Jump to content

Fum alb - 320d e46


Recommended Posts

Salut, saptamana trecuta am patit ceva ciudat. Am mers pe autostrada cam 45 de minute si cand am ajuns in oras am observat la primul semafor ca imi scoate fum.

 

Nu am stat mult la primul semafor ca s-a facut verde, la urmatorul am observat ca scoatea detul de mult fum alb. Am parcat masina si scotea fum incontinuu, am avut ceva treaba si cand m-am intors - cca 15 minute nu a mai scos fum deloc.

 

Pana acasa, distanta destul de scurta, nu a mai scos fum deloc. Am verificat uleiul si apa, aveau nivel normal ambele. Apa era sub presiune, a inceput sa curga cand am deschis sa verific nivelul.

 

In ziua urmatoare am mers cca 10 minute prin oras, nu a mai scos fum deloc. Cand am vrut sa o parchez pe o portiune mai ridicata, am dat cu spatele si am turat-o putin a inceput sa scoata iarasi fum pana m-am intors de unde am plecat, a scos cam incontinuu.

 

Nu am spuma in ulei si nici pierderi, nivelul de ulei e putin peste indicatorul de maxim(asa il am de cand l-am schimbat, nu a consumat deloc).

 

Am zis ca nu o mai folosesc pana am timp sa merg cu ea la un mecanic. Astazi am mai mers putin insa iarasi nu a mai scos fum, decat foarte putin - cca 10sec cand am turat-o prima data.

 

 

Am 2 intrebari: care ar putea fi problema si daca puteti recomanda un mecanic in Timisoara.

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Din ce am observat, acesta este comportamentul pistonasului de avans care se blocheaza in diverse pozitii si nu tot timpul. Cand observi ca da cu fum, tragi pe dreapta si opresti motorul pret de 30-40 sec. Daca la pornire nu mai scoate fum asta e problema.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce am observat, acesta este comportamentul pistonasului de avans care se blocheaza in diverse pozitii si nu tot timpul. Cand observi ca da cu fum, tragi pe dreapta si opresti motorul pret de 30-40 sec. Daca la pornire nu mai scoate fum asta e problema.

 

Mai am o problema, nu stiu daca poate avea legatura cu ce ai zis tu, la relanti acul de turatii nu e stabil, oscileaza putin.

 

 

Edit: de cateva ori am patit, la drum lung, sa nu mai vrea sa se tureze motorul de pe la 1600-1700 pana intra tubo deabia mai tragea.

Edited by B o g d a n
Link to comment
Share on other sites

Da, se blocheaza avansul dinamic. Nu ai ce sa-i faci decat sa dai pompa jos si sa te duci la firma din Giarmata.

 

Treaba cu ralantiul poate fi din injectorul cu fir sau chiar din alimentare.

 

Pune masina pe un tester dedicat si vezi ce erori ai pe DDE. De regula apare Control timing device, Control start of injection, Charge air-pressure control.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.