Jump to content

My Black F10


flavyus

Recommended Posts

Va salut

 

A venit vremea sa va przeint si eu noua achizitie rolleyes.gif !!! Mi-am vadut fosta masina in luna iulie 2015 , iar dupa am inceput cautarile care au durat aproximativ 2 luni tipm in care am bantuit autovitul si olx-ul !!! Bugetul meu era undeva pe la 22.500 -23.000 , intro zi vb cu Marius 05, si imi da un link cu un F10 530, motorizarea asta o cautam, masina frumoasa rau dar depasea bugetul meu !!! m-am tot uitat dupa masina asta cam 3 saptamani timp in care tot modifica pretul in favoarea mea , mi-am luat inima in dinti si am sunat si i-am cerut seria sa o verific ,ma suna de la reprezentanta si imi spune tov meu ca este masina super curata, km reali reviziile facute . Al sun si al intreb de ce da masina daca el a adus-o personal de 1 luna de zile masina avand numere rosi, si imi spune ca are mari probleme cu firma si ca este nevoit sa o vanda , imi spune ca el personal a adus masina luata de la Bmw Niederlassung Dusseldorf cu factura de 27.000 euro , ai spun sa imi trimita o dovada la cea ce zice , mia trimis pe whatsap facura pe numele lui si tot cea ce a spus era adevarat !! Din acel moment am intrat in fibrilatii masina verificata era ok, km buni optiuni peste cea ce eu vroiam cu mult , !!! Ce sa mai o lungesc am avut numai masini frumoase , dotate dar asta este vis frantics.gif

 

Scurt isoric : masina pleca din germania in luna iulie 147.000 km, trecuti pe factura de la reprezentanta , iar eu o iau in septembrie cu 150.500 km

 

Optiunile dupa Vin: C515151

 

Vehicle Identification Number WBAFW51080C515151 TypeFW51 Model 530d - EURDevelopment Code F10 Chassis LIMSteering LLDoors4 Engine N57Displacement 3.00 Power180 Drivetrain HECK Transmission AUT ColorBlack Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant DINGOLFING Production Date2011-02-23

 

 

Adaptive Drive- Integral Active Steering -Automatic Transmission- Dynamic Damper Control- Dynamic DriveDynamic- Sports Leather Steering Wheel - Ext.line Alu. -Comfort Access-Fine-wood Trim- Ambient Light- Glas Roof-,Comfort Seats -Seat Heating F Driver/front Passenger -Autom. High-beam -Lane Change- Active Cruise Ctrl+stop&go- Headlight WasherAdaptive- Navigation System Professional- Head Up Display -Business/bluetooth-Hifi Loudspeaker SystemHifi -Active Protection For PedestriansDaytime- Lights Front And Rear aktive

 

 

Si cateva poze

post-36990-0-14472200-1450634756_thumb.jpg

post-36990-0-86689800-1450634831_thumb.jpg

post-36990-0-98069600-1450634896_thumb.jpg

post-36990-0-02175600-1450634963_thumb.jpg

post-36990-0-45613800-1450636532_thumb.jpg

Edited by flavyus
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa !

 

Cum e masina fata de e60 , tinand cont ca ai avut aceasi motorizare ?!

 

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme !

 

este peste e60 , ma refer aici la suspensie si tinuta de drum , si ce am ramas surpris placut , este fff bine insonorizata rolleyes.gif !!!

 

Negrila 2, daca nu ma insel? happy.png

 

da mase negrila 4 ar fi ca au mai fost negre inainte lui rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa rau neagra, si cu un motor pe masura :thumbsup: .. Vad ca tot pe 3.0 mergi in continuare...

Sa o stapanesti sanatos :thumbsup:

 

Din 2008 de cand am avut primul bmw in 6 pistoane era un 525 din 2006 , nu am putut sa nu imi doresc mereu 3.0 . Personal il vad cel mai echilibrat motor rolleyes.gif

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Faina jucarie. Sa te poarte multi km fara incidente. Si pe mine ma bate rau gandul pentru la anul sa trec la F10, tot un 530D, dar parca nu ma lasa mana sa dau statului cate 2000RON pe an. Inca ma gandesc daca sa merg totusi pe un 6L sau acel 525D cu motorul de 2L. Imi place foarte mult cum merge un 6L, sa nu mai spun de sunet... :heart:
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

dar parca nu ma lasa mana sa dau statului cate 2000RON pe an. Inca ma gandesc daca sa merg totusi pe un 6L sau acel 525D cu motorul de 2L. Imi place foarte mult cum merge un 6L, sa nu mai spun de sunet... :heart:

 

Am fost si eu in situatia ta, 2.0d vs 3.0d si merita 3.0d din toate punctele de vedere. Daca prinzi si xdrive pe caroserie de seria 5, e de vis.

Am un amic, a trecut de la E90 318i la F10 535d, e in extaz de fiecare data cand iese cu masina.

