Jump to content

Fluctuatii turometru


xxstranger

Recommended Posts

Salut,

 

Am si eu un bmw 525 d din 2004 modelu nou. L-am cumparat de 3 saptamani si am observat ca daca turez motoru si tin turatia constanta sa zicem de exemplu la 2200 de turatii, se observa o fluctuatie a turometrului,cu masina in viteza se simte si in transmisie acea fluctuatie,numai daca se tine turatia constanta,la relanti nu exista acea fluctuatie.De asemenea intr-o voteza superioara (4 in sus) la o depasire,daca accelerez brus,masina nu tasneste brusc,acelereaza usor timp de o secunda si abia atunci incepe sa urce bine.

Daca a mai avut cineva o astfel de experienta sa-mi zica si mie ce as putea face sau ce ar putea fii?

Thnx

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu un bmw 525 d din 2004 modelu nou. L-am cumparat de 3 saptamani si am observat ca daca turez motoru si tin turatia constanta sa zicem de exemplu la 2200 de turatii, se observa o fluctuatie a turometrului,cu masina in viteza se simte si in transmisie acea fluctuatie,numai daca se tine turatia constanta,la relanti nu exista acea fluctuatie.De asemenea intr-o voteza superioara (4 in sus) la o depasire,daca accelerez brus,masina nu tasneste brusc,acelereaza usor timp de o secunda si abia atunci incepe sa urce bine.

Daca a mai avut cineva o astfel de experienta sa-mi zica si mie ce as putea face sau ce ar putea fii?

Thnx

240117[/snapback]

Pentru ca esti "incepator" ar trebui pentru inceput sa citesti topicurile deja existente....crede-ma o sa gasesti raspuns la majoritatea problemelor tale, ca nu esti primul cu BMW pe aici.

PS:Orice masina cu turbina are un moment de "pauza" pana se ajunge la overboost adica tu calci acceleratia, apoi gazele incep sa tureze turbina si apoi turbina trimite aerul "comprimat" prin intercooler in cilindri.....nu crezi ca dureaza si aceste operatiuni????? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca esti "incepator" ar trebui pentru inceput sa citesti topicurile deja existente....crede-ma o sa gasesti raspuns la majoritatea problemelor tale, ca nu esti primul cu BMW pe aici.

PS:Orice masina cu turbina are un moment de "pauza" pana se ajunge la overboost adica tu calci acceleratia, apoi gazele incep sa tureze turbina si apoi turbina trimite aerul "comprimat" prin intercooler in cilindri.....nu crezi ca dureaza si aceste operatiuni????? :blink:

240179[/snapback]

 

Pai e ceva in neregula,are legatura cu acea fluctuatie...stiu si eu cum merge un diesel,am avut un Audi A4 de 131 Cp si pot sa zic ca la depasiri dau fum acestui 525 care-l am acum de 177 cp,ceea ce nu mi se pare normal. Sigur daca motori ar functiona in parametri normali nu s-ar intampla asa ceva,daca citeai atent ce am povestit eu,problema la mine apare doar cand este mentinuta cceleratia constanta,atunci apare acea variatie in turometru,ea nu exista in scadere sau in urcare de turatie,atunci motoru mergand normal,dar cand se merge cu o viteza constanta (se tine acceleratia la acelasi nivel,incepe oscilatia) si accekerez brusc,are o ezitare,chiar se inneaca putin si abia apoi incepe sa rupa...

Link to comment
Share on other sites

si mie mi se intampla intr'a 2 si a 3 -a.. adica cand o tin constant si accelerez brusc cand sunt pana in 2000 de ture sta o secunda pana incepe sa accelereze... in rest eu nu am fluctuatia aia de care zici tu.. bafta

241495[/snapback]

