Jump to content

E90 320i - Episodul 5


Andrei_Snk

Recommended Posts

Bun, in alta ordine de idei, la ce service as putea merge ca sa rezolv treaba asta?

Recomandati-mi va rog pe cineva care se pricepe si este in stare sa faca masina asta si eu la el ma duc.

Ma pot deplasa si la Bucuresti si la Brasov, Sibiu, etc., doar sa o rezolv.

Zilele trecute am scos inca un set de numere, deci trebuie neaparat rezolvata luna asta, pentru ca luna viitoare sa ma pot duce linistit la RAR.

Azi am incaltat-o cu jantele mici pe 16 si gume noi noute de iarna.

Luna viitoare o sa caut sa iau si un volan nou si sa scap de cel actual care este horror.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La RAR ies noxele si cu simeringurile duse. Mie la n42 mi-au iesit, ptr verificare mergi la un stand itp si cere sa vezi daca iti ies. Eu iti pot recomanda pe Florin din Chitila sau Florin Rusu - Brasov (un sat mic langa Brasov imi scapa acum numele locatiei). La ambii recomand sa te duci cu piesele luate de tine (te intelegi cu oamenii dinainte ce sa aduci). Intrebasem si la Bimmer cat costa dar mi au dat un pret SF SF. Nu mai stiu exact cat dar cred ca peste dublu decat am platit la Florin din Chitila. Altfel, nu sunt un service de care sa te feresti adica sa iti fie frica sa mergi la ei. Dar preturile sunt nejustificat de mari, parerea mea..La cel din Brasov am trimis un prieten din Brasov si mi a vorbit f bine de omul ala....
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina in dimineata asta pleaca spre Bucuresti, unde va fi rezolvata, cu tot ceea ce trebuie inlocuit.

Intre timp au ajuns cateva din chestiile comandate.

Printre ele sunt si inele pentru cluster de M3. Singura problema este ca NU le pot scoate pe cele vechi (si nici monta pe cele noi) din cauza geamului de la ceasurile de bord.

 

Cam astea sunt:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E90-Silver-cluster-rings-Silver-gauge-rings-Silver-dashboard-ABS-/282089031057?hash=item41add10591:m:mnKziyB7OTUHfdtn6Im2Suw

 

Este cineva care a mai facut treaba asta si imi poate da ceva informatii (sau care poate face montajul contra cost)?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut Andrei !

 

Si eu am avut in 320i (fabricat din luna 12 , anul 2005). Masina mea se manifesta la fel. Consuma ulei , scotea fum alb si din cate mi-a spus un baiat , trebuia schimbate ceva semering supape. Bineinteles n-am apucat sa ma duc cu masina la service ca deja ma lasa bateria , mi s-a stricat cutia de viteze si a trebuit sa vand masina. E o masina super sensibila 320i , dar daca o ingrijesti si o pui la punct , mai ales cu culoarea asta rosie si niste jante mai mari , atrage priviri de numa'-numa' ! Succes cu masina , speram sa nu fie vreo problema grava si sa o folosesti sanatos :)

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult tuturor pentru ajutorul oferit si pentru vorbele frumoase :)

Maine masina intra la reparat la Florin din Chitila (sper sa nu se cosidere reclama sau ceva).

Urmeaza ca saptamana viitoare sa caut un volan in piele si un tips cu 2 tevi :)

 

Cu toate astea, tot nu stiu cum sa montez inelele de M3 la ceasurile de bord...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ei bine, masina e gata :) Pe aceasta cale doresc sa-i multumesc lui Florin, cel care i-a scos fumurile din cap :) Il recomand cu incredere; mare om, mare caracter :)

Atasez cateva poze din timpul lucrarii si cateva cu inelele de M3 pentru ceasurile de bord.

 

http://s11.postimg.org/u9fyb79eb/IMG_0272.jpg

http://s11.postimg.org/7okkrvxhv/IMG_0341.jpg

http://s11.postimg.org/m6hrzvosz/IMG_0340.jpg

http://s11.postimg.org/x4t1i2deb/IMG_0339.jpg

http://s11.postimg.org/idy9k59ar/IMG_0344_2.jpg

http://s11.postimg.org/7see852z7/IMG_0352.jpg

 

Si cateva poze facute intre timp :)

 

http://s21.postimg.org/9aslnwx3b/IMG_0116.jpg

http://s21.postimg.org/d8fvdbjwn/IMG_0117.jpg

http://s21.postimg.org/r3e5vsebr/IMG_0128.jpg

http://s21.postimg.org/dnr56c5tz/IMG_0131.jpg

Edited by Andrei_Snk
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Inside: O sa merg pe acelasi tip de volan cum am acum,doar sa fie in piele si sa aiba comenzi. Am vazut ceva pe la 200lei (fara airbag, pentru ca il am pe cel actual care e ok)

 

@kathalin: Atinge foarte putin antena. De obicei folosesc o antena mult mai mica de la Sirio (mica si neagra, seamana cu un baston telescopic), iar cu aia chiar n-am probleme deloc :) iar suportul pe lateral arata urat; asa in spate sta mai ascuns putin.

 

Meanwhile, masina nu mai da fum, dar iar s-a aprins check engine :)) este fenomenala treaba. O sa ma duc sa sterg iar eroarea si sa vad daca mai apare.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Poti sa-mi spui si mie ce tip de bec ai folosit la numar? Legat de treaba cu lupele xenon, incerc luna aceasta sa fac o instalare ca la carte. Nu m-am decis asupra instalatiei xenon daca sa fie de 35w sau de 55w si ce tip/marca, astfel incat sa nu am probleme la FRM

Link to comment
Share on other sites

Ceasurile de bord le-am dat jos si demontat. Problema apare insa, la faptul ca geamul de la ceasuri este foarte bine lipit si trebuie desfacut, ceea ce e destul de complicat si nu m-as baga.

Daca este cineva care vrea inelele, eu sunt dispus sa le vand la un pret rezonabil. Eventual, pot oferi ceasurile mele + inele pentru schimb cu ceasuri de benzinar LCI.

 

Ledurile de la numar sunt foarte simple si ieftine. Am dat undeva la 30 lei pentru ele.

 

In alta ordine de idei, masina merge foarte ok. Se simte o diferenta spre mai bine. No more smoke si nu mai papa ulei.

Edited by Andrei_Snk
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Unknovvn: Arata foarte bine. Totusi, eu am pus inelele la vanzare si cred ca voi trece la ceasuri de 330i FL ca sa nu ma mai complic.

 

@roli: Momentan nu ma apuc de asa ceva. Astept sa o inscriu si sa treaca iarna. In primavera o sa vad. Posibil sa iau faruri AM (OEM LOOK) din U.S.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

vezi ca eroarea pe catalizator sa fie una realĂŁ și sĂŁ trebuiascĂŁ sĂŁ ĂŽl schimbi. Eu am ignorat eroarea legatĂŁ de catalizator la al meu n42 si la un moment dat s-a infundat de tot fiind nevoit sa il elimin pentru o perioada pana cand am pus inapoi unul nou.

 

PĂŁrerea mea este cĂŁ din cauza eliminĂŁrii unei cantitati mari de fum de ulei (ca urmare a pĂŁtrunderii ĂŽn camera de ardere a uleiului pe la simeringurile supape ) catalizatorul nu mia are eficiențĂŁ , prin urmare se aprinde check engine si la diagnoza va aparea ”2738: Catalytic converter conversion rate under minimum threshold”. Evident cu aceastĂŁ eroare nu vei trece noxele pe bune la RAR.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.