Jump to content

Probleme pornine dupa 24 de ore de stationat.


Recommended Posts

Buna seara am un e46 318d commonrail ,las acest topic deoarece intampin o problema la care 5 mecanici au 5 rezolvari diferite ,incep cu inteputul . Masina functioneaza normal , merg la servici 24 de ore cand ma urc la volan las pe buji dau cheie motorul se invarte doar ca nu vrea sa plece am incercat de vreo 10 ori , am impinso 2 metri si a luato mentionez ca dupa ce pleaca primadata dimineata nu mai are probleme si pleaca oricand , am schimbat bujile incandescente in speranta ca se va rezolva dar la urmatoarea stationare de 24 de ore patesc la fel, invarte motorul dar nu pleaca nici cum , decat miscata putin, pompa aud ca bazaie .. ce pot face? Edited by greta3
Link to comment
Share on other sites

Doamne daca nu ati innebunit cu bujiile astea la diesel. Mie nu imi merge nici o bujie (este ars releul) si porneste si la minus 20 de grade la prima cheie. daca masina nu porneste dupa o oprire lunga cel mai probabil se depresuriseaza sistemul de alimentare... daca te uiti sub capota cand pui contactul o sa vezi bule de aer pe furtunul transparent care iese din corpul filtrului de motorina. in momentul in care motorul porneste elimina aerul si sistemul de alimentare functioneaza ok. Cauzele pot fii multe si numai un mecanic isi poate da seama dupa ce face si o testare. Am intalnit o astfel de problema din cauza pompei de inalte care numai tinea bine presiunea din cauza garniturilor.

Ps promit cand vine frigul ca fac un filmulet o sa scot mufele de la bujii si cu motorul rece sa vedeti cum porneste la sfert. asta bineinteles daca motorul are compresie buna

Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca mai porneste ? :laugh:

daca asa porneste de 2 3 ani iarna sunt sigur ca porneste si iarna asta. mie mi par haiosi mecanici astia care orice are masina schimba bujiile. da fum negru, schimba bujiile , porneste greu la 30 de grade cu plus ce crezi ca fac? schimba bujiile, intrerupe motorul ce crezi? schimba bujiile si toate astea la un motor diesel. Ei cred ca inca nu au inteles principiul de compresie al unui motor diesel. Dupa ce le schimba bineinteles ca nu se intampla nimic... motorul diesel daca apuca sa se invarta de 2 3 ori ( sa comprime aerul in capul pistonului) temperatura la care ajunge aerul fie si la minus 20 de grade este sufiecienta ca sa pornesca. Daca motorul are compresie proasta atunci bujiile mai ajuta. Daca este extrem de frig un diesel nu va porni din cauza motorinei care devine prea vascoasa si numai poate fii injectata coresponzator si aici intervin incalzitoarele de motorina care ajuta enorm chiar mai mult decat bujia incandescenta. Fara bujii motorul meu da un pic mai mult fum alb la pornire ( asta din cauza ca cilindru nu are temperatura ideala si motorina nu arde complet vreo 2 minute) si asta la temperaturi de -15 20 grade si numai atunci dar porneste foarte repede

Edited by malasorte
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate malasorete , un motor diesel daca este sanatos , adica are compresie si injectoarele pulverizeaza bine motorina nu trebuie sa aiba problemele la pornire nici daca are releul ars, acuma nu stiu la -20grade dar am vazut si eu un diesel care a pornit foarte repede la -2-3grade fara releu de la bujii.
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate malasorete , un motor diesel daca este sanatos , adica are compresie si injectoarele pulverizeaza bine motorina nu trebuie sa aiba problemele la pornire nici daca are releul ars, acuma nu stiu la -20grade dar am vazut si eu un diesel care a pornit foarte repede la -2-3grade fara releu de la bujii.

Opaul cand vine gerul fac eu un film cu mufele scoase de la bujii ca sunt usor de scos. asta cu bujiile porneste de la fostii mecanici de dacie care fac acum toate masinile si nu inteleg nici macar principiile de functionare a le motoarelor otto si diesel. Mecanici de acest gen recomanda schimbarea bujiilor la diesel chiar daca nu dau nici o eroare ca stiu ei de la benzinare ca este bine sa ai bujii bune

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am fost la un tester si a dat presiune rampa slaba . Am schimbat rampa si astept dimineata sa vad daca mai are probeme .daca nu rezolva nici cu alta rampa si senzori cred ca rãmâne doar injectoarelor . Dar cum aflu cate e stricat ? Pe tester nu da

 

Asa cum ti-a zis malasorte, presiunea din rampa de data de pompa. Cred ca ai schimbat rampa de pomana...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.