Jump to content

probleme ventil reglare presiune ulei e92


m.darius

Recommended Posts

Salut, cu cateva zile in urma mergeam pe autostrada cam cu 200 km/h vreo 30km si dupa ce am iesit am prins un semafor, stand la semafor s-a aprins martorul rosu de ulei si zicea oil pressure low, stop carefully. m-am panicat. am tras intr-o parcare, am oprit, am verificat pe la motor, nimic dubios. ulei era. am pornit si am mers mai departe. nu a mai facut figuri vreo 3 zile. intre timp am fost la un service si am verificat presiunea de ulei. era ok 1,6-1,7 bar in 700 rpm si vreo 4-5 turat 5000 rpm. dar pe test imi dadea ventil reglare presiune ulei. intrebarea e. de ce nu face tot timpul? sa schimb ventilul de reglare a presiunii de ulei care costa vreo 500 de lei oe bmw sau sa incerc sa schimb senzorul de presiune de ulei. ati mai patit careva? Edited by m.darius
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 years later...
On 1/10/2016 at 6:07 PM, m.darius said:

Salut, cu cateva zile in urma mergeam pe autostrada cam cu 200 km/h vreo 30km si dupa ce am iesit am prins un semafor, stand la semafor s-a aprins martorul rosu de ulei si zicea oil pressure low, stop carefully. m-am panicat. am tras intr-o parcare, am oprit, am verificat pe la motor, nimic dubios. ulei era. am pornit si am mers mai departe. nu a mai facut figuri vreo 3 zile. intre timp am fost la un service si am verificat presiunea de ulei. era ok 1,6-1,7 bar in 700 rpm si vreo 4-5 turat 5000 rpm. dar pe test imi dadea ventil reglare presiune ulei. intrebarea e. de ce nu face tot timpul? sa schimb ventilul de reglare a presiunii de ulei care costa vreo 500 de lei oe bmw sau sa incerc sa schimb senzorul de presiune de ulei. ati mai patit careva?

Salut,am avut exact aceleași probleme cu presiunea de ulei ca și tine la același model de motor 320in43 170cp,si aș vrea să te întrebi cum ai rezolvat cu presiunea de ulei,eu am schimbat pompa de ulei și senzorul de presiune ulei și ventil. doar ca acum nu mai am nici o eroare de presiune dar nici nu face mai mult de 3,8 sau max 4,2 bari la 6000rpm,am ințeles ca trebuie sa ajungi la turati mari pana in 6 bari! Se poate si din soft sa nu lase sa faca mai mult 4 bari? menționez ca după ce am schimbat tot ce am menționat, am pornit motorul la rece la 700rpm aveam 1,7 bari după ce sa încălzi motorul cu uleiul la 90° aveam 1,6 la 700rpm am turat motorul o da de doua ori pana la 4500rpm si aveam 5,2 bari dupa mai o incercare nu a mai urcat mai mult de 4,2 bari! În concluzie motor prea uzat sau se poate să fie și din softul mașini?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.