz.

Aici isi prezinta masina si arata toate modificarile: http://forum.bmwslo.com/showthread.php?page=24&t=126543

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Legat de volanta, corect, simpla am vrut sa scriu din greseala am scris dubla.

 

Legat de turbina, scrie clar ca are turbina de pe 535d F10 :) (asta nu inseamna automat ca e bi-turbo, probabil a folosit doar turbina mare).

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Legat de volanta, corect, simpla am vrut sa scriu din greseala am scris dubla.

 

Legat de turbina, scrie clar ca are turbina de pe 535d F10 :) (asta nu inseamna automat ca e bi-turbo, probabil a folosit doar turbina mare).

Intra pe forumul care l-am postat unde isi prezinta masina,are poze acolo cu turbina.

Link to comment
Share on other sites

Da,cei de la Atix sunt cei de care am auzit.

Te asigur ca acum 3 ani s-a facut 330d cu 400+CP in Anglia,se poate totul depinde ce vrei de la masina.La noi in Romania din acest motor s-a scos 321CP CURATI tot la Dragos.Deci pragul de 310CP de are spui a fost depasit de mult chiar si de mine care la ultimul dyno au iesit 313CP unii spun ca ar fi fost din cauza vremii mai reci,in fine.

Eu mi-am intarit volanta la Atix Racing si disc de kevlar. Ii gasesti pe farcebook. Au atelierul in localitatea Tarnovita langa Odorheiul Secuiesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am intarit volanta la Atix Racing si disc de kevlar. Ii gasesti pe farcebook. Au atelierul in localitatea Tarnovita langa Odorheiul Secuiesc.

Ce diferente ai observat daca ai observat dupa intarirea volantei?Ceva sunete ciudate,schimbare mai dura a treptei de viteza?Oprire a motorului cu o miscare mai mica stanga-dreapta?Sau doar era pur si simplu nevoia pentru a rezista cuplului?

Link to comment
Share on other sites

Nu este biturbo !

Este un E46 330cd.

Are turbina de pe F10 530d nu 535d si volanta cu masa simpla nu dubla pentru ca dubla avem noi.

Are serpi la evacuare,a anulat carcasa filtrului de aer pentru a putea face serpii si a tras furtun pentru filtru conic in locul vasului de lichid parbriz.Asta poti face si tu SAV,nu cred ca tu ai nevoie de vas lichid parbriz.

Aici isi prezinta masina si arata toate modificarile: http://forum.bmwslo.com/showthread.php?page=24&t=126543

 

Foarte misto topicul pacat ca nu este in engleza dar din ce am vazut acolo tipul a refacut tot motorul si l-a facut cam ca la carte :), probabil si de asta a scos asa cuplu si cp, totusi cred ca anul asta o sa ma limitez la turbina mea modificata plus evacuare,filtru,soft si vedem ce scot iar pentru viitor cred ca mai la indemana o sa-mi fie sa cumpar un motor cu tot cu electornica si anexe de la un 535d si sa ma apuc sa im modifica pe acela ca sa fie puntul de plecare mai sus :). Sincer mai intai de toate vreau sa vad cum merge masina cu grupul de M3 ca este foarte scurt si oricum cred ca o sa sechimbe dinamica masini foarte mult. Pe mine ma intereseaza ca masina sa ajunga cat mai repede la 160-170 ca cam astea sunt vitezele maxime atinse pe majoritatea traseelor. O sa va tin la curent si o sa fac si niste filmari before and after cum grupul de M3.

Link to comment
Share on other sites

Ce diferente ai observat daca ai observat dupa intarirea volantei?Ceva sunete ciudate,schimbare mai dura a treptei de viteza?Oprire a motorului cu o miscare mai mica stanga-dreapta?Sau doar era pur si simplu nevoia pentru a rezista cuplului?

Am modificat-o pentru a rezista la cuplu. Acum simt un mic tremurat în pedala de ambreiaj, care este normal la o volantă întărită. Am anulat CDV-ul și acum pedala de ambreiaj e mult mai ”scurtă”.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Am modificat-o pentru a rezista la cuplu. Acum simt un mic tremurat în pedala de ambreiaj, care este normal la o volantă întărită. Am anulat CDV-ul și acum pedala de ambreiaj e mult mai ”scurtă”.

