Jump to content

Problema E90 320d


Recommended Posts

Salut domnilor,am si eu o problema cu al meu bmw e90,si nu ii dau de cap,am refacut turbina la avd turbo si degeaba.Am pierderi de putere sub 2500 de ture ,adica de ex calc acceleratia blana si deabea urca pana la 2500 de ture,duba 2500 trage cum trebuie,daca repet acest lucru si calc acceleratia la jumatate de ex trage mai bine decat daca as fi calcat blana.Nu stiu ce sa ii mai fac,masina a avut filtru de patricule,am crezut ca e din el dar nimic,l-am anulat si era curat aceleasi simtome le are si acuma dupa ce l-am anulat fizic si din soft.Mai am si un miros de motorina nearsa la relantiu acum duoa ce am anulat filtrul.Am observat ca am cateva erori,de ex bujii sunt schimbate acum 3 luni cu tot cu releu si acum am eroare pe el.Uitandu-ma la km la care au aparut erorile vad ca totul pleaca de la egr si dupa egr apare eroare la sonda lambda care am schimbat-o dupa ce am anulat dpf si dupa apare eroare pe debimetrul.Nu stiu ce sa mai schimb am pus un debitmetru de la un prieten care mergea si nici o diferenta,nu vreau sa cumpar egr degeaba,as vrea sa stiu daca a mai intampinat cineva asa problema,am sa atasez o poza cu erorile.De ceva timp vad ca mi s-a aprins in bord check engine si in navigatie imi apare eroarea increased emissions.

Multumes si o seara buna sa aveti.

 

https://ibb.co/dCzL4a

Edited by danyelzo
Link to comment
Share on other sites

Nu ti-au calibrat bine actuatorul de la geometrie

Du-te inapoi la ei, ei o sa-ti zica ca nu e de la actuator, ca trebuie sa dea jos din nou turbina ca sa-l calibreze,

iar tu o sa le spui ca inainte sa vii cu masina la ei tragea bine

Trebuie sa te certi putin ca altfel nu rezolvi

 

Iar referitor la debitmetru, debeaga ai pus altul daca nu i-ai resetat si adaptarile

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Slabesti piulita, marchezi cu un marker un punct de referinta dupa care rotesti la stanga cate o tura dupa care strangi piulita, faci probe cand incepe sa traga bine de la 1500 de ture in sus liniar pana la 4500, incerci din aproape in aproape, gasesti pozitia cea mai buna. dupa care strangi piulita pentru blocare pe pozitie.

Spor! Nu se slabeste din prima la maxim cazi in extrema cealalta, incearca cu cate o tura.

Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Slabesti piulita, marchezi cu un marker un punct de referinta dupa care rotesti la stanga cate o tura dupa care strangi piulita, faci probe cand incepe sa traga bine de la 1500 de ture in sus liniar pana la 4500, incerci din aproape in aproape, gasesti pozitia cea mai buna. dupa care strangi piulita pentru blocare pe pozitie.

Spor! Nu se slabeste din prima la maxim cazi in extrema cealalta, incearca cu cate o tura.

Am slabit o tura,am dat o tura cu masina dar piulita tot slaba a ramas nu sa strans,adica puteam sa strang cu mana.Poti fi mai explicit te rog?

Aici in poza este actuatorul dar nu are pulita in cap.Aceasta e piulita?

https://i.ytimg.com/vi/6UaNctzpzl0/hqdefault.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mergi inapoi la Avd sa-ti refaca turbina,mai mult ca sigur problema la tine este geometria variabila.Ei cand recondioneaza deobicei schimba doar ce este uzat in turbo,degeaba reglezi tu actuatorul...deobicei ei dupa recondionare calibreaza si actuatorul.Au un aparat special
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are nimic turbina, daca peste pragul de 2500 ture functioneaza este problema de reglaj. Cu atat mai mult daca e incercata pe banc nu cred sa o livreze cu probleme, se mai intampla ca reglajul sa fie decalat dupa montarea pe masina, trebuie ajustat. Daca se inlocuieste actuatorul nu trebuie neaparat demontata toata turbina, se adapteaza pe masina, cine a mai facut asta o rezolva in cateva minute. Edited by calinus68
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.