Jump to content

Pareri BMW X3


Daniel Bloo
 Share

Recommended Posts

Salut, sunt nou pe aici .. Vin cu cateva intrebari. Vreau sa achizitionez un BMW X3(2012-2014) si as dorii sa stiu ce probleme au, la ce sa ma uit cand o cumpar, pe viitor la ce probleme sa ma astept etc..

Am avut o problema la un MINI 1.6D , cod motor n47.. S-a rupt distributia si am fost nevoit sa schimb motorul :( de accea va cer cateva sfaturi. La x3 ma intereseaza motorizarea de 2L 180-190 cp sau cea de 3L 250-260 cp, care este mai ok? Multumesc si drumuri bune !!!

Link to comment
Share on other sites

sotia mea are x3 2.0d 184cp dec 2013. f f f multe optiuni. masina ar fi costat aprox 60k euro ( chiar nu mai stiu exact) daca nu as fi avut reducere. masina consuma destul de putin daca mergi pana in 110km/h ( gen 5-5.5 ). pe la 135-140 cam 6.5-7.5 ( conteaza mult si cum bate vantul :D )

 

probleme... filtrul de motorina de sub masina s'a crapat pe la 50-60k km si picura motorina, ala oricum era consumabil. am avut 2 recall - primul legat de ceva la busonul de la rezervor, sau ceva de genul - si al doilea urmeaza sa il rezolve sapt viitoare - prinderile de la scaunul pt copii trebuiesc verificate.

O alta problemutza - daca merg mai mult in zilele f f reci si las masina peste seara .... in partea inferioara a farurilor, cam 3-4cm se aburesc - din primul an de viata. mai am doi ani garantie la ea - dar in curand o marit pt ca vreau sa iau modelul nou. Conform garantiei cica ar trebui peste 30% sa se abureasca ... si nu pare a fi peste 15-20%.

 

merita sa iei un x3 ... nu e o masina de alergat ( comparativ cu un seria 3 , 5 .. ) insa nu te lasa la greu. am facut un concediu de o luna aug-sep anul asta prin europa si 11500km ( fix 7.0 consumul - avusesem 6.8 dar i'am dat goana in Italia si Croatia spre casa ). confortul este peste seria 3 al meu/f30LCI ( la amandoua am suspensie adaptiva - dar la x3 cand e pe confort ... chiar e confort )...- Eu sunt fan x3 din 2014. Pana atunci eram fan limuzine. Am cativa prieteni care si'au luat x3-uri - insa nestiing care e treaba cu optiunile la bmw si'au luat niste masini cu xenon si piele ca fiind full option :) ... I'a incantat pretul.

 

Spor la achizitionat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Motorizarea de 3L este mai fiabila decat 2L (parerea mea)

 

 

Probleme care pot aparea:

 

1. caseta de directie - nu conteaza motorizarea - se cam duce. De la aparitia modelului F25 in final de 2010 si pana in luna a 11.2017 BMW a avut un numar de 12 coduri de piesa originala si fiecare cod il inlocuia pe cel precedent......si tot nu tineau

 

2. cutia de transfer - afara nu schimba uleiul in ele si pica pe capete

 

3. cutia de viteze - smuceste in 1-2-3....nu prea se pupa cu motorul de 2L si caroseria. Nici cutiile nu sunt servisate.....schimb ulei si capac cu filtru.

 

4 Distributia trebuie schimbata dupa 150.000 km ( altfel face buba precum Mini)

 

5. Turbina se cam duce si ea pe la 200.000 km datorita intervalului de service 30.000 km

 

 

......in rest o masina faina:)))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, din primavara apare pe X3 motorul de 2 litri cu 2 turbine, 231-hp (172-kW) - 25d. Mai mult decat suficient. Probleme nu prea sunt pana in 200.000 km, se ia pachetul intretinere completa 5 ani/200.000 km. Eu schimb uleiul la jumatatea intervaluluicare seste afisat pe cumputerul de bord (fara filtru), iar cand spune bordul, la service, este un serviciu platit deja.

Daca nu ai bani de una noua, ia un model dupa faceliftul din 2014, motorul B47 diesel (nu mai are problemele precedentului), daca se poate cu faruri LED si pachetul de securitate avansata (detectie obstacole + pietoni + frana automata). Face diferenta dintre viata si moarte, mai ales la noi.

 

 

Salut, sunt nou pe aici .. Vin cu cateva intrebari. Vreau sa achizitionez un BMW X3(2012-2014) si as dorii sa stiu ce probleme au, la ce sa ma uit cand o cumpar, pe viitor la ce probleme sa ma astept etc..

Am avut o problema la un MINI 1.6D , cod motor n47.. S-a rupt distributia si am fost nevoit sa schimb motorul :( de accea va cer cateva sfaturi. La x3 ma intereseaza motorizarea de 2L 180-190 cp sau cea de 3L 250-260 cp, care este mai ok? Multumesc si drumuri bune !!!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

apropo de acele pachete de service la bmw, sunt apa de ploaie... si ei oricum fac service-ul la 30.000km, mai bine schimbi tu uleiul la 10 mii de km, cu ulei gen castrol, liqui moly, sau altele, care oricum sunt mai scumpe ca cel original bmw (bineinteles in reprezentanta uleiul ca si celelalte piese costa cu 60% mai mult, vezi campania celor de la bmw cu reducere la piesele de franare care exista zilele astea)

 

eu am pachetul de revizii la un mini (2014), si imi fac doar schimbul de ulei, si de lichid de frana, de filtre (aer , habitaclu) nu au auzit....

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.