Jump to content

My 1st BMW 530d xdrive - F10


SethBV

Recommended Posts

Va salut,

 

Va prezint primul meu BMW, 530d XDrive, prima inmatriculare 12/2013, BMW Premium Selection, 73000 km luat de la BMW Munchen. Impresionanta locatia, au peste 2000 de masini si 48 de agenti de vanzare. Am pus o poza mai jos, au un etaj intreg de seria 5 pe 4 randuri, stateau ca sardinele…

Cateva poze si lista de optiuni mai jos.

 

Am cumparat un adaptor OBD2 Carly si mi-am dezactivat Auto Start/Stop si am activat Video in Motion. Am luat cod lifetime FSC de pe ebay si am pus ultima versiune de harti 2017-2. Am inscriptionat si oglinzile. Am comandat roata de rezerva, tava portbagaj, covorase pt iarna, prezoane cu antifurt. Facut Casco, o sa pun si alarma, deci tot tacamul. Am cumparat acum anvelope noi Michelin Pilot Sport 4. Am mers 4500 de km in 2 luni, o placere, ies deseori de nebun pe strada ziua/noaptea doar sa ma plimb cu masina, ceea ce nu se intampla cu masina precedenta care e mult mai modesta.

 

Nu mi-a placut lagul care il are la acceleratie in comfort mode, il conduc deseori in sport mode. O surpriza a fost ca nu am roata de rezerva iar anvelopele RFT mi se par prea dure. In rest numai de bine, sunt super multumit!

 

As vrea sa fac retrofit la TPMS daca e posibil (?), sa imi iau jante+anvelope de iarna pe 17”. La alte upgradeuri ma mai gandesc …

Type 5D31

Model 530dx - EUR

Development Code F10

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N57T

Displacement 3

Power 190

Drivetrain ALLR

Transmission AUT

Color Sophistograu Brillanteffekt Metalli - A90

Upholstery Leder Dakota/schwarz Exklusivnaht - LCLZ

Production Plant DINGOLFING

Production Date 11/26/2013

 

Standard

1CC Automatic Start/stop Function

1CD Brake Energy Regeneration

4U2 Driving Experience Control Incl. Ec

548 Speedometer With Kilometer Reading

851 Language Version German

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles

1CB Co2 Content

2D3 18"la Wheels Star Spoke 365

2TB Sport Automatic Transmission

230 Eu Specific Additional Equipment

255 Sports Leather Steering Wheel

258 Runflat Tyres

3AC Trailer Tow Hitch

320 Model Designation, Deletion

322 Comfort Access System

4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish

4UR Ambient Light

403 Glas Roof, Electric

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

464 Skibag

465 Through-load System

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

5AC Autom. High-beam Headlights Control

5A1 Led-fog Lights

502 Headlight Washer System

508 Park Distance Control (pdc)

536 Auxiliary Heating

552 Adaptive Led Headlight

575 Additional 12v Power Socket

6AC Intelligent Emergency Call

6AE Teleservices

6AK Connecteddrive Services

6AM Real Time Traffic Information

6AN Concierge Services

6AP Remote Services

6NR Apps

6NS Enhanced Telephony With Extended Sm

6WB Multifunctional Instrument Display

609 Navigation System Professional

610 Head Up Display

688 Harman/kardon Surround Sound System

698 Area-code 2

7S2 Luxury Line

7XP Navigation Package Connecteddrive

775 Individual Roof-lining Anthracite

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months

8TF Active Protection For Pedestrians

8TH Speed Limit Info

8V1 Ncap Label

801 Germany Version

879 German / On-board Documentation

post-83098-0-69439300-1502993453_thumb.jpg

post-83098-0-15703800-1502993454_thumb.jpg

post-83098-0-65423600-1502993454_thumb.jpg

post-83098-0-50678500-1502993455_thumb.jpg

post-83098-0-90382300-1502993455_thumb.jpg

post-83098-0-11193100-1502993478_thumb.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa.

 

De curiozitate, cum ai ales-o dintre atatea exemplare aproape identice? :D Care au fost criteriile? Cum decurge vanzarea/cumpararea acolo? Cat a costat? (daca poti spune).

 

Poza cu masinile din parcare imi aminteste de anul 1991 cand, copil fiind, am fost cu tata la Mioveni sa cumpere o Dacie 1310 si a ales-o din parcarea fabricii, erau sute de Dacii albe, iti alegeai una si te rugai la Dumnezeu sa fie buna (sa nu-ti fiarba apa in borcan, asta era cel mai important, pentru cine isi aminteste) :))))))) Nu se compara cu cazul tau, dar poza ta mi-a amintit de ziua aia :D

Edited by feitosak1
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru urari!

 

 

 

Cand am zis TMPS, ma refeream la optiunea S2VBA Tyre pressure control, senzori in fiecare roata in valva. Am condus pe pana (masina m-a avertizat, eram pe autostrada, am oprit, m-am uitat luuung la anvelope si pareau OK - nu stiam ca la RFT nu se vede asa evident ca ai pana, am resetat senzorii la valorile actuale ca prostu si am mai mers destul de mult si tare pana la prima vulcanizare :) ) si mi-am stricat o anvelopa originala, oricum era tocita. Acum le schimb pe toate 4 cu non RFT, Michelin.

