Jump to content

Problema la plecarea de pe loc


Jayson

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Sunt posesorul unui e87 120d iar de cateva zile in timpul mersului se aude un scartait foarte fin. Mai exact cand accelerez intre 1500 si 2500 de turatii acel scartait poate fi auzit iar apoi dispare. Scartaitul este foarte foarte fin si cu usurinta poate fi omis si se aude ca si cum s-ar freca doua metale dar usor de tot. Deasemenea mai precizez ca el nu apare decat in sarcina si la relanti nu.

 

Am fost la mecanic, am "dat o tura" cu el si el a spus ca acel scartait e de la placutele de frane din fata care nu se aseaza tocmai corect dupa franare. Intr-adevar scartaitul vine din dreapta fata si e foarte posibil sa fie ce a zis el. A ramas ca ne vedem zilele astea sa rezolvam problema.

 

Problema serioasa a aparut ieri seara. Ma plimbam cu masina si se simtea cum pierde din putere. Se simtea ca si cum as avea clima pornita sau frana de mana trasa. Apoi la o intersectie am oprit la STOP si pana sa plec mi-a murit motorul de 3 sau 4 ori. Ridicam incet de ambreiaj, acceleram putin si cand sa ii dau drumul cu totul motorul murea. Si asa mi s-a intamplat de 3 sau 4 ori cum am mai spus. Asa se simtea ca si cum as pleca de pe loc cu a 2-a. Cand am reusit sa plec intr-un final dupa ce am incurcat toata intersectia pierderea de putere se simtea mai tare. Apoi am ajuns acasa am vorbit cu mecanicul meu la telefon si el a zis ca probabil e ceva ce infraneaza masina si ca o sa ne uitam la ea sa vedem ce are. Dupa ce am vorbit cu el am zis totusi sa mai dau o tura sa vad daca mai face asa si din nou l-am omorat de 2 ori si cand a fost sa plec a trebuit sa chinui destul de tare ambreiajul ca sa pot pleca.

 

Nu stiu daca scartaitul acela are vreo legatura cu problema plecarii de pe loc dar ar putea avea. Daca ati intampinat asa ceva va rog sa imi spuneti cum ati rezolvat si daca nu, macar ceva idei de la ce ar putea aparea problema asta. Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Daca te gandesti ca au ramas blocate placutele de frana pe disc, atunci incearca sa vezi ce se intampla cand o scoti din viteza si o lasi sa curga fara acceleratie. Daca se opreste masina, atunci e de la frane. Daca problema e doar in sarcina, atunci nu e de la frane.
Link to comment
Share on other sites

Daca te gandesti ca au ramas blocate placutele de frana pe disc, atunci incearca sa vezi ce se intampla cand o scoti din viteza si o lasi sa curga fara acceleratie. Daca se opreste masina, atunci e de la frane. Daca problema e doar in sarcina, atunci nu e de la frane.

 

Daca o las sa curga scoasa din viteza, curge, chiar nu se simte ca ar frana-o ceva. Ce crezi ca ar trebui verificat? Trebuie sa mai precizez si ca pe tester nu am nici o eroare.

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la mecanic sa incercam sa ii dam de capat problemei. Dupa ce a verificat mai multe furtunase si nu a gasit nimic a pus masina pe tester si nu a dat nici o eroare. Apoi s-a uitat la ultima regenerare a filtrului de particule. Ultima regenerare a fost facuta acum 2000km si din cate a spus el filtru e destul de incarcat. Apoi mergand cu masina s-a uita dupa o presiune si o temperatura. (nu prea am inteles de la ce dar avea legatura cu filtrul de particule) Presiunea era undeva la 16bar si el spunea ca ar trebui sa fie pe la 8. Apoi temperatura ajunsese si la 400 de grade si a spus ca este destul de mare. Ambele valori fiind ridicate din cauza ca filtrul incearca sa isi faca regenerarea. De acolo si problema cu trasul, a spus ca in perioada regenerarii se simt pierderi de putere.

 

In concluzie dupa spusele lui masina incearca sa isi faca regenerarea si pana cand ea nu este facuta o sa simt acesta lipsa de putere, Voi ce parere aveti? Credeti ca asta ar putea sa fie cauza?

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

Poti sa activezi regenerarea din testar si dupa sa mergi cam 50km asa mai turat sa se curate filtru si dupa sa verifice iara presiunea , daca presiunea a scazut in limitele normale pot sa zic ca ai scapat , daca nu o sa trebuiasca sa mergi la cineva care curata filter de particule si sa vezi daca mai poate sa fie salvat.
Link to comment
Share on other sites

Poti sa activezi regenerarea din testar si dupa sa mergi cam 50km asa mai turat sa se curate filtru si dupa sa verifice iara presiunea , daca presiunea a scazut in limitele normale pot sa zic ca ai scapat , daca nu o sa trebuiasca sa mergi la cineva care curata filter de particule si sa vezi daca mai poate sa fie salvat.

 

Masina are 130k km in momentul de fata deci nu cred ca necesita deja sa fie schimbat. Am facut zille astea 2 drumuri in afara dar prea scurte pentru a activa regenerarea. Miercuri plec in Germania si daca nu isi face regenerarea pana acolo e clar ca ceva nu e bine...

Link to comment
Share on other sites

Masina are 130k km in momentul de fata deci nu cred ca necesita deja sa fie schimbat. Am facut zille astea 2 drumuri in afara dar prea scurte pentru a activa regenerarea. Miercuri plec in Germania si daca nu isi face regenerarea pana acolo e clar ca ceva nu e bine...

 

Regenerarea se face dupa mers de peste 45 minute cu o viteza de peste 80 km. Aceasta se face automata sau fortata din tester

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna ziua,

 

Acum 2-3 luni va povesteam despre problema mea si anume ca nu puteam pleca de pe loc cu masina. Ridicam ambreajul si oricat de tare as fi acelerat motorul murea. Am incercat de 3 sau 4 ori sa plec si nu am reusit doar a 5-a oara.. Dupa aceasta faza am constatat pierderi in putere ca si cum ceva ar frana masina. In acel moment am banuit ca DPF-ul este incarcat si de aici rezulta aceste pierderi in putere. Ei bine, la cateva zile am plecat in Germania si vrand nevrand in 1000 de km cred ca si-a facut regenerarea sau ce a facut deoarece masina mergea normal, totul era asa cum trebuie sa fie. si cum eram eu obisnuit.

 

De atunci am mai facut 5000 de km cu masina si eram super multumit, am si uitat de ce se intamplase acum 2-3 luni. Asta pana ieri cand oprit la un semafor nu am reusit sa plec nici cum. Ridicam ambreiajul si cand ajungeam la jumatatea cursei murea motorul, nu apucam sa il ridic pe tot. Mi s-a intamplat asa ca data trecuta, de vreo 4 ori pana intr-un final cand am reusit sa plec. Mentionez ca ultima data am acelerat masina pana in 4000 de ture si am ridicat ambreiajul foarte lin si tot a murit motorul. Intr-un final am reusit sa plec, am mai prins vreo 2-3 semafoare, totul a fost ok, am mai prins unul si a murit din nou de vreo 2-3 ori pana am reusit sa plec. De atunci nu a mai facut asa dar simt ca am pierderi de putere, exact ca si data trecuta, parca e ingreunata de ceva masina.

 

Mentionez ca pe tester nu am nici o eroare, voi ati mai auzit de asa ceva. ati patit ceva in genul asta? Care ar putea fi posibilele cauze?

 

PS. Factorul uman cade

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.