Jump to content

Recommended Posts

Salut. Am mai deschis un topic acum cateva zile dar nu am reusit sa primesc vre-un raspuns favorabil. Am un bmw 320i din 2001 2.2 benzina 170cp. Problema este ca dimineata la pornire imi moare motorul la prima cheie daca nu ii dau un spit la acceleratie. Si pe langa asta cand accelerez masina se bruscheaza si nu imi da deloc putere....trage sa se opreasca in log sa fuga. Dupa ce se incalzeste putin motorul merge bine dar nu la 170 de cai... Am fost la 4 tester-e diferite si nici o eroare NADA. Am fost chiar si la service specializat BMW si mi-au spus ca nu pot sa-si dea seama ce problema are.....asa ceva este inadmisibil sa repari numai BMW-uri si sa nu stii ce are,prost sa fii nu altfel....ma rog.

Va rog daca are sau a avut cineva aceasta problema sa ma ajute cu un raspuns ceva. Multumesc!

App stau in Constanta , daca stiti vre-un service foarte bun recomandati-mil si mie va rog.

Link to comment
Share on other sites

Bujiile sunt oglinda motorului ,asa ca Metoda cea mai rapida e sa dai jos bujiile curata-le foarte bine cu nitrodiluant sau cu acetona , si dupa ce sunt curate si uscate ,pune-le la loc. Porneste motorul si incearca sa pleci de pe loc in mod normal,

daca se opreste, imediat scoate bujiile si incearca sa descrii cat mai bine cum arata bujiile ,(NU doar una), daca se simte miros de benzina, sau sunt ude de benzina, sau sunt ude de la ulei, sau sunt asa cum le-am pus , adica curate si uscate.

Foarte important sa faci aceasta operatiune imediat dupa ce ti se opreste motorul,(cat e rece). In mod normal cu motorul rece ar trebui sa rupa soseaua, nu sa moara. Indiferent de situatie ar trebui sa ai ceva erori.

Link to comment
Share on other sites

Bujiile sunt oglinda motorului ,asa ca Metoda cea mai rapida e sa dai jos bujiile curata-le foarte bine cu nitrodiluant sau cu acetona , si dupa ce sunt curate si uscate ,pune-le la loc. Porneste motorul si incearca sa pleci de pe loc in mod normal,

daca se opreste, imediat scoate bujiile si incearca sa descrii cat mai bine cum arata bujiile ,(NU doar una), daca se simte miros de benzina, sau sunt ude de benzina, sau sunt ude de la ulei, sau sunt asa cum le-am pus , adica curate si uscate.

Foarte important sa faci aceasta operatiune imediat dupa ce ti se opreste motorul,(cat e rece). In mod normal cu motorul rece ar trebui sa rupa soseaua, nu sa moara. Indiferent de situatie ar trebui sa ai ceva erori.

 

Bujiile sunt noi.... De la debitmetrul de aer nu este pentru ca l-am inlocuit cu altul si la fel face. Maine am sa incerc sa curat valca PCV.

Dar faza interesanta este ca la vanos este un furtun care pleaca din el in motor. Iar in spatele furtunului la vre-o 3cm in jos este un senzor. Daca il scot pala nu mai are nici o problema cu motorul rece....nu trage cum ar trebuii dar nici nu se mai pune in cap. E undeva la mijloc :)). Dar bineinteles motorul tot se opreste la prima cheie.

Puteti sa-mi spuneti daca stiti de la ce mai exact este acel senzor sar la ce ajuta?

Edited by MzQPauL
Link to comment
Share on other sites

Te contrazici singur, adineauri ai spus :"Daca scot senzorul asta nu mai are nici o problema la rece si nici nu se mai opreste la prima cheie", cu un post mai sus ai scris cu manuta ta:" :)). Dar bineinteles motorul tot se opreste la prima cheie.", cine sa te mai creada? , hotaraste-te si tu pana la urma daca tot faci incercari , ori da ,ori ba.
Link to comment
Share on other sites

Te contrazici singur, adineauri ai spus :"Daca scot senzorul asta nu mai are nici o problema la rece si nici nu se mai opreste la prima cheie", cu un post mai sus ai scris cu manuta ta:" :)). Dar bineinteles motorul tot se opreste la prima cheie.", cine sa te mai creada? , hotaraste-te si tu pana la urma daca tot faci incercari , ori da ,ori ba.

 

Am gresit acolo da scuza-ma. Motorul nu se mai opreste daca ii scot senzorul ala. Si nici nu mai are o problema cu turatia la rece. Dar vanosul este anulat.... Si vreau sa stiu mai exact de la ce este senzorul ala sau cum se nuste ca sa pot s-l schimb.

Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca vanosul e anulat? Ai idee cum functioneaza? Pe pagina mea de blog gasesti principiul de functionare al lui:http://bmw-roads.blogspot.ro/p/functionare-sistem-valvetronic.html

 

Ok dar presupun ca nu e bine sa merg cu cablul ala scos asa la nesfarsit nu? Ar trebui sa-l repar cumva sau sa-l schimb. Dar nimeni nu imi zice cum se numeste mai exact sau pentru ce este....

 

P.S. Motorul meu nu are EGR. Vanosul "inlocuieste" EGR-ul,daca am vanos nu am cum sa am si EGR. Asta mi-a spus un mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Ok dar presupun ca nu e bine sa merg cu cablul ala scos asa la nesfarsit nu? Ar trebui sa-l repar cumva sau sa-l schimb. Dar nimeni nu imi zice cum se numeste mai exact sau pentru ce este....

 

P.S. Motorul meu nu are EGR. Vanosul "inlocuieste" EGR-ul,daca am vanos nu am cum sa am si EGR. Asta mi-a spus un mecanic.

Eu am si vanos si egr... Zbang

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca nu vrei sa te uiti peste linkul pe care ti l-am dat. Vanosul este un sistem mecanic care in final reduce putin si consumul si noxele,(descrierea este doar pentru tine, nu mai spui asa ceva si mecanicului tau), EGR-ul recupereaza gazele din interiorul motorului( asta pentru motoare uzate) si le trece printr-un filtru pentru recuperarea uleiului, si ce ramane , adica gazele nearse complet, le baga pe gat din nou motorului, pentru reducerea noxelor, asa ca pune-l tu inca odata pe mecanicul tau sa se uite pe acelasi link de mai sus :http://bmw-roads.blo...alvetronic.html

Daca pui mufa la loc si astupi valva EGR cu un dop de la o sticla, o sa obtii acelasi lucru. Indiferent de motor mai nou sau mai vechi toate au un sistem ca e PCV sau ca e EGR sau mai stiu eu ce, toate au un sistem de recuperare al gazelor (scapate pe langa segmenti) din interiorul motorului.

 

Am observat putin mai devreme ca ai intrat pe aceasta pagina , si dupa aceea ai iesit fara sa dai vre-un raspuns, incearca totusi si cauta un alt mecanic care sa te ajute, nu e asa simplu de reparat,

Link to comment
Share on other sites

Mi-a spus cineva ca ar putea fii pe moarte sonda lambda. Si dupa simptome as tinde sa cred ca are dreptate. (putere mai mica,fluctuatii de relantii la rece,miros puternic de benzina la rece,socuri cand accelerez)... Voi ce ziceti ar putea asta sa fie problema la mine?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.