Jump to content

520d E60


davyd

Recommended Posts

Salutare colegi! In data de 16 ianuarie mi-am gasit si eu masina in sfarsit dupa o lunga cautare si multe carcote din partea colegilor de pe forum.

Dotari:

-Black Saphire Metalic

-Scaune comfort piele nappa neagra

-Bixenon adaptiv doar sus-jos (fara cornering)

-Pro Logic 7

-dublu cimatronic

-incalzire scaune

-cutie manuala

-perdelute geamuri spate de fabrica

-perdeluta electrica luneta

-pachet lumini(oglinzi,picioare,usi)

-oglinzi electrocromate cu memorii cele exterioare,nu stiam ca au memorii oglinzile pana acum o sapt cand ma jucam pe la butoane.

-lumini ambientale in fetele de usi

-km 179.700 reali verificati

-suspensie m-tech de fabrica spune el ca scrie pe ea (desi nu apare pe bmw vin)

-6 jante 17 aliaj(acelasi model) 225/50(cele mai frumoase jante care le-am vazut de cand caut masina)

-power reduction 163cp

-geamuri fumurii fata-spate

-Shadow Line

-Trimuri Maro Antrahcit

-parbriz colorat

-bluetooth

-pre echipare pentru telefon cotiera

-bmw teleservices(sa vad cum i dau de cap sa-l activez)

 

-am o chestie identica ca un combox in portbagaj partea stanga sub protectii(ce este,stie cineva?)

 

 

Povestea pe scurt(credeti-ma ca asta inseamna scurt la cate s-au intamplat):

 

 

Am inceput cautarea cam acum 3-4 luni.Dupa ce aproape m-am dus dupa o masina la Alba Iulia,am aflat in ziua inainte de plecare ca avea km dati inapoi (destul),dupa ceva timp am gasit in Bucuresti un 520d 135.000 km reali 100%,dar masina avea la activ un accident frontal si unul lateral spate (farurile nu erau originale,stergatoarele atingeau in capota,faza lunga nu mergea bine,claxonul mergea decat unu,pe scurt a fost facuta ieftin+ erori la multe pe tester),a 3-a masina la craiova un 520d cu pachet M la 11.000 euro (neingrijit,varza..nu fusese investit in el deloc,mi-a iesit devizul la Bmw 250 milioane cu piesele ce trebuiau schimbate de urgenta..deci nu toate) si in final dupa cateva saptamani apare acest 520d in Gorj.Cum l-a pus pe site eu l-am vazut in ziua respectiva si am sunat.Mi sa parut ok vanzatorul din telefon,nu mi-a placut un singur lucru ,masina era 11/2008 in acte deci 2008,iar in anunt scria 2009 (nu mi-a placut treaba asta deloc la majoritatea vanzatorilor cu 2009 si 2010).Este modelul Euro 5 ,dar in acte 2008.S-a nimerit sa pice intr-o zi de sambata cand am plecat dupa ea,eu deja eram 100% sigur ca nu o luam la cate se intamplasera anterior,nu puteam sa cred ca masina este impecabila cum zice el deoarece toti ziceau asta.Ne intalnim cu baiatul la servici la mine (acolo am verificat-o),vanzatorul mi sa parut ok,cand am bagat masina in service pe elevator si a inceput baiatul sa verifice ne asteptam sa apara ceva orice,dar nu aparea nimic! Bascule,brate,bielete,suport motor,totul bun!niciun fel de scurgere,doar la intercolerul de la jos de la radiator unde au cam toate masinile(avea ulei la imbinari).Ambreiajul in stare excelenta,pielea in stare excelenta(parca e noua),interiorul excelent,pe tester a dat decat 2 bujii arse.Baiatul cu masina s-a dus vineri seara sa o puna pe tester unde i-a aparut releu bujii si sonda lambda,mi-a zis ca sonda lambda nu a mai aparut ,la service mi-au zis baietii ca releul este ok,doar sa schimb bujiile,in rest nimic.