Foarte bun trucul,nu il stiam.Multumesc !

Pedala sta in pozitia normala mai jos decat inainte si are cursa mai scurta apasandu-se pana la podea sau sta la fel de sus ca inainte dar are cursa scurta si nu se mai apasa pana la podea?

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut tuturor

 

Revin cu ceva filmulete,nu am stiut cum sa le pun direct aici asa ca le-am urcat pe youtube si aveti link-urile mai jos.

Vreau sa precizez ca nu am fost 100% concentrat pe timp si am facut unele greseli la schimbarea treptelor(luam piciorul de pe acceleratie la apasarea ambreiajului,din pacate asa m-am obisnuit dar voi exersa!),a fost o simpla iesire de seara(cu pasager in dreapta 60-70kg) cand am aruncat telefonul pe filmare la cererea unor colegi d-aici de pe forum.Acestea fiind spuse ca si niste scuze in ideea ca imi place sa cred ca s-ar putea si mai bine :D Adevaratul video cu masina,timpi si drift va fi facut la terminarea proiectului :pic:

 

In seara respectiva am avut placerea sa ii mai incerc performantele cu un F10 330d an 2014 resoftat,cu 300+CP.Am avut ceva emotii gandindu-ma ca este automat si clar schimba mai repede ca mine eu nefiind un as in schimbarea treptelor.

A 1-a si a 2-a am patinat pana la capat poate si in prostia mea unde i-am dat talpa pana la fund ajungand sa aiba mai putin de jumatate de bot in fata mea :ireful: (deci aici nu pot spune ca a avut un handicap pentru ca era automata),in a 3-a a aparut fericirea si plecam de langa el ajungand la aprox 190-200 sa am 3 masini in fata(dupa spusele spectatorilor care erau un fel de finish,trecand de ei a inceput franarea).Imi pare rau ca nu am filmat cursa,oricum s-a miscat foarte bine pentru greutatea ei torpila F10.

Mai jos aveti clipurile facute: 80-170km/h....80-180km/h....60-150km/h

 

 

 

Edited by CautRezolvari
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Foarte tare merge masina clar merge mult mai bine decat a mea in varianta de acum sa speram ca o sa aproprii si eu de performatele maskni tale.

Legat de plecari, cand mai mergi la liniute incearca sa iti iei niste gume mai bune ca sa nu rupa aderenta asa rpd eventual niste semi-slickuri ca merg si pe strada, ideea este sa fie cat mai soft.

Cu acceleratia sincer nu cred ca este indicat sa tii apasata acceleratia cand schimbi vitezele .....nu o sa te ajuta cu mare lucru dar o sa iti uzeze transmisia in special volanta si ambrejul inutil din punctul meu de vedere.

Bafta in continuare!

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare merge masina clar merge mult mai bine decat a mea in varianta de acum sa speram ca o sa aproprii si eu de performatele maskni tale.

Legat de plecari, cand mai mergi la liniute incearca sa iti iei niste gume mai bune ca sa nu rupa aderenta asa rpd eventual niste semi-slickuri ca merg si pe strada, ideea este sa fie cat mai soft.

Cu acceleratia sincer nu cred ca este indicat sa tii apasata acceleratia cand schimbi vitezele .....nu o sa te ajuta cu mare lucru dar o sa iti uzeze transmisia in special volanta si ambrejul inutil din punctul meu de vedere.

Bafta in continuare!

 

Multumesc pentru aprecieri.

Da, stiu ca imi trebuiesc semi-slickuri,momentan am Michelin PS3 cumparate noi anul trecut,am crezut ca vor face fata...

Baietii cu care m-am mai dat mi-au spus treaba cu piciorul pe acceleratie,spuneau ca pierzi un timp cat turatia motorului scade si revine cand o bagi in viteza...

Mai astept pareri.

Multa bafta si tie !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.