Jump to content

Consum de combustibil


octavian

Recommended Posts

Ok, nu sunt CHIAR praf. Dar de ce n-a evoluat si BMW in ACELASI RITM? :)

PS: Am facut teste cu accelerometru pe 2 E92, un Seat Cupra, VW Scirocco, bmw 325, opel astra 1.9 CDTI, etc. Nu sunt doar presupuneri. In plus, pa multe forumuri din afara e dezbatuta speta asta!

 

@Bobo1987- Pe baza a ce argumente imi spui ca exagerez? Cate BMW-uri ai avut? Cate ai condus? Ce puteri? Cu cate aparate G metru te-ai jucat?

acum ceva luni intrebai care e diferenta dintre 316 si 318 pe forum!

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=37324&hl=

 

 

Ai facut putina documentare in ultimul timp sa vezi cat a evoluat BMW in ultimii ani?

Daca nu evolua in raport cu piata pierdea foarte mult.

Cat despre intrebarile tale... sper sa nu te superi....sunt cam arogante!!!!

Cand stii ceva ce altul nu stie il informezi si pe el, daca vrei sa aiba informatia corecta ca si tine!

Cu siguranta sunt multe lucruri pe care nu le cunosti inca despre masini si mai ai si tu de invatat ca si altii (ca si mine).

Cand ai spus PRAF chiar ai exagerat! Vezi definitia prafului si sensul cuvantului cand e folosit in limbaj figurativ.

Exista zeci de teste, cauta pe net, in care BMW este nr.1, inca!!! Un singur test nu arunca o marca sau o masina in "praf"!

Link to comment
Share on other sites

lasa-l pe alexxx ca e un expert, aparitia turbinelor pe motorizarile pe benzina, nu implica cercetare, evolutie, sau ce mai vreti...

Intr-adevar cei de la bmw... au stat pe loc si au scos 500 cp din motoare aspirate.. cand concurenta deja baga turbo..

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Corect,ai zis un mare adevar si in plus m6-le face masini supersport cum ar fi gallardo si ferrari f430,si ca sa nu deviez de la subiect consuma si mai putin decat celelalte m6-le il pui pe 400 de cai si afara scoti 10% ceea ce la ferrari nu prea e posibil

 

Intradevar 10% daca mergi cu 90km/h in tr a-5-a!

 

Eu cred ca tu esti prea fanatic bmw,un M6 n-o sa fie in veci mai performant ca un F430....

Apropo,vezi RS6,CL63/65AMG,etc...daca vorbim de top,bmw nu prea are ce pune la bataie fata de rivalii sai.

Link to comment
Share on other sites

au importanta cauciucurile daca sunt de vara sau de iarna? :)

Nu.

Dar dimensiunea lor are :lol:

au .compozitia cauciucului difera.cel de iarna e mai moale si intampina o rezistenat mai mare la inaintare.dar are o aderenta mai buna.pt consum cel de vara e mai bun cacai ramana rigid la temperaturi mai ridicate.vara daca aia de iarna cauciucuri o s aia consum mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Am in familie 2 BMW E36 316 din 1994. Al meu e din luna a 9-a, celalalt din luna a 11-a.

Al meu consuma in medie cu aproape 2 l mai mult decat celalalt. Daca merg cu 70-80 km/h imi consuma in jur de 8-9. Celalalt nu trece de 7 nici in ruptul capului.

Care poate fi problema ? (am schimbat ulei + filtru ulei, filtru aer).

sa fie soferul??? :)

 

si la topic :eu am un 316 cu 40000 la bord.conduc econimic tot timpul.rar cand depaseste acul 3500 de ture.si scot undeva la 7 extraurban.dar mereu lasa motorul sa se incalzeasca cam 5 minute.in oras stiu sigur ca nu scot nicai marac atata.cat despre consumuri date de constyructori ele sunt reale dar conditiile in care sunt facute sunt diferite.nu exista atatea accelerari ,nu exisat bagaje..viteza e cat se poate de constanta.nu se precizeaza cu clima fara clima...presiune in roti.......tipul cauciucului....cate stopuri au fost si asa mai departe.am adus o pisicuta din germnia si am avut 8 consum...motor de 1.8 mers in totaliate pe autostrada.

consumurile sunt reale dar conditiile difera.

si daca tot comparati comparati mere cu mere ...nu .seria 3 cu A4....asat nu stiu cat e de valabil....ce masa au fiecare????limuzina cu combi.... m6 cu ferrari f430....ce pret are unul si ce preta are altul....cui se adreseaza m6 si cui ferrari f430....asa putem tot vb...si eu cred ac in principui....F=m x a ca e bmw sau audi sau nava saptiala.

Edited by tttrix
Link to comment
Share on other sites

Corect,ai zis un mare adevar si in plus m6-le face masini supersport cum ar fi gallardo si ferrari f430,si ca sa nu deviez de la subiect consuma si mai putin decat celelalte m6-le il pui pe 400 de cai si afara scoti 10% ceea ce la ferrari nu prea e posibil

 

Intradevar 10% daca mergi cu 90km/h in tr a-5-a!

 

Eu cred ca tu esti prea fanatic bmw,un M6 n-o sa fie in veci mai performant ca un F430....

Apropo,vezi RS6,CL63/65AMG,etc...daca vorbim de top,bmw nu prea are ce pune la bataie fata de rivalii sai.