 

Vanzatorul a fost foarte ok,un baiat pe la 30 de ani,o avea din 2013 masina ,mi-a zis ca vrea sa-si ia F10,din ce am vazut avea grija de masina,mi-a zis ca facea tratamente la piele.Era fumator si fuma in masina (spre ex pana ne-am plimbat cu masina si sa o luam a fumat vreo 6 tigari),deci uimitor de bine arata interiorul pentru cineva care fuma in masina,dar mi-a zis ca tot timpul a avut mare grija si niciodata nu scruma in interior,nu ma interesat atata timp cat masina era impecabila la interior.

Am cazut de acord,am facut contractul de V.C in 2 copii (trebuia in 5 de la 1 ianuarie,dar nu am avut probleme).A fost o mica problema cand sa facem actele deoarece cartea masinii avea stersaturi cu pasta alba corectoare la nume,adresa etc gen alta adresa alt proprietar tot in prima casuta acolo.El mi-a zis ca cei de la birou i-au gresit actele si i-au trecut alta adresa si alt nume si etc,noi am intrat in dubii am inceput sa dam telefoane sa ne interesam,el in timpul asta tot ne spune ca sa stam linistiti ca totul e in regula ca nu avea cum sa ne de-a acte false...in fine am cumparat masina ne-am intors acasa,totul foarte bine(iar luni deja a luat el fiscalul cu stampila cu tot) si marti dimineata l-am primit prin fan curier,marti pe 26 ianuarie am avut programarea la RAR si marti seara am avut numerele puse pe masina.Mi-a fost putin frica sa nu am probleme cu actele pana sa o vad inmatriculata!

 

Cam in aproape o luna de cand o am singurul "defect" sa zic asa este un sunet ca un scartait mic care l-am gasit pe youtube ,provine de la accesorii,baiatul mi-a zis ca a schimbat doar cureaua acum 1 an sau cv de genul,fulia cea mare la accesorii are ceva crapaturi pe ea,dar in rest este ok,el mi-a zis sa stau linistit ca masina este foarte buna si sa nu ma apuc sa umblu la accesorii pana nu cad,dar nu o sa-mi cada mi-a spus el.Mai este un mic tremurat cand stau la semafor la relanti si un tremurat mai mare cand scot masina pe liber in mers,el a schimbat demult racordul flexibil la esapament,se poate sa fie de acolo mi-a zis el (m-am dat jos si am vazut ca tremura toba la relanti)nu este vreo problema,aproape m-am obisnuit,numai ca la masinile anterioare nu simteam acest tremurat si din ce am inteles toate aceste motoare sunt mai galagioase si transmit o vibratie in habitaclu.

 

Obiective indeplinite:

-bara spate revopsita (a fost atins in trafic de catre el,era o zgarietura mai adanca cu o vopsea albastruie)350 lei

-ornamentele de metal cele verticale de la geamurile fata le-am revopsit (le-am comandat,dar mi-au venit negru mat si nu am mai vrut sa astept)50 lei

-mansonul+ nuca schimbate (mansonul avea o gaura mica in el ,iar nuca era stearsa prinsese o culoare crem-alb din chrome) 600 lei

-grile bara fata (cromul din mijloc disparuse si mai era decat pe margini) 250 lei

-I-am cumparat de la turtle wax ceara lichida pentru bord(plastice,trimuri),de la formula 1 Mr Leather crema pentru tratament piele si ceva solutie pentru jante + multe microfibre (totula costat 150 lei),deja i-am facut 2 tratamente interior cat a fost mai cald afara. Mai am solutie cam de inca 4-5 tratamente.

-casco (nu am putut sa nu-mi fac avand in vedere ce am patit cu ultima masina,un golf 5)

 

 

Obiecte viitor exact in aceasta ordine:

-bara fata+ capota revopsite la vara

-niste polish scurt pe cateva zgarieturi-stersaturi mai proeminente (nu sunt adept polish,dar o sa iasa repede niste zgarieturi superficiale)

-jante M 18 (cu anvelope noi)

-pachet M (o sa vreau doar bara fata-spate fara praguri + cele 2 eleroane)

-oglinda High beam assistant

 

Am vrut sa-i cumpar camera+emulator,dar m-a deranjat ca nu o sa mai apara PDC-ul cu masina ci doar o sa bipaie si camera de pe spate,deci a cazut treaba.

