Jump to content

matose

Members
  • Posts

    869
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

matose last won the day on December 10 2021

matose had the most liked content!

About matose

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

matose's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

179

Reputation

  1. Nu trebuie omologare cat timp nu schimbi motorul fizic
  2. Trebuie sa schimbi injectoare + turbina, astea sunt diferentele intre 1.8d si 2.0d, apoi il poti duce fara probleme la 220cp
  3. E o operatiune destul laborioasa care implica "dezbracarea" scaunelor si asamblarea lor inapoi...
  4. Da, trebuie sa schimbi si ECU + instalatie motor + adaptat fire
  5. Posibil sa ai probleme cu alternatorul sau bateria, daca ai supravoltaj atunci iti arde releul si / sau bujiile
  6. La cutie problema e din convertizor sau din blocul de valve, pierderile de presiune fac ca ambreiajul umed din convertizor sa nu mai stranga suficient. La cutia de transfer trebuie investigata problema, poate sa fie pinion, motoras, etc
  7. E cutie automata GM care are o groaza de probleme, majoritatea nu recomanda schimbul de ulei pentru ca poti sa pui cutia in cap.... asa cum s-a intamplat la tine
  8. Depinde de situatie precum si cat esti de pretentios, de multe ori ajungi sa cumperi 2 cutii SH si tot sa nu mearga ok. Am avut cazuri, mai ales daca cumperii cutiile SH din Romania πŸ™‚
  9. Nu are voie sa se innegreasca teava la o masina cu DPF, oricare ar fi defectiunile. Sunt fisuri prezente mai mult ca sigur...
  10. Intra apa la manere si le baga in scurt, am avut la reparat un seria 7 care a topit jumate de instalatie din cauza manerului din usa pasager. Recomand sa lasi mufele scoase pana iti pui alte manere, sigurante nu au oricum
  11. La ce reparatie te referi? Reconditionarea blocului de valve e undeva la 400-500eu, insa de acolo pleaca toate problemele. De schimbat bucsile in cutie probabil ca undeva la 300-400eu cu tot cu manopera de dat jos. Cutiile SH sunt loterie oricum, nimeni nu dezmembreaza o masina cu km putini.
  12. Daca ai dat 200euro nu inseamna automat ca e si ok softul, sunt multi tepari cu softuri la bordura πŸ™‚
  13. Asta presupunand ca softul e facut bine si are oprite toate post-injectiile...
  14. Pai gandeste-te ca valvele sunt din aluminiu cu un coating care de obicei se exfoliaza la masinile cu km multi, iar locasul in care lucreaza este din aluminiu brut. Iti dai seama ca la cald uleiul se subtiaza iar aluminiu se uzeaza usor usor. Asta e si motivul pentru care la masinile cu km multi (peste 250-300.000) daca faci revizia la cutie ai sanse sa schimbe mult mai prost pentru ca uleiul vechi e ingrosat si plin de reziduuri prin urmare "umple" mai bine golurile lasate de uzura. Uleiul nou curat face doar ca pierderile de presiune sa fie mai mari, in unele cazuri chiar catastrofale... Oricum toate problemele din cutie incep cu blocul de valve sau cu bucsile din interior, sunt cunoscute problemele si frecvente mai ales in cazul 6HP21 / 28. Pierderile de presiune din blocul de valve -> uzura mai accentuata a bucsilor din cauza ungerii precare -> mai multe pierderi de presiune -> ambreiaje si convertizor care patineaza -> cutia poate fi aruncata la gunoi πŸ™‚ Reconditionarea blocului de valve si eventual schimbat cele 3-4 bucsi importante din cutie are rezultate spectaculoase pentru sanatatea si comportamentul cutiei.
  15. La cutiile 6HP problemele vin in principal de la blocul de valve care se uzeaza (atat corpul cat si valvele) prin urmare ai pierderi de presiune care duc la smuceli, schimburi aiurea, patinat excesiv al convertizorului, etc. Nu rezolvi nimic cu schimbul de solenoizi, trebuie testat pe banc si remediate problemele. Eu am studiat indelung fenomenul, mi-am cumparat scule si deja am reconditionat cateva blocuri iar din experienta iti zic ca daca masina a trecut de 40 - 50.000 km deja se poate observa uzura la bloc (minora, dar exista). Am un bloc de valve pentru masina ta provenit de pe o masina cu 46.000km la bord, imbunatatit cu ZIP Kit de la Sonnax, separator plate nou ZF si 2 valve noi (am masurat ceva uzura si am zis mai bine sa nu risc). L-am facut pentru mine dar am renuntat la proiect. Da-mi un PM daca te intereseaza!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.