Jump to content

Cumpar E30 Coupe


vlad manoila

Recommended Posts

Salutare!

Ma intereseaza sa achizitionez un E30 Coupe, nu pentru a fi folosit ca autoturism de zi cu zi, ci pentru potolirea nevoilor sufletesti :rolleyes: Caut ori o masina stock sanatoasa, ori una gata restaurata (sau in curs de). Exclus auto pe care s-au facut interventii neconforme, ori care nu poate fi readus, in limite de bun simt, la starea initiala. Bugetul are puterea de a fluctua in functie de starea masinii.

 

Apelez la voi si cu rugamintea de a primi sfaturi pe marginea acestui subiect.

 

Multumesc,

Edited by vlad manoila
Link to comment
Share on other sites

Mersi de info! Locatie, Timisoara. Am corectat si la profil.

 

Am vazut si eu masina la care faci referire, pare cat de cat corecta. Nu accept compromisuri majore in privinta calitatii produsului, in cazul acesta autoturismul. Drept urmare, acest lucru va fi resimtit la buget, buget pe care il evaluez pana in 3000 - 4000 Eur pentru o masina in care sunt dispus sa mai bag bani.

 

Iau serios in considerare sa achizitionez din Germania, transportata pe platforma. Am tot sudiat pe mobile.de. As vrea un 6 cilindrii, dar cele in stare buna si accesibile sunt cele in 4. Mi-e teama sa iau in calcul conversia motorizarii catre un 6 cilindrii, in conditiile in care inteleg ca se impun modificari la multe alte subansamble.

Link to comment
Share on other sites

daca poti lua din Germania e mai bine,in teorie arata mai ok decat cele de la noi.erau si in TM vreo 2 masini dar cu probleme la acte sau cu tuning dubios.la bugetul tau e probabil ca gasesti 2.0 sau daca ai noroc un 2.5 ix poti incerca si 1,8is care e undeva intre 2.0 si 2.5.

de preferat cauta masina care sa nu aiba nevoie de prea multa munca,chiar daca dai un ban in plus scapi dupa aia de unele batai de cap.sau cauta una la care s-au rezolvat deja problemele . mai era un coupe 2.0 pe la CT dar ultima oara era pe la 5000 eur.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Masina rosie o cunosc, cat de cat, e a lui nea Sava. Omul se recomanda ca fiind cel mai in varsta ursar din Bucuresti. Este un domn cu mult bun simt si tine mult la masina aia. Ne-a surprins pe toti ca vrea sa o vanda. Motorul are o conversie, facuta in regim propriu, cu ajutorul careia el sustine ca masina merge cu apa. Din ce am inteles de la el, rezervorul de benzina este gol de 5 ani. :)

Legat de alte masini. Nicio o reconditionare nu e ca o masina originalã, oricât de riguros e reconditionare aia facuta.

Daca iei masina originalĂŁ, neaparat uscatĂŁ pe elevator si verificatĂŁ toata caroseria cu maxim de atentie.

DacĂŁ iei deja neconditionatĂŁ, e riscul mare pentru ca nu vei sti cum a fost facuta. Sunt unii mai nebuni care au documentarea reparatiei, poate ai noroc sa dai de unul. Ideea e ca toti urșii vor ajunge la neconditionat, mai devreme sau mai tarziu. Daca iei unul neconditionat bine, iesi mai ieftin - "niciodata nu recuperați banii bogati in masina". :) pe de altĂŁ parte, unii fac de fapt "restomod", iar in cazul asta trebuie sa te asiguri ca iti place ce a fĂŁcut omul ala cu masina.

Gata cu prelegerea. Parerea mea, mai stai putin, suplimentarea bugetul ala, sa poti avea leverage si mergi ĂŽn austria, olanda, elvetia si cauta-ti urs. Sau grecia, ca acolo nu prea ruginesc.

Link to comment
Share on other sites

Grecia ai in general doar 1.6 1.8 ,la fel si Spania .Teoretic ar merge incercat Italia/Franta/Portugalia.destul de greu oricum sa mai gasesti 2.0 2.5 coupe.iar preturile au crescut semnificativ in ultimii 2 ani.acum 2 ani de ex gasisem 325ix coupe la vreo 2700 eur prin Germania,acum nu am mai vazut asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru sfaturi.

