Jump to content

Primul meu BMW


Valimihai

Recommended Posts

Salutare,

Pana acum am avut doar masini Toyota, berline, si vreau sa trec la SUV/SAV si ma bate gandul la un BMW.

Am de gand sa imi achizitionez un BMW X3 20d xdrive, an 2011-2012, secondhand din Germania de la DAT AUTOHUS Bremen/Bockel, undeva intre 140k-160k km, pret 21k euro maxim. Nu am pretentii la optionale: vreau sa am cruise control, multimedia clima si inacalzire in scaune, in rest, doar daca se "nimereste". Am citit topicurile forumului despreX3 si sunt constient de "aparitia" unor costuri suplimentare dupa achizitie.

Eu vreau doar sa imi spuneti daca stiti ceva legat de acest dealer (stiu ca e mai scump dar imi asum) si ce service din Romania imi recomandati. Eu sunt din Bucuresti.

Multumesc

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu cunosc dealerul respectiv dar sa sti ca tine modul in care a fost intretinuta masina. Din punctul meu de vedere ( care am luat un BMW cu 218k km) asta conteaza si mai este ceva, norocul sau "bulanul".

In principal eu am cautat 3 luni si am ales masina intr-o zi si nu imi pare rau.

Iti urez bafta !

Cat despre service eu am un favorit dar ti-l spun printr-un mesaj privat, daca vrei.

Edited by tataluibob
Link to comment
Share on other sites

Nu face greseala sa-ti cumperi bmw cu motor de 2L.E o greseala fatala.Sunt cele mai proaste motoare din lume.Inainte de a face o prostie DOCUMENTEAZA-TE.

Motorul de 3L e altceva dar cel de 2L VARZA.Cunosc baieti care lucreaza la reprezentanta si inca vin o gramada de masini cu motor de 2L cu lanturi rupte si implicit motoare distruse....Dar din pacate nu doar lanturile ci o serie de probleme "specifice bmw"cum imi place mie sa le spun.

In concluzie FUGI.....

 

Iti spun de lanturi rupte la modelele noi F10 nu doar la E60.

Citeste tot ce au scris colegii despre experientele neplacute cu acest motor de 2L.N47

Acesta este sfatul meu tu bineanteles ca faci cum vrei....

Si eu am fost avertizat dar am gandit cu sufletul ,nu rational am ignorat sfaturile de la baieti care lucreaza in reprezentanta dar mi-a placut ffff mult masina ca design.

Concluzia o tragi tu.....

SUCCES!

  • Like 3
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

Vorbești prostii Horia! Nu induce omul ĂŽn eroare. Sunt motoare N47 care au avut probleme cu distribuția, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ ce e cel mai prost motor din lume. Depinde foarte mult de cum a fost exploatat și servisat motorul respectiv.

@ valimihai verifica cu atenție istoricul mașinii, intervalele de service, km

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vreau sa intru in polemica cu nimeni.

Doar incerc sa-i deschid ochii colegului.

Atat si nimic mai mult.

Motoarele N47 sunt FFFFFF PROASTE si ce este mai grav ca inca le produc cu acest defect GRAV care duce la ruperea lanturilor....

RUSINE MARE BMW ptr asta mai ales ca ei au fost la inceputuri fabrica de motoare ,bla,bla.....

Atat mai spun INFORMEAZA-TE multttttttttttttt inainte sa faci vreo prostie.

Spor la lecturat:))))))

 

Eu am studiat in ultimii ani destul de mult problema lanturilor rupte.

Nu mai ocup spatiul pe aici cu lucruri pe care aproape toti le stiu...

Ceea ce ma uimeste este faptul ca nu s-a remediat problema.

Sunt atatia ani in care"super inginerii bmw" nu au facut nimic in sensul asta.

Sunt petitii prin toata Europa despre ruperea lanturilor,bla,bla dar pe ei ii doare undeva....

Eu mi-am schimbat parerea ffff mult despre acest brand de masini dar din pacate am inceput sa-mi dau seama cum sunt dupa ce am inceput sa studiez si dupa ce mi-am luat masina.

Asta e motivul ptr care vreau sa-i deschid ochii colegului sa am eu inima impacata ca l-am avertizat.

Promit ca asta e ultimul mesaj pe tema asta.

  • Like 1
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

90% din motoarele care au avut probleme au avut ca și cauza principala proasta servisare (alt tip de ulei, intervale mai mari de schimb, mers fata ulei, etc.)

