Jump to content

E87 N45B16


Recommended Posts

Buna ziua colegi. Va rog mult un sfat

 

E87 116i N45B16

 

De ceva vreme porneste si intra direct in limp mode.

Am citit erorile pe un tester bosch si am defecte pe sonda lambda si debitmetru aer, rateuri pe cilindri 1 3 si 4.

La testul de gaze hidrocarburile au iesit bune dar valoarea pe sonda lambda e sub nivel acceptat. Am picat ITP-ul !!

 

Am schimbat - sonda lambda 1 originala bosch 540 ron

Sonda lambda 2 originala bosch 500 ron

Debitmetru aer original si ala 380 ron

Bujii Beru - 25 lei bucata. Am incercat si cu Bosch.

Bobine noi Bosch 100 ron bucata.

Benzina OMV TOP 100 !!!!!!!!!!!!

Sters erorile, mers blana, 20 km, revenit la ralanti 5 minute - DIN NOU CHECK ENGINE cu acelasi defect: sonda lambda 1

 

Problema persista, masina nu merge deloc rotund, da rateuri, amestecul este foarte bogat, nu are forta si consuma cat un porsche!

 

Ocazional calculatorul de bord arunca erori ciudate gen:

Cruise control system failure (nu am cruise control!!)

Tyre pressure monitoring (toate rotile sunt umflate la presiunea corecta)

Active suspenssion system failure (asta nu stiu ce e, la mine suspensia NU este reglabila)

Steering drive system failure (lichidul e la nivel si nu am pierderi)

Engine malefunction - full power may not be available.

 

Dupa scurt timp, sau la oprirea si pornirea motorului erorile astea dispar sau re-apare doar una sau mai multe . Apoi dispar la fel cum au aparut.

 

Singura eroare care persista este CHECK ENGINE care citeste defect pe sonda lambda 1 (desi e noua originala bosch si are doar 10k km asa cum am precizat mai sus). Intr-un anume serive *nu dau nume ca ii fac de caca besa* mi s-a spus "noi nu stim ce are masina ta, du-o la reprezentanta"

 

CE ARE MASINA???

 

O DUC LA REPREZENTANTA??

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Iti multumesc pentru raspuns.

 

Bobinele sunt toate 4 schimbate. Am facut proba si cu alte 2 (doua) bobine noi noute din cutie. Respectiv le-am montat mai intai pe cilindri 1 si 3 - mi-a dat missfire . Apoi le-am pus pe cilindri 2 si 4 - iar missfire in galeria de admisie.

 

Pe cilindrii 1 si 4 am tensiune de 1.4V (ceea ce mi se pare mare) in timp ce pe cilindrii 2 si 3 am 0.7V

Oscileaza un pic, dar astea sunt valorile. Indiferent ce fac, daca schimb bobine intre ele sau bujii, valorile nu se modifica.

 

In continuare am missfire la pornirea la rece.

 

 

Si pe mine ma duce gandul tot la ECU.

 

Alte pareri??? Multumesc anticipat, raman dator vandut......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna ziua.

 

Pentru cine mai da peste acest post:

 

Diagnoza s-a facut la reprezentanta.

 

Cele doua mufe ale sondelor lambda erau inversate !! (aveti grija pe la ce serviceuri duceti masina)

Capacul de la culbutori era crapat si tragea aer fals !!

 

S-a rezolvat, costul diagnozei + reparatii = 550 roni.

 

O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

BunĂŁ ziua!

Am adĂŁugat un scurt video pentru a putea explica mai bine problema.

A fost reglata distributia,garnitura de _chiulasa_ și supapele schimbate.

Va rog sa mi spuneți dacĂŁ ați mai avut asemenea probleme semnalate ĂŽn video-ul atașat, ĂŽntre secundele 16-22. Mulțumesc!

Edited by Bogdan2005iasi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.