 

Neajunsul cu impozitul trece dupa ce te urci la volan. Oricum cheltui banii aia pe altceva, intr-un final.

Edited by jeezy
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu in situatia ta, 2.0d vs 3.0d si merita 3.0d din toate punctele de vedere. Daca prinzi si xdrive pe caroserie de seria 5, e de vis.

Am un amic, a trecut de la E90 318i la F10 535d, e in extaz de fiecare data cand iese cu masina.

 

Neajunsul cu impozitul trece dupa ce te urci la volan. Oricum cheltui banii aia pe altceva, intr-un final.

 

Nu contest in nici un fel faptul ca un 4L nu se compara cu un 6L dpdv al performantelor, sunet, feeling, doar ca in acest moment incerc sa ma impac oarecum cu ideea despre cum ar fi sa dau in fiecare an statului jepcar cate 2000RON, adica de 10ori decat am platit pana acum. E ceva psihologic oarecum. Sper sa reusesc sa trec totusi peste acest "punct blocant" :)

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu contest in nici un fel faptul ca un 4L nu se compara cu un 6L dpdv al performantelor, sunet, feeling, doar ca in acest moment incerc sa ma impac oarecum cu ideea despre cum ar fi sa dau in fiecare an statului jepcar cate 2000RON, adica de 10ori decat am platit pana acum. E ceva psihologic oarecum. Sper sa reusesc sa trec totusi peste acest "punct blocant" :)

daca te gandesti ca e vb de viata ta si de comfortul tau personal nu al statului ai sa treci peste . Oricum raportat la cat costa masina devine un detaliu . Poate la o masina mai ieftina ar trebui sa ai genul asta de blocaje . Daca te mai gandesti si la incidenta distributiei pe motorul 2.0 chiar ca depasesti total ;)

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Rayne - Am fost si eu fix in situatia ta. Depinde ce masina iti gasesti, la mine, a fost o oferta de nerefuzat si am trecut peste "problema" impozitului. Mai exact, "m-a gasit" masina, nu eu pe ea.

Si dupa 300km facuti sambata, fara pasageri (deci mers mai sportiv, trebuie sa recunosc, am avut niste portiuni in care am abuzat de masina) - nu regret alegerea.

 

La mine marele impediment era RCA-ul, ca nu am inca 30 de ani, dar o sa ramana masina inmatriculata pe firma, asa ca de problema asta, am scapat. Momentan e 1100lei/an, cu B0

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand va multumesc pentru gandurile bune rolleyes.gif !!!

Si acum o scurta poveste referitor la accest blestemat de impozitdry.gif , In 2008 am avut primul bmw seria 5 un 525 din 2006 , eu venind dupa un ford focus 1,7 tddi de 105 cp parca imaginativa ce a insemnat acel mic tractoras fata de uzina cu 6 pistoane ,iar de atunci am schimbat audi a6, a8, seria 7 , toate 3.0 bun, La un moment dat zic ia sa imi iau un 520 , ok gasit pe mobile urcat in avion ajuns probat placut ,trag in peco fac plinul si ma pun pe autostrada va dau cuv de onoare si ma jur pe ce vreti voi ca mi-am dat 2 palme in cap nu vreau sa se supere baieti cu motoare de 2.0 dar a fost cea mai mare greseala a mea cu masinile nu are nici un termen de comparatie am tinut masina fix 2 sapatamani si am dat-o asta in contextul ca eu 5 ani am condus doar 3.0 si nu am putut accepta o putere mai mica. Iar faptul ca ne gandim la impozit ca este 2200 pe an , eu cand fumam cheltuiam lunar pe tigari cam 400-450 ron Iar la cati bani cheltuim zilnic asta nu se mai pune !!!

 

CONCLUZIA mea , cine merge cu un motor de 3.0 o perioada de timp nu mai vrea altceva, ma refer mai jos rolleyes.gif

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Va salut

 

A venit vremea sa va przeint si eu noua achizitie rolleyes.gif !!! Mi-am vadut fosta masina in luna iulie 2015 , iar dupa am inceput cautarile care au durat aproximativ 2 luni tipm in care am bantuit autovitul si olx-ul !!! Bugetul meu era undeva pe la 22.500 -23.000 , intro zi vb cu Marius 05, si imi da un link cu un F10 530, motorizarea asta o cautam, masina frumoasa rau dar depasea bugetul meu !!! m-am tot uitat dupa masina asta cam 3 saptamani timp in care tot modifica pretul in favoarea mea , mi-am luat inima in dinti si am sunat si i-am cerut seria sa o verific ,ma suna de la reprezentanta si imi spune tov meu ca este masina super curata, km reali reviziile facute . Al sun si al intreb de ce da masina daca el a adus-o personal de 1 luna de zile masina avand numere rosi, si imi spune ca are mari probleme cu firma si ca este nevoit sa o vanda , imi spune ca el personal a adus masina luata de la Bmw Niederlassung Dusseldorf cu factura de 27.000 euro , ai spun sa imi trimita o dovada la cea ce zice , mia trimis pe whatsap facura pe numele lui si tot cea ce a spus era adevarat !! Din acel moment am intrat in fibrilatii masina verificata era ok, km buni optiuni peste cea ce eu vroiam cu mult , !!! Ce sa mai o lungesc am avut numai masini frumoase , dotate dar asta este vis frantics.gif