 

 

eu zic realitatea iti zic din surse sigure ca m6-le face f430 iar rs6-le e supraalimentat cu 2 turbine iar e63 amg are compresor mecanic,asa si bmw-ul cu kitu de la g-power hurricane cu 2 compresoare ajunge la 760 de cai si le saluta din mers pe celelalte.audi nici nu viseaza 372km/h cat merge m6-le,uite-te pe youtube sau poate deja stii filmuletzul

Link to comment
Share on other sites

eu zic realitatea iti zic din surse sigure ca m6-le face f430 iar rs6-le e supraalimentat cu 2 turbine iar e63 amg are compresor mecanic,asa si bmw-ul cu kitu de la g-power hurricane cu 2 compresoare ajunge la 760 de cai si le saluta din mers pe celelalte.audi nici nu viseaza 372km/h cat merge m6-le,uite-te pe youtube sau poate deja stii filmuletzul

 

Deja debitezi! Imi zici tu din surse sigure :) Si ma rog care ar fi acele surse??

Ia arunca un ochi aici:

 

Cat despre E63 amg-compresor iar esti pe langa! Motorul 6.3 AMG este Natural Aspirat! Ca sa te convingi uite site-ul AMG: http://www.mercedes-amg.com/#/e63-specs ori tu confunzi cu 6.5 Amg.Insa daca ai arunca un ochi pe fisa tehnica la compresia motorului ai observa diferentele ca unul are 13:1 si celalalt 9:1.

In rest nu-mi pomeni de masini modificate ca nu intra in discutie.

Destul cu off-topicul si cu discutii gen "4tuning" cu ala "face" pe ala si "bemveu-i bmw".Bafta.

Link to comment
Share on other sites

pai.. alea de iarna ar trebui sa fie daca nu mai inguste cel mult aceiasi dimensiune, deci consum egal sau mai mic... nu?

Cele de vara - 205/60/15. Cele de iarna 225/60/15. Asa e la mine. A crescut dimensiunea anvelopelor => a crescut consumul putin.

Link to comment
Share on other sites

pai.. alea de iarna ar trebui sa fie daca nu mai inguste cel mult aceiasi dimensiune, deci consum egal sau mai mic... nu?

Cele de vara - 205/60/15. Cele de iarna 225/60/15. Asa e la mine. A crescut dimensiunea anvelopelor => a crescut consumul putin.

 

 

Iarna e recomandat ca dimensiunile cauciucurilor sa fie mai mici. Trebuie sa fie mai inguste! Cauciucurile late de obicei se folosesc vara!

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt de acord cu asta, dar si acelasi cauciuc, de dimensiuni diferite, va influenta consumul.

Creste latimea, creste suprafata de rulare, greutatea anvelopei, etc.

Am pus 225 pentru ca arata bine pe masina. La fel de bine puteam nici sa nu iau anvelope de iarna, iarna trecut nu am avut probleme cu cele de vara.

Deci, mi se rupe de iarna, si zapada, ori am cauciucuri de vara, ori de iarna :)

Link to comment
Share on other sites

un nou consum...10.3%. Tin sa mentionez ca am alimentat si mi-a aratat in bord cat mai pot rula cu benzina pe care o am 332km ( peste jumatate de rezervor la jumatatea distantei pana la 3/4 din rezervor) adica undeva la 36-37l...am mers 28km si imi arata in bord 302km. Cum am mai spus consumul e undeva la 11-12%, in aglomeratie dinspre Aviatiei spre Marriot 12km....2ore ...dupa calculele mele 14,7%...asta a fost recordul. Conteaza ca masinuta merge si nu am probleme. bafta tuturor
Link to comment
Share on other sites

eu zic realitatea iti zic din surse sigure ca m6-le face f430 iar rs6-le e supraalimentat cu 2 turbine iar e63 amg are compresor mecanic,asa si bmw-ul cu kitu de la g-power hurricane cu 2 compresoare ajunge la 760 de cai si le saluta din mers pe celelalte.audi nici nu viseaza 372km/h cat merge m6-le,uite-te pe youtube sau poate deja stii filmuletzul

 

Deja debitezi! Imi zici tu din surse sigure :) Si ma rog care ar fi acele surse??

Ia arunca un ochi aici:

 

Cat despre E63 amg-compresor iar esti pe langa! Motorul 6.3 AMG este Natural Aspirat! Ca sa te convingi uite site-ul AMG: http://www.mercedes-amg.com/#/e63-specs ori tu confunzi cu 6.5 Amg.Insa daca ai arunca un ochi pe fisa tehnica la compresia motorului ai observa diferentele ca unul are 13:1 si celalalt 9:1.

In rest nu-mi pomeni de masini modificate ca nu intra in discutie.

Destul cu off-topicul si cu discutii gen "4tuning" cu ala "face" pe ala si "bemveu-i bmw".Bafta.

 

parca sunteti copii mici.

tatal meu il bate pe al tau :lol:)))

Link to comment
Share on other sites

Metoda simpla de calcul pentru consum. Mergi pana se aprinde becul si in acel moment resetezi km. te duci la peco si alimentezi o cantitate oarecare si pastrezi bonul. Mergi din nou pana se aprinde becul. Cand s-a aprins notezi km si calculezi consumul cu regula de 3 simpla.
Link to comment
Share on other sites

Metoda simpla de calcul pentru consum. Mergi pana se aprinde becul si in acel moment resetezi km. te duci la peco si alimentezi o cantitate oarecare si pastrezi bonul. Mergi din nou pana se aprinde becul. Cand s-a aprins notezi km si calculezi consumul cu regula de 3 simpla.

esti sigur ca asta e cea mai simpla?

mie mi se pare mai usoara metoda plin/plin la aceeasi pompa (gen faci plinul, mergi 100km si apoi plin iar si vezi cati litri intra)

Edited by Asgaard
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.