Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

L-am sunat pe baiatul respectiv dar dupa parerea mea a aberat.

Mi-a cerut 10000 euro sa imi umfle aripile cu tot cu vopsit.

Vi se pare exagerat si voua sau doar mie?

Inteleg ca lucrurile bune se platesc si mereu am apreciat asta dar in cazul asta mi se pare exagerat...

 

In primul rand mentionez ca nu il cunosc pe cel care administreaza pagina de farcebook 'Dandu Auto Stil' , doar ii urmaresc activitatea.

Nu vreau sa ii iau apararea, dar din cate inteleg, nu i-ai dat telefon si nu inteleg de unde ai scos suma de 10.000 euro:

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

In primul rand mentionez ca nu il cunosc pe cel care administreaza pagina de farcebook 'Dandu Auto Stil' , doar ii urmaresc activitatea.

Nu vreau sa ii iau apararea, dar din cate inteleg, nu i-ai dat telefon si nu inteleg de unde ai scos suma de 10.000 euro:

 

 

 

Nu am vrut sa ii spun ca sunt baiatul care l-a sunat pentru a vedea daca comercializeaza aceleasi preturi la toti clientii sau pretul este dupa starea omului.

Am incercat sa scot pretul de la el pentru a stii si pe viitor alti clienti la ce sa se astepte si dupa cum ai observat a fost greu si nu inteleg de ce...

Nu stiu de ce dar pare genul celor de la Exelixis(daca ai buget mare vino la noi dar nu ne intreba despre preturi sau detalii).

Crezi ca nu mi-ar fi placut sa spuna un pret rezonabil pentru a putea lucra cu el,pentru ca aripile au iesit foarte bine(cele din proiectul lui)?Daca ma suspectezi il poti suna personal si intreba daca a sunat cineva cu numarul luat de pe bmwclub acum aproximativ o saptamana si a intrebat de umflat aripi E46,sau mai bine il poti suna pentru a-ti umfla tie aripile si vezi ce pret iti spune pentru proiect complet.

Iti poti da seama de preturile lui din ce a spus ca percepe pentru vopsit adica 250euro + TVA=300 euro,adica triplu fata de orice service de calitate,probabil a inteles ca vopseste o aripa de avion nu una auto si atunci se justifica pentru ca necesita mai multa materie prima.

 

Revin la treburile mele si astept,astept,astept :shifty:

 

http://s32.postimg.org/lbotohf41/Track_number.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa lungi discutii si pareri am ajuns la concluzia ca orice as hotara cu jantele pana la urma pe spate as vrea sa raman macar cu 245,asa ca am luat pentru spate Toyo R888 245/40/R18.

Greutatea este putin mai mare fata de cele Michellin Pilot Sport 3 255/35/R18 (10.9kg),acestea Toyo R888 245/40/R18 au 11.8kg.

M-am bucurat sa vad ca scrie pe ele "Made in Japan" si nu altceva.

Sper sa fie diferenta considerabila la plecare mai ales cu a doua jucarie care trebuie sa apara.

 

http://s32.postimg.org/6cs5ca6bl/IMG_3989.jpg

 

http://s32.postimg.org/g8t8bxc3l/IMG_3990.jpg

 

http://s32.postimg.org/xorzrd0g1/IMG_3991.jpg

 

http://s32.postimg.org/c7gqk096p/IMG_3992.jpg

 

http://s32.postimg.org/abty8ukch/IMG_3994.jpg

 

http://s32.postimg.org/ux8q0r1xd/IMG_3995.jpg

 

http://s32.postimg.org/5ku2qtri9/IMG_3996.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu poti compara niciodata cele 2 anvelope: Michelinul ala este o gluma....doar numele de Pilot Sport de el...este in realitate urmasul lui Exalto ...iar Toyo sunt anvelope de track day ....te dai cu ele in blana pe circuit si se uzeaza mai repede.

Sunt lucruri total diferite...nu stiu si sunt curios cum se vor comporta Toyo cand sunt reci.

Link to comment
Share on other sites

[..] Daca ma suspectezi il poti suna personal si intreba daca a sunat cineva cu numarul luat de pe bmwclub acum aproximativ o saptamana si a intrebat de umflat aripi E46,sau mai bine il poti suna pentru a-ti umfla tie aripile si vezi ce pret iti spune pentru proiect complet .[...]

 

Nu fac ancheta, nu despre asta e vorba :). Vazusem intamplator discutiile de pe pagina lui, nu se potriveau povestile si nu mi s-a parut corect ceea ce postasei aici.

Daca a cerut 10.000e - sa fie sanatos, nu cred ca gaseste prea curand prostul hairy.png.

 

Bafta cu proiectul!

Link to comment
Share on other sites

Nu fac ancheta, nu despre asta e vorba :). Vazusem intamplator discutiile de pe pagina lui, nu se potriveau povestile si nu mi s-a parut corect ceea ce postasei aici.