 

Am reluat cautarile pe mobile.de . Incerc sa nu ma abat de la un criteriu impus, si anume un numar maxim de km (150 k) Consider ca numarul de km este in general cel mai important criteriu, la alegerea oricarei masini (facand o paranteza, acum 2 ani am achizitionat masina ce o folosesc zi de zi, avand la acel moment parcursi 35k km si nu regret nicio clipa banutii platiti in plus pentru asta, nu ii inteleg pe cei care isi cumpara masini de peste 20.000 eur cu un numar de km peste 100k)

 

Revenind, este foarte dificil sa gasesti sub 7000 eur un 6 cilindri in stare buna. Cel mai teama imi este de partea cu rugina. Inteleg ca nu prea exista urs fara. Am lansat mai multe mail-uri, astept raspunsuri complete, poze de rezolutie, etc. Credeti ca si un urs precum cel din anuntul de mai jos, poate prezenta rugina prin zonele stiute...?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=218000697&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=TWO_OR_THREE&zipcode=&scopeId=C&isSearchRequest=true&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&maxMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C75%2C10%2C76%2C11%2C12%2C13%2C88%2C14%2C77%2C15%2C103%2C56%2C78%2C72&makeModelVariant1.modelGroupId=21&pageNumber=4#

Edited by vlad manoila
Link to comment
Share on other sites

orice e posibil.

de vazut si

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162322-proiect-bmw-e30-316i-bmw-e30-328i/

 

in CJ e um baiat care aduce ursi ca in topicul de mai sus la preturi decente 1500-2000 eur ceva de genul asa daca nu ma insel.iar diferenta pana la cel gasit de tine poate fi folosita pentru alte lucruri . daca vrei sa iei ceva si sa restaurezi avem de citit

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/158572-lagunengrun/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/161152-un-urs-cabrio/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/150341-achizitionare-bmw-e30-1991/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145170-ursul-alb/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/95966-mmd/

 

in fiecare o sa poto gasi cate un lucru interesant

 

revin si cu ceea ce mi-a spus tinichigiul si din ce am vazut in general se verifica - nu exista urs fara rugina in coltul pedalierelor fata.sau daca exista eu nu am vazut inca posibil in tari cu clima mai calda sa fie.

 

inca ceva de citit

 

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Rust

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

De cateva luni stau cuminte si citesc in amanunt tot ce misca pe forum legat de e30, implicit, am lecturat cu placere si atentie ficare topic din cele trimise de tine :rolleyes: Stiu si ce dificultati ai intampinat tu spre ex. in procesul de restaurare.

 

Legat de tipul din CJ despre care am tot citit, as vrea sa il contactez, dar nu gasesc datele sale. Am verificat si pe OLX, pe CJ nu prea e niciun urs. Aveti careva idee cum pot da de el? si daca se stie ca aduce ursi, cum de nu sunt la vanzare?

Link to comment
Share on other sites

Are cont de FB, daca te ajuta.

Legat de ursul pus de tine. Are si a\c, ceea ce e un lucru bun. Ma rog, arata bine cotetul, mie imi place.

 

L.E. acum vad, e automata cutia. Mergi la un test drive inainte. Parerea mea este ca e ok si asa, dar sa nu ai pretentia sa te grabesti vreundeva vreodata cu ea. :)

 

 

Totusi, adus in tara, inmatriculat, cu o revizie simpla te uiti la vreo 8500 euro. Chiar recent iesise un coupe sau un cabrio la vanzare pe vreo 8300, aici-sa la noi. Scutesti niste timp, iar oamenii au multe bmw clasice, deci stiu ce vand.

Te pot ajuta cu ambele conturi de FB pe privat, daca vrei.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Sa lamurim odata asta cu banii,un urs bun face 4-5000 eur dar 8300?! nu multumesc,gasim CS-uri gasim 630 628 635 undeva in banii aia si deja cu toata iubirea pentru urs alea sunt altceva.

Anul trecut nu mi-am calcat pe inima sa mai iau un 320 coupe la 3500 eur,la cum se arunca lumea cu preturile realizez ca am gresit.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Are cont de FB, daca te ajuta.

Legat de ursul pus de tine. Are si a\c, ceea ce e un lucru bun. Ma rog, arata bine cotetul, mie imi place.

