Jump to content

Problema se opreste motorul in mers


Mihaitanase

Recommended Posts

se oprește motorul in mers si nu mai pornește ,prima data i-am fĂŁcut o diagnoza singura problema a dat-o la senzori ax cu came ,am schimbat ambii senzori si degeaba dupa 3 zile sa oprit iar (am reușit sa o pornesc dupa ce am scos senzori si i-am bagat iar )doar asa pornește .

A mai pĂŁțit cineva ? Ce sa fie ???

 

Masina este un bmw e 46 2003 ,1,8 benzina

Link to comment
Share on other sites

Ai un contact imperfect posibil in cupla senzorilor, foarte posibil sa fie in alta parte,cand nu porneste, scoate imediat bujiile, si apoi pune pe cineva sa dea la automat, si trebuie vazut atunci pe loc ce nu are : benzina sau nu da scanteie la bujii? Pentru o diagnosticare si mai rapida se pot verifica toate legaturile electrice doar cutia calculatorului masinii( ECU).Oricum ar fi iti va manca sufletul pana vei reusi sa-i dai de capat. Asa am patit eu la senzorii de ABS, doar ca eu am pus aparatul de masura in paralel pe fiecare senzor, si doar asa l-am gasit mai repede..Defectiunea era in cupla mama a senzorului.
Link to comment
Share on other sites

Va salut.

Am un e46 320d din 2002 (cel de 150 CP).

Dupa o goarna pe autostrada mers 140-160. i-am dat pana la 200 si dupa aia a inceput sa scada acceleratie si masina nu se mai accelera deloc, motorul se oprise.

Am lasato in viteza pana sa oprit de tot.

M-a tractat un amic pana acasa si am ramas si fara baterie.

Am pus bateria pe redresor sa o incarc un pic ca sa o pun pe tester. E descarcata complet aproape nici bordul nu-l mai afiseaza.

Masina nu mai porneste.

De aprins nu mi s-a aprins nici un martor in bord.

Uleiul e la nivel. Pete de ulei sau motorina n-am.

Va rog cu niste idei/sfaturi.

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

se oprește motorul in mers si nu mai pornește ,prima data i-am fĂŁcut o diagnoza singura problema a dat-o la senzori ax cu came ,am schimbat ambii senzori si degeaba dupa 3 zile sa oprit iar (am reușit sa o pornesc dupa ce am scos senzori si i-am bagat iar )doar asa pornește .

A mai pĂŁțit cineva ? Ce sa fie ???

 

Masina este un bmw e 46 2003 ,1,8 benzina

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174246-se-oprete-motorul-in-mers/

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu ceva de genul.Mi se oprea in mers si nu mai pornea in jur de 30 de minute oricat as da la automat.A fost busit senzorul de rotatie de pe viblochen.Din cauza ca era defect el nu mai transmitea informatia la computerul de bord cum ca motorul se invarte si astfel computerul de bord nu dadea mai departe informatia la injectoare sa dea benzina.Asa mi s-a explicat mie.Am inlocuit senzorul,a fost in jur de 200 lei parca...sau 160 si nu mai am nicio problema de-atunci.
Link to comment
Share on other sites

Va salut.

Am un e46 320d din 2002 (cel de 150 CP).

Dupa o goarna pe autostrada mers 140-160. i-am dat pana la 200 si dupa aia a inceput sa scada acceleratie si masina nu se mai accelera deloc, motorul se oprise.

Am lasato in viteza pana sa oprit de tot.

M-a tractat un amic pana acasa si am ramas si fara baterie.

Am pus bateria pe redresor sa o incarc un pic ca sa o pun pe tester. E descarcata complet aproape nici bordul nu-l mai afiseaza.

Masina nu mai porneste.

De aprins nu mi s-a aprins nici un martor in bord.

Uleiul e la nivel. Pete de ulei sau motorina n-am.

Va rog cu niste idei/sfaturi.

Va multumesc.

Inlocuieste bateria, nu e asa scumpa, si apoivezi de ce nu porneste,motorina ai in rezervor?

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update:

 

- turbina blocata, axul gripat, geometria variabila blocata cel de la reconditionarea mi-a zis ca un corp strain a intrat pe la evacuarea turbinei . Rotorul de pe evacuare era lovit de jur imprejur la baza lui.

- duza de la primul injector ciupita

- am gasit in admise 2 bucati ce apartine unui inel metalic cu diametrul de aproximativ de 2 cm , inaltime 5 mm si grosimea inelului de 2mm... de unde o fi asta nu stiu...

Clapetele de admisie sunt intregi, n-au joc functioneaza. Am crezut ca sunt de la astea dar nu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mai am altele : :(

- piston 1 topit

- _chiulasa_ stricata (supapele de la pistonul 1 s-au stricat)

- cilindru zgariat.

 

Mi s-a recomandat o bucsare a cilindrului 1.

E o solutie ok sau mai bine alt bloc/ alt motor?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.