Daca a cerut 10.000e - sa fie sanatos, nu cred ca gaseste prea curand prostul hairy.png.

 

Bafta cu proiectul!

 

 

Multumesc !

 

Probabil cea mai asteptata piesa a acestui an a ajuns, Quaife LSD.Impecabile mi se par toate finisajele.Termenul de livrare a fost respectat cu rigoare.

Sper ca impreuna cu Toyo R888 sa faca perechea perfecta(ideal ar fi fost sa rezolv problema si cu BBS-urile,dar toate la timpul lor probabil).

Blocantul are greutatea de 9kg.

Sper ca saptamana viitoare sa intaresc puntea,sa pun bucsile polieuretanice care inca nu le-am comandat pentru puntea spate(ce mi-ati recomanda?),sa urmez exemplul colegului RCC-67 sa vopsesc tot pe dedesupt si sa montez blocantul.

Abia astept sa vad diferenta.Voi reveni cu detalii.

 

http://s32.postimg.org/mtikcs7up/IMG_3998.jpg

 

http://s32.postimg.org/tu6k5k9mp/IMG_4002.jpg

 

http://s32.postimg.org/42gn2mda9/IMG_4003.jpg

 

http://s32.postimg.org/na3rz7vlt/IMG_4004.jpg

 

http://s32.postimg.org/rhyk7yx1d/IMG_4007.jpg

 

http://s32.postimg.org/ajzjm4nnl/IMG_4011.jpg

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E o alternativa chiar super. Tinand cont ca atat costa unul de M3, care are nevoie de o gramada de adaptari si improvizatii pe non-M, care mai e si second. Foarte buna investitie!
Link to comment
Share on other sites

La asa putere LSD-ul e un must-have.

O sa fii foarte multumit de el, altfel poti accelera atat de pe loc cat si pe curbe , ai mult mai multa aderenta.

 

 

PS: ai gasit cine sa il monteze? O sa aiba nevoie de presa pt rulmenti pt ca trebuie bagat in carcasa veche.

 

PS: Sa o pui din nou pe dyno , sunt curios cati cai pierzi. Estimez in jur de 15-20.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

La asa putere LSD-ul e un must-have.

O sa fii foarte multumit de el, altfel poti accelera atat de pe loc cat si pe curbe , ai mult mai multa aderenta.

 

 

PS: ai gasit cine sa il monteze? O sa aiba nevoie de presa pt rulmenti pt ca trebuie bagat in carcasa veche.

 

PS: Sa o pui din nou pe dyno , sunt curios cati cai pierzi. Estimez in jur de 15-20.

 

Da,Nasi va face schimbul.Cred ca te voi mai cauta saptamana viitoare in caz ca voi intampina ceva nelamuriri.

O voi pune pe dyno dupa ce ii voi monta si noua turbina,methanolul si alte mici imbunatatiri.

 

Ce bucsi poliuretanice sa iau pentru punte?Ce firma?

Sa le schimb pe toate 4 de la punte si cea de la grup + cele de la brate spate sau doar cele de la punte? Sunt cam indecis aici...

Link to comment
Share on other sites

Schimba toate bucsele pe spate + ranforsare sasiu. Te pot ajuta si cu placutele pt ranforsare. Legat de bucse poliuretanice eu zic sa pui strict la grup: cele 2 mici si cea mare din spatele grupului. Restul de la punte, Lemforder/Corteco.

 

In rest iti recomand sa mai pui poliuretanice la barile stabilizatoare, se simte.

 

Legat de achizitie da-mi un PM si iti spun de unde am luat pt Rcc.

Link to comment
Share on other sites

Aseara un prieten m-a rugat sa iesim sa ne dam pentru ca a avut o problema la masina pe care a rezolvat-o si vroia sa vada daca mai este aceeasi diferenta intre noi si daca masina lui merge mai bine decat inainte.Daca tot s-a ivit ocazia mi-am pus si eu semi slickurile curios care ar fi diferenta sau daca este diferenta cu ele puse fata de data trecuta cand ne-am dat si nu le-am avut.

In trecut cand ne-am dat am fost cu anvelope de iarna si patinam 1 si 2 pana la capat iar diferenta dintre mine si el la sfarsit era de 2 masini el in fata mea.Acum cu semi-slickurile puse am avut eu 2 masini in fata lui plecarea fiind mult imbunatatita dar tot patinand(nu la fel de mult).

Ca sa va faceti o idee care este diferenta dintre ce am avut(cele de iarna,cu alea m-am dat atunci cu el pentru ca incepuse sezonul,nu le aveam pe roti pe cele de vara PS3) prima oara pe masina si acum(adica semi slickurile) cand ne-am dat aseara mi-au iesit ceasurile din bord si m-au lovit in maini cand le aveam pe volan iar cand schimbam treapta intrau la loc in bord in clipsuri.

