Jump to content

BMW E36 AMBREEAJ TARE


aurelblondu

Recommended Posts

Va salut sunt nou pe forum si nu stiu daca voi posta unde trebuie!

BUN DECI....

Am un BMW E36 318I M43 1995 cu urmatoarea problema. Astazi la munca (livrez mancare) am luat o curba la dreapta in viteza a 2 si am apasat ambreeajul pentru a o scoate pe liber. Am constatat ca pedala de ambreeaj nu mai este moale ca pana acum s-a scurtat cursa se apasa greu si parca agata undeva la mijloc.

Doresc sa mentionez ca in ultimi 30 de km cat am mai mers cu ea de cand s-a intamplat beleaua ba se apasa greu ba se apasa usor.

Am fost la niste bajeti care mi-au spus ca trebuie sa schimb kitul de ambreeaj si ma costa 900 lei (cu piese de la ei) asa o fi sau...??

Astept raspunsuri si pareri MULTUMESC ANTICIPAT !!!

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil ai o problema la ambreiaj si intr-adevar trebuie schimbat chitul de ambreiaj. Poate fi ori vorba de placa la care s-or fi rupt cativa dinti(arcuri sau cum s-or numi, au rolul de a retrage discul de ambreiaj) ori rulmentul car enu mai culiseaza cum trebuie. In principiu afli de problema dupa ce dai cutia jos, deci ai platit manopera, nu are sens sa nu schimbi tot chitul (placa, rulment, disc).

O alta posibilitate, putin probabila, este sa se fi intamlat ceva la pedala in sine. Poti verifica singur, dand panorile de sub bord jos . Te uiti daca nu cumva este ceva anormal pe acolo care sa provoace o inconsistenta in culisarea pedalei de ambreiaj. Nu stiu cum e la modelul tau, dar e posibil ca pedala in sine, care este montata pe un ax, sa aiba o bucsa, care sa fie uzata de asa natura incat sa provoace fenomenul descris de tine.

In orice caz, daca ajungi pe la alti mecanici si iti spun ca vor sa verifice sau sa schimbe pompa de ambreiaj pe motiv ca poate fi o scurgere de lichid, fugi, nu e de acolo, sunt alte simptome.

Pretul corect pentru schimbul de ambreiaj, ca sa nu iti iei o teapa, este intre 300-600 lei, nu da mai mult. Nu lua alt kit in afara de LUK, nu merita.

Ce poti face in plus este sa schimbi si o parte din bucsele de la timonerie si cateva oringuri de la cutie - dai cutia jos , pieseel astea sunt relativ ieftine si te scapa de o eventuala plata a manoperei respective inca o data. De ex eu am schimbat odata cu ambreiajul toate semeringurile de la cutie si cel de la motor, pt care tre sa dai cutia jos(aprox 130 lei) si toate bucsele, saibele etc de la timonerie care erau cu un pret decent - nu gasesti decat OEM(aprox 150 lei). Ca efect stau linistit ca nu crapa semeringurile iar timoneria se simte "ca noua", nu mai are joc maneta de viteze.

 

Spor la reparatii, daca vrei iti recomnd mecnici buni pe langa Bucuresti.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.