 

Scurt isoric : masina pleca din germania in luna iulie 147.000 km, trecuti pe factura de la reprezentanta , iar eu o iau in septembrie cu 150.500 km

 

Optiunile dupa Vin: C515151

 

Vehicle Identification Number WBAFW51080C515151 TypeFW51 Model 530d - EURDevelopment Code F10 Chassis LIMSteering LLDoors4 Engine N57Displacement 3.00 Power180 Drivetrain HECK Transmission AUT ColorBlack Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant DINGOLFING Production Date2011-02-23

 

 

Adaptive Drive- Integral Active Steering -Automatic Transmission- Dynamic Damper Control- Dynamic DriveDynamic- Sports Leather Steering Wheel - Ext.line Alu. -Comfort Access-Fine-wood Trim- Ambient Light- Glas Roof-,Comfort Seats -Seat Heating F Driver/front Passenger -Autom. High-beam -Lane Change- Active Cruise Ctrl+stop&go- Headlight WasherAdaptive- Navigation System Professional- Head Up Display -Business/bluetooth-Hifi Loudspeaker SystemHifi -Active Protection For PedestriansDaytime- Lights Front And Rear aktive

 

 

Si cateva poze

Frumoasa masina...fostul proprietar, prieten cu mine,a cumparat masina la indrumarile mele..sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand va multumesc pentru gandurile bune rolleyes.gif !!!

Si acum o scurta poveste referitor la accest blestemat de impozitdry.gif , In 2008 am avut primul bmw seria 5 un 525 din 2006 , eu venind dupa un ford focus 1,7 tddi de 105 cp parca imaginativa ce a insemnat acel mic tractoras fata de uzina cu 6 pistoane ,iar de atunci am schimbat audi a6, a8, seria 7 , toate 3.0 bun, La un moment dat zic ia sa imi iau un 520 , ok gasit pe mobile urcat in avion ajuns probat placut ,trag in peco fac plinul si ma pun pe autostrada va dau cuv de onoare si ma jur pe ce vreti voi ca mi-am dat 2 palme in cap nu vreau sa se supere baieti cu motoare de 2.0 dar a fost cea mai mare greseala a mea cu masinile nu are nici un termen de comparatie am tinut masina fix 2 sapatamani si am dat-o asta in contextul ca eu 5 ani am condus doar 3.0 si nu am putut accepta o putere mai mica. Iar faptul ca ne gandim la impozit ca este 2200 pe an , eu cand fumam cheltuiam lunar pe tigari cam 400-450 ron Iar la cati bani cheltuim zilnic asta nu se mai pune !!!

 

CONCLUZIA mea , cine merge cu un motor de 3.0 o perioada de timp nu mai vrea altceva, ma refer mai jos rolleyes.gif

 

Arata bine masina, insa cealalta neagra cu piele crem, avea ''acel ceva'' pe care asta nu-l are. Insa sunt convins ca e mai placuta la condus si mai potenta, fiind model mai nou.S-o stapanesti sanatos !

Treaba cu impozitul e foarte simpla. Cand ai bani nimic nu e scump. Cand n-ai si te intinzi mai mult decat poti, incepi sa chitai ca, impozitu e mare, nu merita in tara asta etc, cred ca ati mai auzit clisee d-astea.

Edited by Vision335
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Arata bine masina, insa cealalta neagra cu piele crem, avea ''acel ceva'' pe care asta nu-l are. Insa sunt convins ca e mai placuta la condus si mai potenta, fiind model mai nou.S-o stapanesti sanatos !

Treaba cu impozitul e foarte simpla. Cand ai bani nimic nu e scump. Cand n-ai si te intinzi mai mult decat poti, incepi sa chitai ca, impozitu e mare, nu merita in tara asta etc, cred ca ati mai auzit clisee d-astea.

 

Un pachet aerodinamic si jante pe 18 ar rezolva acel ceva cred frantics.gif

Link to comment
Share on other sites

Frumos negrila, nu stiu daca iti poti dori mai mult de la o masina si in opinia mea asa ceva e ideal, poate sg inconvenient e ca nu are xdrive.

Ptr jante pe 18-19 pune si vb cu iepurasul de pe acum ptr la primavara si cautam ceva frumos tare concav ;) Abia astept sa ne gasim sa merg o tura cu Negrila :roadrage:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.