 

 

Nu i-am mai facut poze cand am luato,o sa pun pozele facute astazi,nespalata(greu de mentinut curata aceasta culoare...am spalato si la 30 de min avea stratul de praf pe ea deja)

post-75281-0-83666400-1454881952_thumb.jpg

post-75281-0-16642400-1454881953_thumb.jpg

post-75281-0-36749700-1454881954_thumb.jpg

post-75281-0-66283900-1454881954_thumb.jpg

post-75281-0-94771500-1454881954_thumb.jpg

Edited by davyd
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc la fel foarte mult! Da este dotat peste asteptarile mele,chiar daca imi doream multe din aceste optiuni ma interesa mai mult in final sa iau o masina buna si ingrijita,acum sper ca le-am capatat pe ambele + optiuni! totusi nu a fost ieftina..

 

P.S acum am vazut ce inseamna teleservices,aveam impresia ca e ceva gen internet-video.

Edited by davyd
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

-Bixenon adaptiv doar sus-jos (fara cornering) - daca se misca doar sus-jos nu sunt adaptive. E autoleveling-ul care il face orice far cu xenon oem.

 

-am o chestie identica ca un combox in portbagaj partea stanga sub protectii(ce este,stie cineva?) - probabil TCU (Telematics Control Unit)

http://i1117.photobucket.com/albums/k582/caparris/BMW%20E60%20CIC%20RETROFIT/IMG_3462.jpg

 

Sa te poarte sanatos!

Cum s-a mai spus, destul de dotata masinuta. Cum sta distributia?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

 

Distributia sta bine,nu se aude nimic,nu se simte nimic,deocamdata e 100% in regula."Optiunea" Power Reduction se face in Belgia.Masina a fost de fabrica din belgia si nu stiu cum a fost data la reprezentanta in germania gen buy-back(masina fiind in germania si folosita in germania,dar a fost facuta in belgia)numai stiu exact care a fost treaba,dar in Belgia toate masinile cu 177cp ies din fabrica cu power reduction 163cp pentru anti poluare spun ei,consumul scade mult cu acest soft 163cp.Severin-Targu jiu 4.5 (iarna,polei,curbe)cateva reprize de 160km/h,in rest constant pe la 100 km/h.Iar in oras am un consum de 7.8-8.1 ,resetat doar in oras,unde nu bag niciodata treapta 4.

 

Seamana cu ce ai pus tu in poza,dar arata si mai mult ca un combox,are semnele alea pe el de aluminiu.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

My link

 

asa arata,exact ca un combox.

 

la craiova costa 300-400 lei sa-mi bage softul de 177cp,dar o las asa...daca a mers 180.000 km si nu a avut probleme cu softul asta,nu prea imi vine sa-l bag pe ala de 177cp ca dupa daca apare ceva o sa cred ca de la softul asta.Asa ma gandeam sa-i bag 200cp+ ,dar imi impune prea mult respect ca sa bag picioru in ea ca nu o sa ma abtin.Am avut Golf 5 de putere ,asta este de comfort.

 

Am uitat sa spun de 2 optiuni :D :

 

-webasto

-alarma

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eeee... asa da. Webasto ala chiar e o dotare care merita. :)

Deja apare altfel lista de optiuni. Ai cam tot ce e must-have.

 

Ala din poza ta e Combox. Si daca-i asa, cineva l-a montat ulterior. Din cate stiu, pe E60 nu s-a pus niciodata combox din fabrica.

Ce face... gasesti pe net.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma raportez la masina de am avuto inainte...una e cum mergeam cu aia(nu inseamna ca nu aveam grija de ea),dar cine ma cunoaste se mira de felul cum merg acuma cu masina 40-50-60,pe scurt conduceam foarte sportiv..mai am un opel astra h 1.6 twinport unde ma duc la 4-5-6-7 mii rpm cu care mai ma joc!

