Jump to content

mici suturi la relanti 320i e92


Sergiumihoc93

Recommended Posts

salut, de curand mi.am luat un 320i e92 (cam doua saptamani) si de la inceput am observat o chestie ciudata, si anume la relanti dupa ce turatia coboara la minim, din cand in cand, cam la 6-10 secunde se simt in masina niste mici suturi scurte, de la motor, dar asta nu se intampla mereu, deseori!! ultimul proprietar a tinuto cam 3 ani, din spusele lui cica a-r fi normal din cauza faptului ca motorul e longitudinal (asa i.au spus si cei ce la serice) anul trecut in aprilie a au fost schimbate bujii, injectoare. bobine si filtru nox. am duso la un tester si totul pare normal, decat dispersia din injectoare putin mare, dar asta cel mai probabil pentru ca injectoarele au 18.000 km, careva a mai intalnit problema asta? e normal? motorul in mers e perfect.

si inca o chestie care mi se pare putin ciudat e ca uneori scoate fum (fiind de culoare alba, foarte putin spre albastru, gen culoarea fumului de tigara, unii au zis ca e mai mult abur, si ca ar fi normal sa scoata cand e frig)

 

p.s: e prima mea masina pe benzina :D

Edited by Sergiumihoc93
Link to comment
Share on other sites

Daca e abur e perfect normal. Urmareste ce culoare au antigelul si uleiul, precum si nivelul acestora. Daca e fum alb gros poate sa fie garnitura de chiulasa (in cel mai rau caz), daca e albastrui si iti mananca ulei este de la semeringuri in principiu.

Cum adica au 18k km injectoarele? Eu cred ca asta a fost o inventie de-a vanzatorului ca sa para mai intretinuta masina, nu se apuca nimeni sa schimbe injectoarele la un benzinar asa degeaba. Si daca sunt schimbate ar trebui sa fie totul in parametri.

 

Daca masina chiar a stat 3 ani fara sa fie folosita iti recomand sa schimbi cat mai multe din lichide, deoarece nu e deloc bine sa lasi masina nefolosita atata timp. Schimba toate filtrele (si ala de benzina), uleiul, antigelul, lichidul de frana, consuma tot combustibilul din rezervor, fa un plin si cel mai probabil o sa se mai "curete" motorul in urmatoarele zile/saptamani. E normal ca un motor care nu a fost folosit foarte mult timp sa nu mearga perfect rotund dupa(aici ma refer la primii <1000km).

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Masina nu a stat, a fost folosita, a fost o neintelegere poate m.am expeimat eu gresit, uleiu a fost schimbat acum 1000 km la tel ca toate lichidele, tot de fostul proprietar, injectoarele au fost schimbate anul trecut in april, (cauza nu stiu, de au fost schimbate probabil alea erau problema) la fel bujii bobine si filtru nox
Link to comment
Share on other sites

Ai sau ti-a dat vreo dovada ca a schimbat injectoarele, sau e vorba doar de cuvantul lui?

La acest motor se schimba destul de des injectoare bujii si bobine de inductie.

 

De obicei asa face cand are probleme pe la injectoare.

Poti sa corelezi acelesi "suturi" cu scaderi mici de turatie si scurte(cam 50rpm nu f mult)?

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

Ai sau ti-a dat vreo dovada ca a schimbat injectoarele, sau e vorba doar de cuvantul lui?

La acest motor se schimba destul de des injectoare bujii si bobine de inductie.

 

De obicei asa face cand are probleme pe la injectoare.

Poti sa corelezi acelesi "suturi" cu scaderi mici de turatie si scurte(cam 50rpm nu f mult)?

 

ca dovada am primit injectoarele vechi, scaderi de turatie nu prea are, acul sta constant.

la un tester se poate vedea daca un injector nu merge cum trebuie sau daca e vreo supapa care nu inchide^? i.as face si compresia motorului sa vad cum e

Edited by Sergiumihoc93
Link to comment
Share on other sites

Ma tem ca te-a pacalit, a mea are aproape 300.000 km si nu are injectoarele schimbate, un test corect de compresie ti-ar spune cu o oarecare precizie cum stai la.acest capitol. Si un test al injectoarelor ( corectii la.diferite temperaturi) te-ar ajuta putin.

Daca a fost dat inapoi kilometrajul, e.foarte posibil ca sa nu aflii niciodata numarul real al kilometrilor efectuati.

Link to comment
Share on other sites

Ma tem ca te-a pacalit, a mea are aproape 300.000 km si nu are injectoarele schimbate, un test corect de compresie ti-ar spune cu o oarecare precizie cum stai la.acest capitol. Si un test al injectoarelor ( corectii la.diferite temperaturi) te-ar ajuta putin.

Daca a fost dat inapoi kilometrajul, e.foarte posibil ca sa nu aflii niciodata numarul real al kilometrilor efectuati.

 

 

am fost la representanta, au verificat km de pe cheie, si au zis ca e sigur 100% si are 165.000

Link to comment
Share on other sites

da poate ca asa e nu stiu ce sa zic....masina deja e luata, ce v.a fi v.a fi, o sa fie o invatare de mint.

 

luni merg cu ea la bavaria sa ii fac o analiza completa la motor (compresie motor si tot ce zic ei) teoretic daca masina ar avea cu mult peste km din bord, gen 230.000km banuiesc ca s.ar vedea si dupa compresia motorului, sau daca a fost sau nu forjata. altfel nu am inima impacata.

Edited by Sergiumihoc93
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ a schimbat injectoarele pe bune , ar trebui sĂŁ ceri factura sau macar o copie a ei, Injectoarele originale sunt foarte scumpe deasemenea si manoperĂŁ + verificarea si recalibrarea lor ( calculatorul masinii oricum le calireaza automat).De forjat o poti forja cat vrei tu ca se va cunoaste foarte putin , doar ca parte mecanica a motorului,(compresia) ambreiajul tine sus, jocuri mici in bucegi, oricum totul e relativ pentru ca motorul se strica greu, iar cei care se plâng de diferite probleme, sunt cei ale caror masini au fost ĂŽntreținute foarte rar.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.