Jump to content

matose

Members
  • Posts

    920
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

matose last won the day on December 10 2021

matose had the most liked content!

1 Follower

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

matose's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

199

Reputation

  1. Din cauza modului de functionare, e mult de explicat. Oricum ca un indiciu, injectoarele piezo trimit doar o mica cantitate de motorina pe retur spre deosebire de cele solenoid care pot ajunge chiar si la 50% debit dat pe retur Este relevant pentru ca daca ai comandat piesa care trebuie ar fi trebuit sa mearga codul. Nu stiu de unde ai scos cei 5% insa este o aberatie, codul IMA face mici corecturi de debit pe toata plaja de presiune si debit a injectorului, inclusiv la 1600bar. Corectiile care le vezi tu la relanti sunt o parte mica din poveste, ideea e ca fara acel cod corect introdus este posibil sa-ti dea mici cantitati de fum care sa-ti infunde DPF-ul sau chiar topeasca vreun cilindru...
  2. La injectoare piezo nu este concludent testul
  3. Probabil ca este o problema daca de furtunele de vacuum si / sau EGR. Acolo iti recomand sa te uiti!
  4. 1000eur e pret de japca, pompa reconditionata complet e undeva la 17-20mil
  5. Depinde unde o hibridizezi, insa cel mai buna metoda e sa iei partea rece de la 3.0d si cea calda de 2.5d
  6. Probabil ca ai un soft "bordurist" care nu e ce trebuie pentru masina ta. Oricum cu turbina aia o sa ai foarte mult lag, o sa intre tarziu rau. Am facut multe experimente cu turbine marite, atat pe motoare de 2L cat si de 2.5L sau 3L...
  7. Nu are pompa de inalte ci pompa rotativa Bosch VP44... Nu e nici-o incompatibilitate, senzorii de rotatie chiar cad. Se poate verifica destul de usor daca se duce unde trebuie, insa posesorii de astfel de masini vor sa le repare pe 2 beri Ciucas la 2L si cauta pe forum in loc sa se duca la service-uri dedicate 🙂
  8. Nu are cum sa-ti sara distributie doar de la dat jos si pus inapoi cutia, pune mecanicii la plata... mai mult ca sigur au gresit ceva la montaj
  9. Probabil ca e cazan cu pompa rotativa VP44, sigur nu e 2002 :). Sfatul meu e sa te duci la un atelier de pompe de injectie ca nu se schimba asa usor senzorul ala, e in pompa si conectat la partea electronica a pompei.
  10. E total diferit din cate stiu eu, atat electric cat si mecanic
  11. Chiar daca la dimensiuni e posibil sa intre, o sa ai probleme de adaptare pentru actuator si / sau mecanice pentru ca pot diferi flansele de atasare la galeria de evacuare / intercooler. Cel mai probabil ai turbina Mitsubishi care se poate modifica pentru un flow mai mare, daca te intereseaza asa ceva poti sa-mi scrii pe privat. Am 2 buc pentru 320d / 120d cu motor M47, una potrivita Stage 1+ si alta Stgae 2+.
  12. ET43 pentru XDrive la E60
  13. Fara sa vedem ce erori iti da pe tester nu prea avem ce sa facem...
  14. Nu e de la senzor, fire coapte probabil
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.