Roata de rezerva am luat de la bav auto, cam scumpa dar deh ... plecam repede la drum si m-am grabit.

Masina am gasit-o pe mobile.de. Era important sa aiba xdrive (ca romanul, eu mai sunt si din Brasov si stau sus pe un deal), bancheta rabatabila, sa nu fie neagra neagra :), sa aiba NBT, trapa, facelift, sub 100k km si sa-mi placa. Oricum m-am ales cu tot interiorul negru care initial mi s-a parut f ciudat, acum imi place.

 

Am gasit-o intr-o vineri, am sunat, rezervat, sambata dimineata eram in germania, in 30 de minute de la intrare in autohaus faceam drive test ... ptr mine a fost impresionanta organizarea lor si nr de masini, la prima vedere toate erau la fel. La drive test am plecat singur, am semnat ca daca o busesc platesc 1000 de Euro, aveam dreptul la maxim 100 km si parca 30min - 60min de condus. Dupa drive test era sa nu o mai vad ca cica merge la spalat si e coada. Am insistat, au mai tinut-o; sambata duminica m-am tot uitat la ea.Am vazut si altele insa tot la cea initiala am ramas. Ca si regula le ei, cand primesc o masina noua o baga intr-un service unde sta la rand ptr a fi inspectata vizual si eventual reparate chestiile exterioare. Ii fac si inspectia Dekra care mi-au dat-o si mie. In acelasi timp o pun pe net cu toate ca nu o au fizic in autohaus. Masina poate ajunge si peste 10 zile la ei. Treaba pare destul de dinamica, multe masini intra si ies, multe rezervate ... In final dupa ce te hotarasti sa o iei (poate si datorita faptului ca era Premium Selection), intra iar in service ptr a fi verificata de la A la Z, si treaba asta dureaza inca vreo 7 zile ca si aci e coada. Iese cu un certificat Premium Selection, garantie pe 2 ani, semnat de mecanicul ce s-a ocupat de ea. Daca gasesc ceva nasol, te suna si poti sa renunti la masina chiar daca o pot remedia. Mie mi-au schimbat doar placutele de frana pe fata si discurile. Am venit dupa vreo 7 zile sa o iau, am platit rapid restul de bani, mi-au facut si cadou o vesta reflectorizanta din Shell :) (nemti, ce sa zici :) ), mi-au dat toate actele intr-o mapa si asta a fost, in 15 minute plecam cu ea.

 

A doua zi, pe la 6 dimineata am plecat din Munchen, a fost aglomerat in vreo 2 locuri si in final la 11 seara eram in Brasov. imi planuisem sa dorm prin Arad dar adrenalina a fost prea mare, nu eram obosit deloc si am facut 1500 km dintr-una cu mici opriri. Nu recomand nimanui sa opreasca in ultimul Shell din Austria, cel de la Nickelsdorf ... oameni mai dubiosi pe acolo nu am vazut, legendele par a fi adevarate. In rest drumul frumos ... si masina de vis.

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Carly de pe amazon.de, BMW Bluetooth Gen 2 OBD Adapter , https://www.amazon.d...words=carly+bmw . E un thread dedicat ptr Carly aici pe site.

Eu m-am jucat un pic cu el, de meritat - cantareste fiecare. Un prieten a fost la un mecanic si i-a zis ca se poate strica procesorul/CASul cu Carly, am vazut si pe FB ca i s-a intamplat unuia doar atunci cand a facut o diagnosticare si asta imi trezeste niste semne de intrebare. Nu ii mai pleca masina. Sunt cam la inceput cu astea si nu ma pot pronunta ...

Edited by SethBV
Link to comment
Share on other sites

La diagnosticare (citit erori) cam greu sa se strice CAS-ul datorita Carly, poate la codari (parca a zis si neo la un moment dat).

 

Faina masina, sa ai noroc de ea!

 

@Stormzor, ce zici tu cu ABS-ul e Flat Tyre Monitor (FTM), SethBV vrea sa vada efectiv presiunea din fiecare roata pe displayul navigatiei (sau pe displayul ceasurilor de bord)

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca diferenta xenon - led e f mare, nu imi dau seama.

 

 

Am intrebat daca e accident free, au zis ca da, doar ca a avut bara din spate revopsita si mi-au aratat factura ptr reparatie. Atata tot. Erau multe cu barele schimbate, una cu geamul spart si furat navi-ul si bordul, multe cu diferite piese revopsite, multe si cu accident intra-devar. Am fost odata la Dusseldorf ptr alta masina, mi-au zis ca e accident free, ca nu are probleme mecanice sau de alt gen ca in final sa observ eu ca a fost revopsita capota, bara din fata si o aripa iar alt agent de vanzari sa imi confirme acest lucru. Deci nu sunt nici ei 100% cinstiti.

Mi-am pus anvelopele noi la Auto Soft in Baneasa, foarte profesionisti, au inspectat fiecare janta inainte de a da anvelopele vechi jos, mi-au aratat ca una era deja ciupita, le-au curatat, schimbat valvele, strans prezoanele cu cheia dinamometrica, antifurtul manual.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.