Și da, ca orice motor, are mici hibe. Personal vorbesc de experiențĂŁ, nu din auzite. Am motorul respectiv ĂŽn varianta de 184cp și sunt foarte mulțumit de el. Un motor fiabil și economic ĂŽn situația ĂŽn care este ĂŽntreținut corect.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, e clar ca inainte de a o cumpara voi analiza cu atentie datele referitoare la intervalul de revizii (inteleg ca 30 mii km e la motorul asta; si inteleg ca in tara e bine sa faci revizia la 15k km) si nr de km. Inteleg ca un motor de 150k km intretinut bine e o varianta de luat in calcul

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

De preferat, de achiziĂâşionat de la un dealer BMW. Tot eĂâ˘ti din BucureĂâ˘ti, verifica stocul de auto rulate de la Autobavaria Otopeni Ăâ˘i BĂŁneasa, poate gĂŁseĂâ˘ti ceva interesant

 

Am verificat. Din pacate preturile depasesc bugetul meu, cu cateva mii. Eu dispun de 21k euro. Asta e motivul pentru care voi lua de "afara"

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vreau sa intru in polemica cu nimeni.

Doar incerc sa-i deschid ochii colegului.

Atat si nimic mai mult.

Motoarele N47 sunt FFFFFF PROASTE si ce este mai grav ca inca le produc cu acest defect GRAV care duce la ruperea lanturilor....

RUSINE MARE BMW ptr asta mai ales ca ei au fost la inceputuri fabrica de motoare ,bla,bla.....

Atat mai spun INFORMEAZA-TE multttttttttttttt inainte sa faci vreo prostie.

Spor la lecturat:))))))

 

Eu am studiat in ultimii ani destul de mult problema lanturilor rupte.

Nu mai ocup spatiul pe aici cu lucruri pe care aproape toti le stiu...

Ceea ce ma uimeste este faptul ca nu s-a remediat problema.

Sunt atatia ani in care"super inginerii bmw" nu au facut nimic in sensul asta.

Sunt petitii prin toata Europa despre ruperea lanturilor,bla,bla dar pe ei ii doare undeva....

Eu mi-am schimbat parerea ffff mult despre acest brand de masini dar din pacate am inceput sa-mi dau seama cum sunt dupa ce am inceput sa studiez si dupa ce mi-am luat masina.

Asta e motivul ptr care vreau sa-i deschid ochii colegului sa am eu inima impacata ca l-am avertizat.

Promit ca asta e ultimul mesaj pe tema asta.

 

 

Horia nu te contrazic dar cand cumperi o masina SH nu stii cum a fost intretinuta, ce a fost schimbat , etc.

 

Asta e valabil pt toate masinile SH, cei care si-au cumparat bmw nou pot trage o concluzie despre fiabilitate.

 

Cand iei un cazan cu km dubiosi si 5 proprietari inainte ce asteptari de fiabilitate sa ai. Si nu ma refer la tine, a mea are 331 000 km am luat-o la 280 000 si inca schimb piese :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dragul meu Vlad,

Nu e cazul meu nu am schimbat f multe la ea ...inca dar E60 cu motorul N47 e combinatia fatala:)))De ce sa ne ascundem si sa nu spunem adevarul?Nu sunt masini reusite din toate punctele de vedere.Ca nu vreti voi sa recunoasteti asta e alta treaba.

spunea colegul de mici hibe de accord dar ruperea lanturilor e alta treaba.

Sfatul meu e sa evite acest motor N47.

O sear buna va doresc!

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da e decizia lui.Si eu am planificat sa scap de E60-ul meu si sa-mi iau altceva.Imi plac mult de tot x5 E70 dar sa vedem.Am citit ceva despre rle in fuga si m-am speriat.:)))Anyway o sa ma documentez maxim inainte.E60-ul l-am cumparat cu 156miiKm si acum are212miiKm.Nu m-a dat pe spate dar nici nu m-a dezamagit..

ma asteptam la performante multtttt mai mari decat are dar asta e....

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da e decizia lui.Si eu am planificat sa scap de E60-ul meu si sa-mi iau altceva.Imi plac mult de tot x5 E70 dar sa vedem.Am citit ceva despre rle in fuga si m-am speriat.:)))Anyway o sa ma documentez maxim inainte.E60-ul l-am cumparat cu 156miiKm si acum are212miiKm.Nu m-a dat pe spate dar nici nu m-a dezamagit..

ma asteptam la performante multtttt mai mari decat are dar asta e....

 

Eu vad ca esti tare dezamagit de bmw ..nu inteleg de ce inca mai detii unul si cum te poti gandii la x5 ca poate dai de unul care are bulita cutia si nu vreau sa aud pe la stiri ca ai dat foc madinii :))

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Vali schimbarea distributie la motorul asta implica mai multe operatiuni f costisitoare.Dat motorul jos de pe masina si demontatea completa aproape

O sa schimbi apoi si tampoanele de la motor ca deh se mai rup la demontare,etc

Oricum nu mai e ca inainte sub nici o forma.

Sfatul meu nu te bagi sa stai cu stres ca se rupe distributia ca nu stiu ce zgomot ai auzit ca etc.O sa te faca la psihic masina.

Treaba ta daca vrei o sa-ti dau eu documentatie sa citesti pana o sa te razgandesti:)))))glumesc e treaba ta ce faci...

Never N47

P.s.citeste articolul mecanicii evita cumpararea motorului n47 dau dai pe youtube bmw engine N47 timing chain failure/problems/broken etc...

Daca dupa asta inca vrei acest motor

....

