Jump to content

Problema racire e46 318i 2003


Recommended Posts

Salutare, am o mica problema si anume: Cand merg pret de vreo 15-20 minute sau uneori chiar mai putin mi se aprinde becul de la antigel. Asta se intampla in mare parte cand cuplez AC-ul. Monitorizand temperatura apei din BC observ ca pe loc ajunge si la 106 grade, in mers in jur de 104, culmea ca termostatul cupleaza in mare parte, apa ajungand intre 80 - 90 grade, 95 pe loc maxim. Am verificat dimineata la rece nivelul de antigel si e la maxim. Ce cred eu ca e, e valva PCV care imi face presiune in instalatie, dar vreau sa aflu si o parere mai avizata. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Salut. Valva pcv nu are nici o legatura cu circuitul lichidului de racire. Verifica atent pe sub masina si pe sus tot ce tine de sistemul de racire gen vas de expansiune,furtune,radiator sa nu se observe mici pierderi,pori pe undeva. Si senzorul de nivel poti sa il inlocuiesti cu altul pt un control ..
Link to comment
Share on other sites

SĂŁptĂŁmâna viitoare o sa fac o ĂŽnlocuire a antigelului sa vĂŁd dacĂŁ era de acolo problema. Chestia e ca antigelul când ĂŽl verific dimineața e la nivel, totul e la maxim, n-am probleme in sensul asta. Treaba asta se ĂŽntâmpla de când a ĂŽnceput sa dea frigul, pana acum mergea ok. Intr-o seara chiar am observat aburi ieșind de sub capota, presupun ca s-a acumulat presiune și trebuia sa iasĂŁ pe undeva.
Link to comment
Share on other sites

Ieri m-am hotĂŁrât sa aerisesc sistemul de rĂŁcire și de atunci nu mai am probleme. Chestia ciudata e ca chiar nu era foarte mult aer in instalație, la 30 secunde dupĂŁ ce am pornit motorul cu caldura la maxim a ĂŽnceput sa curgĂŁ lichid. Mulțumesc tuturor pentru rĂŁspunsuri, o sa ĂŽnlocuiesc luna viitoare bușonul de la vas cu tot cu antigel.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Weekend-ul acesta mi-a revenit problema, dupa vreo 30-40 minute de mers in forja (5000-6000 turatii) imi iese fum de sub capota si e sigur antigel... se intampla doar cand merg cu clima pornita.. am o presimtire ca imi picura un furtun pe evacuare (vine din spatele motorului fumul).. abia am rezolvat simeringurile, garniturile si valva PCV deci nu ar fi problema de acolo.. daca stie cineva cauza, va rog sa-mi spuneti.
Link to comment
Share on other sites

vezi ca ai o flansa in spatele motorului cu un oring pe ea. Da jos antigelul(data tot il schimbi), scoate flansa aia, curata bine locul si flansa, pune-i putin mastic(recomand victor reinz) sau schinba oringul cu unul nou si nu o sa mai ai treaba cu pierdutul antigelului si aburul de pe evacuare.

Piesa nr. 18

post-64703-0-05844100-1479763762_thumb.jpg

post-64703-0-37547200-1479763788_thumb.jpg

Edited by danny84
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.