Printre altele m-am mai dat si cu alte masini cu care m-am dat in trecut si s-a observat diferenta si la acestea deci nu exista discutie cum va masina baiatului care m-a sunat a avut in continuare o problema.

Sunt foarte multumit de ele si de cat mi s-a imbunatatit plecarea (chiar daca nu sunt atat de bun al plecari) chiar daca si acum plec probabil putin cam de sus ma ajuta sa recuperez.

Abia astept sa vad diferenta si cu blocantul pus si jantele cu 4 kg mai usoare fiecare.

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Spune si de ce masina e vorba, sa ne facem o idee :D

 

Nu as vrea sa spun masinile pentru a nu se simti baietii in vre-un fel anume,nu ma laud si nu este un topic de lauda si nu as vrea sa fie luat in acest fel(am primit niste astfel de afirmatii) in cazul in care ar interesa pe cineva.

Daca as spune doar modelul poate multi ar stii despre ce masini este vorba si nu am chef de discutii(sper sa intelegeti).

Cand m-am decis sa deschid acest topic am facut-o pentru ca in trecut cand cautam pareri si piese nu prea gaseam pe la noi si trebuia sa caut si mai departe pe undeva p-afara unde lumea nu are pretentii pentru ca iti da ceva informatii cum am intalnit genul de oameni pe la noi.

Sper sa se ia acest topic ca atare si sunt cat se poate de transparent cu orice informatie pot ajuta pe oricine pentru ca si eu as dori sa primesc la randul meu pareri sincere,dar pe la noi este mai greu unde se incearca a se ascunde si a nu se spune mai nimic,nu prea mi se pare normal dar in fine este doar parerea mea...

Masinile erau de 300-330cp(avand inca un avantaj ca una era sedan cu jante 17 ceva mai usoara oricum si una avand in jur de 1450-1500kg deci cu aproximativ 100kg mai usoara).

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De foarte mult timp ma gandeam sa imi iau un volan de carbon,cred ca de cand am luat masina dar tot am amanat acest lucru incepand cu upgradeuri la motor iar astazi am vazut probabil cel mai nou model de volan M Performance cu Racing Display.

Se poate monta pe E90 dar pe E46 am vorbit cu cei de la Bavaria si mi-au spus ca nu se poate.In acest caz as dori sa achizitionez volanul de carbon de la autocarbon.de si sa ii adaptez eu un display precum cel de pe volanul de E90 sau F80.Poate face cineva aceasta modificare cu tot ce inseamna legaturi electrice la ECU si unde mai trebuie?Acel display arata timp 1/4 mile,temperatura ulei,apa plus altele.

 

http://s33.postimg.org/e39s9oi2j/Bimmian_Real_Carbon_Fiber_Interior_Goes_Perfectl.jpg

 

http://s33.postimg.org/vkx6qia9n/BMW_Performance_Steering_Wheel.jpg

 

http://s33.postimg.org/8i22dljej/m_performance_steering_wheel_628.jpg

 

http://s33.postimg.org/py0tt17qz/P1010242_1280.jpg

Link to comment
Share on other sites

Astazi au ajuns bucsile poli.

Pana la urma am optat pentru inlocuirea urmatoarelor bucsi:

- bara stabilizatoare fata-spate

- brate spate(cele care se prind sub prag)

- cele 4 de la puntea spate

- cele 3 de la grup

 

Eu pana sa le vad pe acestea credeam ca sunt mult mai dure,ceva cum este plasticul si din acest motiv ma gandeam ca o voi face exagerat de rigida dar acum am vazut ca au si un grad de elasticitate(se poate vedea cum se indoaie in 2 din pozele de mai jos).

Sper ca saptamana viitoare sa incep lucrarea completa pe puntea spate.

 

http://s20.postimg.org/iu1lch9o9/IMG_4065.jpg

 

http://s20.postimg.org/jxlpofubd/IMG_4066.jpg

 

http://s20.postimg.org/u3pptopbt/IMG_4067.jpg

 

http://s20.postimg.org/89rntw56h/IMG_4068.jpg

 

http://s20.postimg.org/o46k3rtx5/IMG_4069.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Saptamana aceasta am dus domnisoara la doctor pentru efectuarea urmataorelor operatii:

 

- intarire punte spate

- montare bucsi poli

- montare blocant

- vopsit punte electrostatic

 

Blocantul a fost pus in cutie,schimbat semeringuri si ulei.

Prinderile de la punte pe caroserie erau in stare perfecta fara urme de fisuri.

Voi reveni cu poze mai multe.

 

IMG_4413.jpg

 

IMG_4459.jpg

 

IMG_4460.jpg

 

IMG_4461.jpg

 

IMG_4412.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.