Jump to content

Bmw e60 525d nfl


darckreign1984

Recommended Posts

Nu ii mai dau de capat.

 

Am schimbat injectoarele.

Alta turbina sh care se poate sa nu fie nici asta prea buna. Joc in ax si pierde putin ulei.

Actualele injectoare sunt luate de pe 3.0 m57.

 

 

Ultimul consum indicat dupa cantitate de motorina din Rezervor (meniu deblocat) este de 13.47 mers in afara.

 

Masina are filtrul de particule pus si in stare buna. Dupa ceva acceleratie mai puternica se apuca de facut regenerare. 30-40km de obicei si o diferenta de presiu e de 430 mbar - sunetul se schimba. Si ce e mai ciudat este ca la relanti sunt undeva la 28mbar in momentul regenerarii. a11828d4bb95e7352bb4a5fba552e22d.jpg3475ee9c8d8c093ce1dacea9ed5d5444.jpg0931225285c492ed956f661d5c61b263.jpg875e6a35c5b66dcc689396354a848d7c.jpga818efe6bc31d656e0d1863a1485f0e4.jpg

Edited by darckreign1984
Link to comment
Share on other sites

Rezervorul a fost umplut pana a ramas motorina in gura rezervorului. Erau indicati 74 litri.

40 facuti pana sa ies din oras, iar acul nu scazuse peste indicatorul de maxim..

Restul km facuti in afara, cateva depasiri.

 

Stiu ca testasem pana la montarea DPF ului, consumul masinii fara Maf si scadea mai greu acul. Acum nu mai pot testa asta deoarece deja este Dpf ul pe masina ( a fost montat deoarece masina scotea mult ful, la plecarea de pe loc si la acceleratii peste 50% fum continuu mult si negru.

 

Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

la plecarea de pe loc si la acceleratii peste 50% fum continuu mult si negru.

Ai aflat cauza !

 

Rezolva cu fumul si o sa rezolvi problema, nu de alta dar presiunea in DPF este destul de mare, dar asta este un rezultat al faptului ca motorul nu functioneaza corect si fumega in draci.

 

Pe langa asta nu ai pus rezultatele corectiilor la injectoare, asta ca sa stii daca ele sunt in regula, oricum si alea pot fi mucificate.Apoi nu ai spus daca ai codat sau nu injectoarele dupa inlocuire, deoarece asta poate fi o cauza care contribuie la problema ta.

 

In concluzie te duci la un mecanic mai luminat si te apuci de verificat tot ce tine de motor pana cand nu mai fumega fara DPF.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.