Acum incepe sa se sesizeze si la relanti foarte putin,cand e motoru rece....Mi-am facut programare pentru luni...sper sa-mi zica ce are :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu fie de la filtre, le ai schimbat??? Sau este posibil sa fie pompa de benzina, sa nu mai mearga in parametrii normali si sa nu ai suficienta presiune in injectie, mie imi facea asa (520i E34) cand mai aveam putina benzina, adica nu mai tragea cum tragea cu 15 sau 20l in rezervor, incearca sa le iei prin eliminare pana ajungi la tester, schimba benzina, mergi cu super 100 sau schimba statia de la care alimentezi. In leg cu fluctuatia in mers este posibil cum am mai spus sa ai filtrul de benzina infundat sau pompa de benzina, in ultimul caz sa fie pompa de injectie sau injectoarele.
Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu fie de la filtre, le ai schimbat??? Sau este posibil sa fie pompa de benzina, sa nu mai mearga in parametrii normali si sa nu ai suficienta presiune in injectie, mie imi facea asa (520i E34) cand mai aveam putina benzina, adica nu mai tragea cum tragea cu 15 sau 20l in rezervor, incearca sa le iei prin eliminare pana ajungi la tester, schimba benzina, mergi cu super 100 sau schimba statia de la care alimentezi. In leg cu fluctuatia in mers este posibil cum am mai spus sa ai filtrul de benzina infundat sau pompa de benzina, in ultimul caz sa fie pompa de injectie sau injectoarele.

241987[/snapback]

e diesel a lui :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu fie de la filtre, le ai schimbat??? Sau este posibil sa fie pompa de benzina, sa nu mai mearga in parametrii normali si sa nu ai suficienta presiune in injectie, mie imi facea asa (520i E34) cand mai aveam putina benzina, adica nu mai tragea cum tragea cu 15 sau 20l in rezervor, incearca sa le iei prin eliminare pana ajungi la tester, schimba benzina, mergi cu super 100 sau schimba statia de la care alimentezi. In leg cu fluctuatia in mers este posibil cum am mai spus sa ai filtrul de benzina infundat sau pompa de benzina, in ultimul caz sa fie pompa de injectie sau injectoarele.

241987[/snapback]

 

E diesel. O sa incerc cu filtrele maine,cel de motorina si cel de aer....cam astea sunt,nu?Daca mai e altu...spuneti-mi..

Edited by xxstranger
Link to comment
Share on other sites

Scuzele de rigoare pt graba, m-am uitat un pic pe schema de la sistemulde alimentare al masinii tale, ideea este ca poate fii din filtrul de motorina -- sau mai poate fii din cauza pisei "CONTROL UNIT FOR FUEL PUMP" http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...751&hg=16&fg=15 se vede si in josul paginii. Imi mentin si ideea de a alimenta si din alta parte cu o motorina superioara dpdv calitativ si vezi singur daca se amelioreaza ceva. In caz ca va face la fel cu toate filtrele si motorina schimbata fugi la tester. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Scuzele de rigoare pt graba, m-am uitat un pic pe schema de la sistemulde alimentare al masinii tale, ideea este ca poate fii din filtrul de motorina -- sau mai poate fii din cauza pisei "CONTROL UNIT FOR FUEL PUMP"  http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...751&hg=16&fg=15 se vede si in josul paginii. Imi mentin si ideea de a alimenta si din alta parte cu o motorina superioara dpdv calitativ si vezi singur daca se amelioreaza ceva. In caz ca va face la fel cu toate filtrele si motorina schimbata fugi la tester.  Bafta

242014[/snapback]

 

 

:blink: Azi am schimbat toate filtrele si tot asa,motorina este euro 5 de la OMV. Luni am programare la BMW...e ultima sansa :)

Link to comment
Share on other sites

Verdict de la BMW:

-debitmetru aer M57N

-regulator presiune valva EGR

-valva EGR

-senzor temperatura inainte de catalizator

 

Ce parere aveti. Precizez ca masina nu scoate gram de fum. Cineva mi-a zis ca e doar debitmetrul si ca e o practica veche de-a lor sa dea intreg sistemul:debitmetru-EGR-Senzor catalizator.

De asemenea daca stiti vreun mecanic priceput in Timisoara,am auzit de cineva pe nume Carlos,dar nu am adresa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.