 

Da cosmine... :laugh: stiu ca razi de mine,dar chiar uitasem de cele 2,daca vorbesti serios oricum nu stiu cat si daca o sa folosesc eu webasto fiind masina in garaj,nu am treaba cu frigul.O sa mai ma interesez sa vad care e treaba cu combox.

 

Multumesc akon! Pai o tratez cu atentie...pe fiecare scaun din fata sunt cate 3 cute,pe cele de la sofer aproape le-am intins,dar mai am de munca! Ma gandeam sa iau o pernuta micuta eleganta sa o pun pe sezut la pasager de teama capselor,fermoarelor! fiind pielea foarte fina se zgaraie si se rupe usor.

Edited by davyd
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am reusit sa fac update la road maps europe east premium 01/2016 in sfarsit dupa 4 zile de pe dvd-uri,am incercat cu tot felul de stickuri si in diferite moduri,am stricat 5 verbatim la 9 lei bucata ,dar astazi am cumparat alte dvd-uri si am reusit...m-am chinuit ceva sa-mi dau seama cum sa fac deoarece part 3 de pe tot internetul nu intra pe un dvd.Am scris si la topicul dedicat! DUpa ce astazi am sunat la mhs craiova sa intreb cat ma costa sa fac update de firmware,consilierul m-a directionat la baiatul de la magazie deoarece pretul variaza intre 400-800 lei (nu inteleg de ce "variaza"e ceva basic) si dupa ce fac scan la certificat si il trimit,imi trimite inapoi "va costa 560 lei cod+ harti instalate+ soft nou",i-am spus "domnul meu eu am cerut cat ma costa firmware,hartile si codul il am",imi trimite inapoi "imi pare rau eu nu am decat reperele astea si la modelul meu nu merge decat Europe Vest.Dupa ce aproape am vorbit urat,i-am spus ca vreau sa vb cu un consilier si cu managerul lui dupa care mi-a cerut numarul.Cand ma sunat consilierul si l-am intrebat care e incompetentul din magazie,mi-a spus sa-l scuz ca nu este vina lui ca el isi trage informatiile dintr-un program si ca nu avea de unde sa stie,dupa care mi-a zis ca ei nu pot sa faca update decat la toata masina care o sa ma coste undeva la 450 lei si l-am intrebat daca am garantie dupa ce imi face update pe toate modulele si se strica vreunul sau doua si mi-a spus ca ma pune sa semnez inainte ca asa fac la toti clientii ca exista riscul sa fie module instalate anterior,i-am zis ca riscul ala sa-l verifice ei singuri nu sa ma puna pe mine sa semnez si mi-a zis ca da o sa verifice modulele si daca totul e ok se apuca de treaba.

L-am intrebat "cu ce ma ajuta update la toate modulele?" "paiii o sa se miste mai bine si ar avea mai putine erori",consilierul a fost ok,a vorbit frumos,mi-a explicat tot,mi-a raspuns la toate intrebarile.I-am spus ca o sa fac programare ca vreau si niste verificari pe langa astea,dar daca tot am reusit,o las asa!

 

Niste poze :

 

http://www114.zippyshare.com/v/xsonMQ0Y/file.html

 

http://www114.zippyshare.com/v/VHOyKUXw/file.html

 

http://www114.zippyshare.com/v/Pnxh1f8n/file.html

eram panicat la fiecare 1%.A durat cam 1 ora si 30 min.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Multumesc borota!! Cand am inceput sa caut masina,am zis ca nu ma int ce are...automata ori manuala,piele sau material,pana la urma 95% din masinile care m-au interesat aveau automata si deja ma obisnuiesm cu gandul ca sigur iau automata,incepusem sa ma obisnuiesc placut cu gandul la automata deoarece niciodata nu am avut si stiu ca e comfort maxim,dar am incercat sa raman cu picioarele pe pamant si am spus ca daca gasesc o masina buna din punct de vedere mecanic-electric si are minimul de optiuni care il vreau o iau si cu manuala fara probleme! Crede-ma ca mai mult imi placea "joystick-ul" respectiv,forma si eleganta,cred ca mai mult aia ma atras pe mine.

