Jump to content

e39 525d moare in mers


timbeetm

Recommended Posts

Salut!

 

Am achizitionat recent un e39 525d touring.

Problemele apar cand nivelul indicat de bord e in zona de 15 litri, plus/minus 5 litri, nu are o zona fixa. Sincer, de la aparitia problemei, am evitat sa merg cu nivelul in zona de 15 litri, mereu alimentez, dar nu ma pot bucura de ceilalti litrii ramasi.

Motorul se opreste in mers, indiferent de viteza sau treapta, indiferent de temperatura motorului sau cea de afara. Sunt zile si drumuri facute cu 0 probleme (dar 30litri + in rezervor), dar si cand ma lasa...ma lasa tocmai in drum. Reusesc dupa 4-5 chei lungi de tot sa o pornesc, porneste si de acolo...cand are ea chef se opreste, fie in 20 de secunde de la re-pornire fie dupa 15-20 de minute...evident nu in traffic, pe loc la relanti.

Am vorbit cu un mecanic, a vazut masina, am schimbat filtru de motorina (eu crezand ca asta e problema). La schimbarea filtrului am observat ca motorina vine cu bule si furtunul care intra in filtru tremura. mecanicul mi-a spus ca motorul merge foarte rotund si fara trepidatii la relanti ca sa fie problema la pompe sau injectoare, e adevarat, motorul nu trepideaza, nu da semne ca merge in 5, nu are fluctuatii de turatie.

Maine vine un alt mecanic cu laptopul pentru o diagnoza, am sa va tin la curent cu eroriile aparute.

 

ultima intamplare: toata ziua umblat prin oras cu masina, semi-aglomerat, ajung acasa, parchez, si cand sa pun mana pe cheie sa o opresc, a murit... nivel destul in rezervor.

Am oprit contactul, am scos cheia, contact de 4-5 ori, si a pornit putin mai greu de cat "normal".

 

Rog o parere, chiar daca merg cu ea la tester si mecanic, macar sa stiu la ce sa ma astept. Pompele? Injectoarele? jeg in rezervor sau pe traseu?

 

Mersi fain!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am achizitionat recent un e39 525d touring.

Problemele apar cand nivelul indicat de bord e in zona de 15 litri, plus/minus 5 litri, nu are o zona fixa. Sincer, de la aparitia problemei, am evitat sa merg cu nivelul in zona de 15 litri, mereu alimentez, dar nu ma pot bucura de ceilalti litrii ramasi.

Motorul se opreste in mers, indiferent de viteza sau treapta, indiferent de temperatura motorului sau cea de afara. Sunt zile si drumuri facute cu 0 probleme (dar 30litri + in rezervor), dar si cand ma lasa...ma lasa tocmai in drum. Reusesc dupa 4-5 chei lungi de tot sa o pornesc, porneste si de acolo...cand are ea chef se opreste, fie in 20 de secunde de la re-pornire fie dupa 15-20 de minute...evident nu in traffic, pe loc la relanti.

Am vorbit cu un mecanic, a vazut masina, am schimbat filtru de motorina (eu crezand ca asta e problema). La schimbarea filtrului am observat ca motorina vine cu bule si furtunul care intra in filtru tremura. mecanicul mi-a spus ca motorul merge foarte rotund si fara trepidatii la relanti ca sa fie problema la pompe sau injectoare, e adevarat, motorul nu trepideaza, nu da semne ca merge in 5, nu are fluctuatii de turatie.

Maine vine un alt mecanic cu laptopul pentru o diagnoza, am sa va tin la curent cu eroriile aparute.

 

ultima intamplare: toata ziua umblat prin oras cu masina, semi-aglomerat, ajung acasa, parchez, si cand sa pun mana pe cheie sa o opresc, a murit... nivel destul in rezervor.

Am oprit contactul, am scos cheia, contact de 4-5 ori, si a pornit putin mai greu de cat "normal".

 

Rog o parere, chiar daca merg cu ea la tester si mecanic, macar sa stiu la ce sa ma astept. Pompele? Injectoarele? jeg in rezervor sau pe traseu?

 

Mersi fain!

pompa de transfer din rezervor 100%

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am inlocuit pompa de transfer, piesa nr 7: http://www.realoem.c...&diagId=16_0209 , cu una sh, 100 lei. nivel la 15L, nu "schiteaza" nimic. merge rotund, perfect si porneste la "sfert".

Maine voi merge la serviciu si sper sa treaca sub nivelul de 15L, daca se opreste, apelez la canistra si stiu ce am de facut pe mai departe.

Ca si observatie, cand am desfacut cele 2 capace de sub bancheta, pe partea pompei de transfer, motorina era mult mai rece fata de partea cealalta. stie cineva de ce? tin sa mentionez ca am desfacut cele 2 capace cam dupa vreo 1h, poate 2h de stat cu motorul oprit.

 

 

Multumesc mult pentru reply domniilor!

Edited by timbeetm
Link to comment
Share on other sites

aia mai calda avea motorina din returul sistemului de injectie care fireste se incalzeste

 

Am inteles :) in acel moment pt mine era un mister :D

Update: Azi, acul sub nivelul de 15L, am de gand sa nu alimentez pana nu se aprinde "becul". Dar totul merge normal, se comporta normal.

 

Mersi mult de informatii domniilor!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

o noua zi, o noua problema cu aceleasi simptome.

a murit in mers, la a 4 cheie a pornit, nivel exact intre 0 si 15L, se aude iar cum trage cu aer si lipsa presiune pe traseu la pornire.

am intrebat pe cineva care se ocupa, mi-a spus ca pompa de motorina e moarta, posibil si cea de transfer, iar.

 

Aveti o parere?

 

Multam fain!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

o noua zi, o noua problema cu aceleasi simptome.

a murit in mers, la a 4 cheie a pornit, nivel exact intre 0 si 15L, se aude iar cum trage cu aer si lipsa presiune pe traseu la pornire.

am intrebat pe cineva care se ocupa, mi-a spus ca pompa de motorina e moarta, posibil si cea de transfer, iar.

 

Aveti o parere?

 

Multam fain!

ai schimbat pompa din rezervor? daca ai pus sh este posibil sa fie la fel de buna. pune un tester pe masina si vezi ce presiune are cea de sub masina. cum arata rezervorul? mizerie? sorb infundat?

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ai schimbat pompa din rezervor? daca ai pus sh este posibil sa fie la fel de buna. pune un tester pe masina si vezi ce presiune are cea de sub masina. cum arata rezervorul? mizerie? sorb infundat?

 

da, am schimbat pompa din rezervor, cu una sh. a fost putin mai complicat de cat mi-am imaginat dar am reusit sa o fac singur.

asta am de gand sa fac, sa vad ce cifre primesc.

rezervorul curat, surprinzator de curat, sorbul la fel, curat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.