Jump to content

bmw e90 lci 2010


valy89

Recommended Posts

salut bĂŁieți,

SĂŁptĂŁmâna trecutĂŁ mi-am vândut mașina bmw e90 320d 2006 și intenționez sa ĂŽmi cumpĂŁr un e90 320d lci 2010 . Problema e ca nu știu nimic din hibele lci-ului ,am cautat aici pe forum și pĂŁrerile sunt ĂŽmpĂŁrțite. Majoritatea au acuzat probleme la distribuție și la turbo, dar ma intereseazĂŁ dacĂŁ sunt și alte probleme care nu prea sunt menționate. mulțumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

De ce e in avantaj 2006-le, ca ai tu din ala? :)) probleme asa zise sunt la distributie, dar o schimbi si scapi de stres. In rest este o masina foarte buna. Motorul n47 este urmasul m47 si este foarte bun, fiabil, raport costuri/performante/consum foarte bun. In tot cazul un lci este peste un nonlci.

Cauta unul ingrijit, cu revizii facute la timp, cu km reali si o sa fie ok.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca faci o prostie daca ei tot bmw, mai ales cu motorul n47, pt ca nu prea sunt asa zise problemele cu distributia.Eu cred ca cei de la bmw fac masini din ce in ce mai proaste,asa ca tu o sa ei una mai proasta decat ai avut.Este doar o parere. :hmm:
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

sincer , am avut o mașinĂŁ bunĂŁ, ma cam sperie faptul ca nu știu ce cumpĂŁr, și banii nu sunt deloc puțini. As vrea sa ĂŽmi iau tot bmw deoarece am mers și cu Audi a4,Passat cc , Passat b7 și sincer par lipsite de vlaga fața ce am avut .

Ma gandeam ca lci e un ceva ĂŽn plus fata de 2006

Link to comment
Share on other sites

Ca sa cumperi un lci cu pb la distributie e ca si cum ai cumpara o masina din gama entry level si nu trb sa enumar.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Uite, eu personal am ales nonlci ca sa scap de stres, in defavoarea unui consum mic si impozit mai mare, decat sa stau in stres si asta la sfatul unei pers de la bavaria. Iar ca fapt divers cunosc e60 2005 cu 650 mii de km fara nici o inlocuire majora la motor. La lant nu da nu s a umblat dar nu cred ca stie proprietarul unde se afla. Iar pt baietii astia care vor lci sincer eu unul nu mi as lua

Edited by serban78
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ducand rationamentul la extrem atunci nici F-urile nu mai sunt de recomandat ca si la asta se rupe distributia.

La fel si cu Toyota Avensis ca si ei au pus N47.

 

Cazurile particulare nu prea conteaza - ceea ce conteaza este statistica. Faptul ca un numar x de utilizatori pe acest forum sau altele au intampinat probleme cu distributia trebuie raportat prin prisma numarului total de masini vandute.

Atat timp cat BMW este cel mai mare producator de masini de lux la nivel mondial pentru al 11-lea an consecutiv, nu inteleg comparatia cu entry-level.

 

Cauta o masina intretinuta, pregateste sa platesti pretul corespunzator si nu vei avea probleme mari. SH-ul este un pariu.

Link to comment
Share on other sites

Mai oamenilor, nu toate masinile cu n47 au probleme la distributie. Dar pe forum se generalizeaza de multe ori. Si repet, un e90 lci e mai bun decat nonlci, e si firesg sa fie asa.

Ca unii proprietari de nonlci abereaza e altceva, dar realitatea e doar una.

Pe lci exista 177 cai care este pana in 2009, dupa care s-au pus doar 184 cai sau 163 cai pe eff dynamics, care este acelasi motor cu cel de 184, cu acelasi cuplu insa mai putini cai.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai corect ar fi: "nu la toate N47 s-a manifestat pana in prezent" :-)

Viciul de design a fost pana la urma intr-un fel recunoscut chiar de catre BMW prin recall si prin noile repere de distributie scoase pana in 2015.

 

Oricum, cred ca e offtopic aceasta discutie locul ei fiind in postul aferent N47.

 

Valy,

Distributia este un punct slab - de care deja ai aflat. Stiind acest lucru esti deja castigat. In rest nu stiu sa fie alte probleme generice majore.

Eu personal sunt multumit de LCI.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

sper sa gĂŁsesc o mașinĂŁ bunĂŁ,mi-a plĂŁcut un la Pitești și s-a dat , M47 a fost un motor reușit, dar cu probleme la turbo , N47 nu am condus și nu am pe nimeni apropiat cu acest motor , de aceasta va mulțumesc pentru rĂŁspunsuri. Sunt pasionat de bmw și am impresia ca asta ĂŽmi afecteazĂŁ capacitatea de orientare spre alte mĂŁrci.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu toate BMW-urile cu motor N47 au probleme cu distributia, nu la toate pica. Sunt unele masini din anumite loturi la care deja s-a facut recall si s-a inlocuit. Dupa cum se vb pe forum-ul asta toate BMW-urile cu motor N47 au probleme. Din nush cate zeci de mii de masini cu motor N47 care au iesit de pe linia de productie din fabrica BMW, nu cred ca 10% au avut probleme. 10% nu e un procentaj mic desigur, dar nu trebuie sa o dam in paranoia. Am avut E90 Pre-LCI vreo 4 ani si 180k km si am condus peste 50 000 de km un LCI 2.0 diesel de 177 cai hidramat. Masina fusese cumparata la 110K km si a fost vanduta la 205k km de un tovaras bun. Toti km rulati in tara. Nu a avut absolut nici o problema mecanica sau tehnica la motor. Din experienta pot sa zic LCI-ul era usor peste Non-Lci ceea ce perfect normal si logic. Pt linistea ta, daca te dau banii afara din casa mai baga 1000 in ea si fa-o bombonica si aia e :D Drumuri bune sa ai cu ea LCI-ul si sa te bucuri de ea :D
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

va multumesc baieti pentru sfaturi , m-am hotarat sa imi iau din germania un lci M paket 320d 184 cp 2011

 

Mi- am depasit putin bugetul, dar masina are putini km , are si ceva dotari decente . Am sa v-o prezint saptamana viitoare ,aici pe forum.

thumbsup.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.