 

Au adus baietii la servici tester multimarca foarte bun! Aveam vreo 15-20 erori de acum 1 luna de cand aveam doar pe bujii la Tg Jiu.Multe erau pe la mufele de la bara spate(senzori,etc) de cand am vopsito ,mai era sonda lambda de care mi-a spus vanzatorul inainte sa vin ca ia aparut pe tester,a sterso si nu a mai aparut,la fel si la mine.Le-am sters pe toate si surpriza! au ramas decat cele 2 bujii ca la Tg Jiu,deci este OK! Din ce am vazut filtrul particule si-a facut ultima regenerare acum 6400 km si mai duce din spusele testerului 247.000 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, s-o stapanesti sanatos. Cateva remarci:

 

-cred ca mergeau niste nari negru mat sau cromata doar rama. Mi se par urate astea full crom.

-nu ai combox, combox nu s-a pus niciodata pe E60. Acea unitate te ajuta la bluetooth

-daca pui bara fata si spate fara praguri va fi ciudata...pune si praguri

-tipsul de la toba ar fi mai sexi cu doua tevi simple, cea ovala e cam ciudata

-eu as face trimurile interioare piano black, lemnul o imbateaneste un pic

 

Bafta cu masina!

 

Ps:fa poze si din profil!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos Razvan! E o onoare ca ai raspuns aici :D ,imi place mult ce faci cu masina!

 

-multi mi-au zis ca negru mat-lucios ar fi mai ok,masina am luato cu crom doar rama link aici My link.O sa cumpar un set si de negru mat sau lucios:D...am zis ca o sa le schimb in functie de vreme 8) .

-si eu cred ca nu am ,dar nu stiu cum am intrat in meniul ala cu explorer,home adress,link,etc...

-bun o sa cumpar si pragurile

-tipsul de la toba...nu stiu ce sa zic,acum clean mi se pare ok,cand pun M Paket exterior o sa pun si 2 tevi simple.

-trimurile imi plac mult,acest maro inchis chiar mi l-am dorit!

 

Ce as fi facut la interior ar fi fost plafon M (negru), dar cum am spus in orasul asta nu ai cu cine sa faci nimic...ma refer ceva serviciu profesional.As putea sa fac la servici,dar nu-mi place sa-mi bag masina incontinu(chiar daca nu ar fi nicio problema).

 

Spatiul din curte nu prea mi-a oferit loc sa-i fac si din profil sa intre toata.Cand o duc la spalat o sa-i fac alte poze(dar sa treaca ploile astea).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mi se pare cam mult +6000km de la ultima regenerare. schimba bujiile si daca trebuie si releul cat mai repede si vezi daca face regenerare...

referitor la erori, multe nu mai apar imediat dupa ce le stergi, ci in functie de situatie. dar daca e o problema reala, stai linistit ca vor aparea din nou.

frumoasa masina! sa o stapanesti sanatos!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa mai pun testerul tot asa dupa 1-2 luni,pai am bujiile in masina de cand am cumparato,nu cunosc pe nimeni de lucreaza mai usor cu calm si frumos pentru ca la bujii trebuie sa ai o anumita rabdare..nu stiu daca sa intamplat la 520d e60,dar la servici am avut destule masini cu bujiile rupte de la jumate unde trebuia D/R _chiulasa_,asta se intampla cand sunt neschimbate demult si sunt coxate ...trebuie desfacute incet si cu spray.Da si mie mi se pare mult avand in vedere ca la fostul Golf 5 isi cel putin 1 regenerare la 1000 km,dar poate la astea e altceva...ti-am zis imi arata ca mai duce 247.000 km filtrul de particule.Nici in 20 de ani numai fac eu km astia,oricum incerc sa merg mai turat cu ea...nu-i dau a 4-a in oras si in vit a 3-a la 50-60 am 2000-2300 rpm,cam asa merg cu ea,asa mi-a zis si baiatul de mi-a vanduto,asa mergea el si mi-a zis ca nu a avut nicio prob cu filtrul de particule.

 

In schimb ma uimeste tipsul de la toba.Este argintiu,curat lacrima! Am bagat mana in el am bagat cat am putut,nu aveam nimic pe mana cand am scoso

Edited by davyd
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.