Jump to content

Charging Fault - BMW e60 520d - 130 KW - 177 HP


BMW520d20009

Recommended Posts

salut baieti !

 

Pentru un BMW e60 520d - 130 KW - 177 HP din 2009

 

Inainte sa moara bateria echipata din fabrica VARTA 80 AH 800 A ce a dus 9 ani lejer, cu 2-3 zile inainte mi-a aparut " Charging Fault " !

 

Am mers asa maxim 2-3 zile pana nu a mai pornit masina la rece .

 

Azi am pus o noua baterie ULTRON by Moll de 100 Ah 850 A (Made in Germany) iar la testul de incarcare s-a descurcat bine, avand undeva 14,10 - 14.80 V

 

Dupa 5 minute de mers prin oras, iar mi-a aparut " Charging Fault " si semnul aferent bateria cu rosu.

 

Din ce am remarcat la relantiu apare tot timpul " Charging Fault " avand 11.66 V, verificat personal cu un multimetru.

Iar in mers la o viteza de 70 - 80 Km/H dispare cu bucurie !

 

 

Ce poate sa insemne ? Releul de incarcare / regulatoare de tensiune ?

 

Va rog, daca ati mai intampinat astfel de probleme, un sfat , o parere ar fi de ajutor !

Edited by BMW520d20009
Link to comment
Share on other sites

salut baieti !

 

Pentru un BMW e60 520d - 130 KW - 177 HP din 2009

 

Inainte sa moara bateria echipata din fabrica VARTA 80 AH 800 A ce a dus 9 ani lejer, cu 2-3 zile inainte mi-a aparut " Charging Fault " !

 

Am mers asa maxim 2-3 zile pana nu a mai pornit masina la rece .

 

Azi am pus o noua baterie ULTRON by Moll de 100 Ah 850 A (Made in Germany) iar la testul de incarcare s-a descurcat bine, avand undeva 14,10 - 14.80 V

 

Dupa 5 minute de mers prin oras, iar mi-a aparut " Charging Fault " si semnul aferent bateria cu rosu.

 

Din ce am remarcat la relantiu apare tot timpul " Charging Fault " avand 11.66 V, verificat personal cu un multimetru.

Iar in mers la o viteza de 70 - 80 Km/H dispare cu bucurie !

 

 

Ce poate sa insemne ? Releul de incarcare / regulatoare de tensiune ?

 

Va rog, daca ati mai intampinat astfel de probleme, un sfat , o parere ar fi de ajutor !

 

Ai inregistrat-o cu ISTA?!?! Trebuie sa stie ca are baterie noua, altfel masina stie ca are tot bateria veche care-i dusa. Trebuie sa parcurgi procedura din ISTA neaparat daca n-ai facut-o deja. Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai inregistrat-o cu ISTA?!?! Trebuie sa stie ca are baterie noua, altfel masina stie ca are tot bateria veche care-i dusa. Trebuie sa parcurgi procedura din ISTA neaparat daca n-ai facut-o deja. Bafta!

 

Un amic cu o aplicatie pe telefon si la ODB ...mi-a inregistrat noua baterie pe 90Ah ...

 

ce trebuie sa mai fac ? trebuie sa merg neaparat la un tester de la service ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.