Jump to content

Problema Termoflot


raduc9

Recommended Posts

Intrebare in necunostinta de cauza (deci nu sariti :) )

 

Recent am gasit ulei in ins de racire..am fost la un "mecanic", care dupa ce a verificat a spus ca este termoflotul.. a curatat de mai multe ori instalatia si a zis ca nu este nevoie sa schimbam piesa (termoflotul) pentru ca il pune "pe direct" si nu mai am probleme cu el, ca asa a facut la toate (eu nestiind ce inseamna, am zis sa faca cum stie, doar sa fie bine). cand am facut aceasta treaba, am facut si schimbul de ulei.

dupa ce am facut niste drumuri scurte, am vazut ca o lasa o pata mica de ulei, nu am prea bagat in seama (m-am gandit ca a ramas pe motor, etc, de la toate spalaturiile vietii), insa dupa ce am parcurs aprox 300kk si am verificat uleiul am vazut ca era la prima linie, adica cred ca am pierdut 2-3 litri.

 

Sa fie din cauza ca s-a pus termoflotul "pe direct"?

Sper ca m-am facut inteles, nici eu nu am inteles prea bine.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu, ca si regula de orientare, daca ai gasit ulei in antigel, atunci e vorba de termoflot avariat si se recomanda inlocuirea lui dupa curatarea in mai multe etape a instalatiei. Uleiul are o mai mare presiune decat lichidul de racire deci nu prea cred ca ajunge antigel in ulei daca termoflotul este dus, dar pentru extra siguranta, se recomanda dupa inlocuirea termoflotului sa faci si schimb de ulei.

 

Daca gasesti antigel in ulei abia atunci cred ca iti poti pune problema garniturii de chiulasa.

 

In cazul tau, eu spun ca fara indoiala e termoflotul si sincer recomand sa il inlocuiesti fara sa suntezi sistemul cu pus pe "direct". Dupa inlocuirea lui fa cateva curatari(eu am facut 3 curatari apoi am mers 500 km si inca 2 curatari).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

este vorba de bmw 320d, 136 cp, an 2001.

 

da, nu mai este ulei in antigel.. a "spalat" la instalatie 2 zile..

singura problema acum este ca pierde f mult ulei si nu pierde inauntu, ci afara..gasesc pete sub masina... problema cea mai mare este ca dupa ce am facut un drum de 300km am pierdut cred ca jum din ulei, adica o cant f mare..plus ca dupa ce am curatat si completat cu antigel si apa dist, nici caldura nu mai baga cum trb..in oras totul e ok, se ridica la jum acul si baga caldura, insa cand ies din oras si merg constant cu 100km/h de ex, acul se duce in jos spre albastru si baga "calai".

 

nici nu stiu ce sa i mai fac.. este una din cele 10 probleme de care am avut cu ea in decembrie (cadou de mos :) ), insa cei drept mai multe ce tin de "safe"(frane,brate,tampoane,etc).

acum vreau sa stiu daca din cauza ca a pus termoflotul "pe direct" pierde atat de mult ulei..

 

va multumesc

 

Din cate stiu, ca si regula de orientare, daca ai gasit ulei in antigel, atunci e vorba de termoflot avariat si se recomanda inlocuirea lui dupa curatarea in mai multe etape a instalatiei. Uleiul are o mai mare presiune decat lichidul de racire deci nu prea cred ca ajunge antigel in ulei daca termoflotul este dus, dar pentru extra siguranta, se recomanda dupa inlocuirea termoflotului sa faci si schimb de ulei.

 

Daca gasesti antigel in ulei abia atunci cred ca iti poti pune problema garniturii de chiulasa.

 

In cazul tau, eu spun ca fara indoiala e termoflotul si sincer recomand sa il inlocuiesti fara sa suntezi sistemul cu pus pe "direct". Dupa inlocuirea lui fa cateva curatari(eu am facut 3 curatari apoi am mers 500 km si inca 2 curatari).

 

 

multumesc pentru raspuns...insa crezi ca aceasta cauza, ca este pus "pe direct" duce la pieredea uleiului in cantitati atat de mari?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

este vorba de bmw 320d, 136 cp, an 2001.

 

da, nu mai este ulei in antigel.. a "spalat" la instalatie 2 zile..

singura problema acum este ca pierde f mult ulei si nu pierde inauntu, ci afara..gasesc pete sub masina... problema cea mai mare este ca dupa ce am facut un drum de 300km am pierdut cred ca jum din ulei, adica o cant f mare..plus ca dupa ce am curatat si completat cu antigel si apa dist, nici caldura nu mai baga cum trb..in oras totul e ok, se ridica la jum acul si baga caldura, insa cand ies din oras si merg constant cu 100km/h de ex, acul se duce in jos spre albastru si baga "calai".

 

nici nu stiu ce sa i mai fac.. este una din cele 10 probleme de care am avut cu ea in decembrie (cadou de mos :) ), insa cei drept mai multe ce tin de "safe"(frane,brate,tampoane,etc).

acum vreau sa stiu daca din cauza ca a pus termoflotul "pe direct" pierde atat de mult ulei..

 

va multumesc

 

 

 

 

multumesc pentru raspuns...insa crezi ca aceasta cauza, ca este pus "pe direct" duce la pieredea uleiului in cantitati atat de mari?

 

Incearca sa vezi de unde provine pierderea. Spui ca gasesti ulei scurs sub masina deci poti sa te uiti pe unde se scurge...daca e din zona unde era inainte termoflotul, probabil ca nu a facut legatura "pe direct" bine. Uleiul este totusi sub presiune si daca legatura este facuta superificial iti va pierde ulei pe acolo.

 

Cat despre problema cu racirea lichidului de racire la viteza, mie imi suna a termostat de EGR blocat(am patit-o si eu la E46 si formul e plin de astfel de cazuri). Ramane blocat pe deschis. Totusi inainte sa-l inlocuiesti pune la loc un termoflot nou si vezi daca mai face la fel. Teoretic nu ar avea legatura pentru ca termoflotul tocmai asta face, raceste uleiul. Deci eu zic sa te astepti si la un termostat de EGR blocat pe deschis(din fericire este o piesa relativ ieftina, in jur de 150 ron). E cel sub sageata rosie, il gasesti in fata motorului.

 

http://i668.photobucket.com/albums/vv45/320dslowtech/dsegrth.png

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

salut baieti,

 

Problema asta cu termoflotul am avut-o si eu si tot asa ,am renuntat la el,deoarece exista la e46 320 d din 2000 ,un model de termoflot ce nu se gaseste nou in romania.in fine:problema e asa:daca legatura nu a fost facuta bine la termoflot a scapat furtunul ca banuiesc ca asta ti-a facut si pierde ulei prin el(depinde si cat de spart e inauntru) iar treaba cu incalzirea e de la egr ,ti.a ramas blocat de la uleiul din instalatie...cel putin eu asa am patit

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.