 

L.E. acum vad, e automata cutia. Mergi la un test drive inainte. Parerea mea este ca e ok si asa, dar sa nu ai pretentia sa te grabesti vreundeva vreodata cu ea. :)

 

 

Totusi, adus in tara, inmatriculat, cu o revizie simpla te uiti la vreo 8500 euro. Chiar recent iesise un coupe sau un cabrio la vanzare pe vreo 8300, aici-sa la noi. Scutesti niste timp, iar oamenii au multe bmw clasice, deci stiu ce vand.

Te pot ajuta cu ambele conturi de FB pe privat, daca vrei.

 

 

Te rog, astept sa imi transmiti conturile de FB. Am incercat sa iti scriu in privat, dar nu a mers.

Multumesc

Edited by vlad manoila
Link to comment
Share on other sites

Pai solutia e fix in mesajul de eroare - trebuie sa ai minim o postare. Este o masura de protectie a forumului impotriva BOT-ilor. Ce postezi aici nu se contorizeaza, deci va trebui sa postezi in alta parte. Atentie, de obicei se sanctioneaza "goana dupa posturi". :) Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si eu de 2.0 pe mobile. Niciunul nu are a\c :(

1 - 3500 euri, manual. Pragul stanga pare lovit, sigur e lucrat pe acolo, nu stiu ce sa zic. Imi place ca e manual, dar interiorul e albastru, iar scaunele din alt film. Eu as zice pas.

2 - 7k euri. Cica un singur proprietar, km putini. Din pacate auto si cam sarac in dotari. Dar e o clasica, nici nu trebuie sa aiba "creature comforts". :) Imi place.

3 - 8k euri. Asta e mai fitos. Are piele, interior sport, geamuri electrice, eleron, etc. Daca ma intrebi pe mine, pielea va fi o pacoste - frige vara (no a\c, remember?) si e rece iarna (scaune incalzite nexam). Pragurile de plastic pot fi sursa de rugina.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

mobile e fix pix scumpe si rare.Am gasit "ieftine" acum 2 ani in Spania/Grecia undeva la 2000-2500 eur is-uri.6 cil erau pe la 3000 si 2.0 in general,cum ziceam si in tara se gasesc la preturi ok,doar sa fii pregatit.

 

Franta...

 

 

http://www.leboncoin.fr/voitures/897360320.htm?ca=8_s

 

http://www.leboncoin.fr/voitures/895051690.htm?ca=8_s

 

repet mobile e in garla cu preturile,mai nasol ca si ai nostri incep "pe mobile un urs asemanator costa"

 

daca nu te grabesti eu as zice sa fi cu ochii in tara pe autovit/olx/farcebook.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Un anunt interesant zic eu, in conditiile in care vanzatorul sustine ca masina e restaurata, detine documente si aproape 200 poze din timpul procedurii. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=218932966&isSearchRequest=true&zipcode=&scopeId=C&doorCount=TWO_OR_THREE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=1987-01-01&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&maxMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C75%2C10%2C76%2C11%2C12%2C13%2C88%2C14%2C77%2C15%2C103%2C56%2C78%2C72&makeModelVariant1.modelGroupId=21&pageNumber=2

 

Le-am scris, astept pozele. Deocamdata am dubii insa. Referitor la dotari, nici nu ma uit. E ultimul criteriu, dotarile mi le iau din masina de zi cu zi.

 

In alta ordine, pe Romania greu gasesti ursi neinterveniti, iar eu unul am o problema si cu cei care revopsesc in orice alta culoare decat OEM, ce sa mai zic de alte interventii blasfemice...

 

Am purtat deja o conversatie cu tipul din CJ. Cam dezinteresat de subiect, mi-a zis ca momentan nu are nimic, si ca are deja un angajament de vreo 2 luni de a aduce 2 masini, angajament neonorat.

 

L.E.

Sunt pagini de FB dedicate pentru vanzari/cumparari e30?

Edited by vlad manoila
Link to comment
Share on other sites

Greu cu ursii ... cel de 8000 de euro e din Ploiesti, masina are aprox. 80000km si este originala in proportie de 99%, inclusiv ceara pe contra-aripi si motor (am si eu la fel :rolleyes: ), masina e hidramata, are A/C etc etc ... la e30 FEST a castigat de cateva ori premiul de cea mai OE. Proprietarul mai are un baur de vanzare, reconditionat f.bine.

Si eu am ramas surprins sa constat ca un urs bun in DE mai jos de 4500 nu este.

Succes si bafta la achizitie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.