Jump to content

Bmw e46 probleme motor


Dorofte

Recommended Posts

Salut,

 

Scuze daca am greșit cu deschiderea acestui nou subiect...

Am un e46 136 cp 320d . Probleme la motor... ce ĂŽmi sugerați ?! Sa schimb motorul ( 3.0d .. 2.5) sau sa merg pe aceeași motorizare? Ideea e ca trebuie schimbat motorul acesta... ajutați-mĂŁ cu un sfat ... o motorizare ok ... ținând cont ca pe luna fac cam 600 km - undeva la 10000 pe an ... mers mult prin oraș...

Caut o motorizare mai rezistența si mai fiabila... spre exemplu la acesta in 2 ani de cand e la mine... am schimbat pompa , turbina... etc.. e problema des ĂŽntâlnitĂŁ la motorizarea de 136cp... dar nu se merita sa iau alt motor si in viitor sa am aceleași probleme...

Edited by Dorofte
Link to comment
Share on other sites

sa pui un 3.0d te mai costa peste 1000-1500euro. si ramane problema montajului, trebuie schimbate foarte multe piese si la o masina asa veche cat umblii mai mult la ea cu atat sanse sa apara probleme mai mari. uita de ideea asta.

plus ca nici legal nu poti face treaba.

 

tinand cont ca ai schimbat destule piese pe motorul tau, ramai cu el. pui alt motor cu 400-500-600 euro cu tot cu montaj si aia e, mai tragi de masina un timp. cum o fi norocul.

 

dar ce s-a dus la motorul tau?

Link to comment
Share on other sites

A picat in Septembrie anul trecut pompa... nu e problema... asta era... am recondiționato, acum 2 luni turbina o ia pe ulei... si odatĂŁ cu ea sau rupt si vreo 4 culbutori si tacheti... deși am reușit sa o opresc... odatĂŁ cu asta au apĂŁrut problemele... cu fumul si mâncatul uleiului... cand se ĂŽncĂŁlzea motorul nu mai trĂŁgea deloc... nu trecea de 3000 ture... deși cu motorul rece mașina trĂŁgea destul de bine...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Revin cu un update ... Am avut acum ceva timp probleme cu turbina ( care a luat-o pe ulei ). Moment in care sau rupt și niște tacheți și culbutori. Am dat _chiulasa_ jos și am vĂŁzut ca Pistoanele sunt in perfecta stare( piesele rupte nu erau trase in motor ).. am schimbat doar acei tacheti și culbutori... am trimis turbina la recondiționat. Mi-a trimis turbina ĂŽnapoi și scoate cam 1 l ulei/200 km, pe evacuare. Turbina era uda pe partea de evacuare ( avea ulei ) la fel și catalizatorul era plin de ulei... am trimis turbina in garanție , firma respectiva a zis ca nu avea nimic dar preventiv mi-a schimbat iarĂŁși miezul. Am montat-o iarĂŁși și aceleași simptome... scoate fum alb albĂŁstrui, pe semne ca in continuare da uleiul pe evacuare... cei de la service au luat in calcul faptul ca nu mi-a fĂŁcut nimic la turbina... ce problema ar mai putea fi de scoate ulei pe evacuare? E posibil sa nu fie turbina ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.