 

SB imi plac ca design maxim tot ce reprezinta bmw mai putin x1 si seria 1

Dar din ce in ce sunt mai naspa pe romaneste:))).X5-ul il vreau nou de data asta sau Jeep grand cherokee.Imi place mai mult cherokee.Vad eu.Stai linistit ca si E60-ului am vrut sa-i dau foc de cateva ori:))))inca nu a scapat:))))

 

Gata m-am enervat destul azi cu N47.

Vreau sa ma relaxez la meci acum

Vali faci cum crezi.

Succes maxim!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cauzele sunt multiple greseala de proiectare,patina se rupe si sare lantul,pinioanele de la axe se rup,etc.Problema e ca scarbele astea de la bmw stiau de problema si cum au actionat ei?au pus distributia in spate ca sa dai motorul jos costuri mai mari.Inca odata RUSINE acestor nemernici.

Asa au remediat problema mutand distributia in spatele motorului.

Bravo lor....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dragul meu Vlad,

Nu e cazul meu nu am schimbat f multe la ea ...inca dar E60 cu motorul N47 e combinatia fatala:)))De ce sa ne ascundem si sa nu spunem adevarul?Nu sunt masini reusite din toate punctele de vedere.Ca nu vreti voi sa recunoasteti asta e alta treaba.

spunea colegul de mici hibe de accord dar ruperea lanturilor e alta treaba.

Sfatul meu e sa evite acest motor N47.

O sear buna va doresc!

 

Deci ai luat-o la 156k acum are 212k ,spui ca nu ai schimbat multe la ea ,nici ala care a posedat-o inaintea ta nu o fi schimbat ceva ca de...era noua .....eu te cred ca stai cu morcovu..

Pentru mine N47 rulz.

Pam pam.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ironia sortii: n47 este folosit si de Toyota (= fiabilitate) unde a inlocuit motorul diesel dezvoltat intern.

 

Daca vorbim de exceptii atunci este de inteles supararea/frustarea.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Excepții generate de proasta exploatare. Asta nu înțeleg oamenii: un motor exploatat prost, oricât de fiabil ar fi, generează probleme. Mai ales în cazul unui motor diesel.

Și sa fim obiectivi, acolo unde au fost probleme de proiectare/execuție, bmw a chemat mașinile în service pt remedieri. Chiar și la noi, în România, unde politica din service e arhicunoscuta

Acum cativa ani,aveam alta marca de mașină și nu vroiam sa aud de bmw, asta din cauza părerilor de genul care circulau în jur. După ce am condus un bmw am înțeles realitatea: posesorii de bmw știu ce și de ce au ales iar toti ceilalți isi doresc un bmw.

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Citind unele postari (unii forumisti fiind bine intentionati) as zice ca bmw-ul e una dintre cele mai nefiabile marci auto. Si totusi, voi impatimiti ai marcii, de ce nu mi-as lua un Q5, GLK sau un XC60? Cum ma convingeti sa raman la X3 20d xdrive?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Q5 e urat, glk e inutil. Xc60 are o cunoștințĂŁ și pot spune ca omul ĂŽși bate joc de ea; totuși mașina rezista și ĂŽși face treaba.x3 nu știu cum e, vad zilnic unul pe strada un diesel și mi se pare foarte zgomotos. Nu știu ce motor are

Cred ca mai sunt variante de luat ĂŽn calcul pe acest segment

Link to comment
Share on other sites

Vali schimbarea distributie la motorul asta implica mai multe operatiuni f costisitoare.Dat motorul jos de pe masina si demontatea completa aproape

O sa schimbi apoi si tampoanele de la motor ca deh se mai rup la demontare,etc

Oricum nu mai e ca inainte sub nici o forma.

Sfatul meu nu te bagi sa stai cu stres ca se rupe distributia ca nu stiu ce zgomot ai auzit ca etc.O sa te faca la psihic masina.

Treaba ta daca vrei o sa-ti dau eu documentatie sa citesti pana o sa te razgandesti:)))))glumesc e treaba ta ce faci...

Never N47

P.s.citeste articolul mecanicii evita cumpararea motorului n47 dau dai pe youtube bmw engine N47 timing chain failure/problems/broken etc...

Daca dupa asta inca vrei acest motor

....

 

SB imi plac ca design maxim tot ce reprezinta bmw mai putin x1 si seria 1

Dar din ce in ce sunt mai naspa pe romaneste:))).X5-ul il vreau nou de data asta sau Jeep grand cherokee.Imi place mai mult cherokee.Vad eu.Stai linistit ca si E60-ului am vrut sa-i dau foc de cateva ori:))))inca nu a scapat:))))

 

Gata m-am enervat destul azi cu N47.

Vreau sa ma relaxez la meci acum

Vali faci cum crezi.

Succes maxim!

 

Nu trebuie sa dai motorul jos pentru schimbarea distributiei.

 

Si ce nu mai e ca inainte? Daca schimbi distributia nu mai e ca inainte masina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.