Jump to content

E90|E92 325i|330i.


IonutMnT

Recommended Posts

Sunt pline din cauza lipsei tale de obiectivitate, esti culmea. Daca nu intelegi de ce sunt mai multe diesel-uri in service-uri decat benzinare e clar...

Tocmai de asta gasesti mai multi ce stiu sa iti repare masina daca e diesel, dar mna, e greu cu obiectivitatea asta. In loc sa zici un lucru concret si clar, o bagi cu legende si basme. Tu sti ca ma refeream la 335i si 335d, adica chiar postul acela l-ai comentat. Ai vazut macar vreodata un E9x 335i?

Adica tu compari 3000 diesel cu 2 turbine cu 3000 benzina fara turbina sau ce faci nu inteleg logica ta, sau vorbim generalitati sa ne bagam si noi in seama.

 

Nu am vazut nici un E9x 335i 3.0 aspirat pana acum :) dar imi doresc unul foarte mult. Cunostintele tale despre motoare sunt cam 0 fara nici o suparare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
On 2/18/2019 at 9:24 PM, crtir said:

Salut ! Eu sunt la al doilea 325i e90 cu 2,5 N52B25. In afara de faptul ca parca ar avea nevoie de ceva mai mult cuplu, in rest e mai mult decat ok. Performante dinamice reale bune, chiar daca nu prea se simte cand accelereaza, acul la vitezometru se misca bine...si trage liniar si constant pana la 7000 de ture. Suna foarte bine in turatii iar la relanti, aproape nu-ti dai seama ca masina are motorul pornit. De fiabilitate, eu pot sa zic ca pana acum am avut noroc. Nu am avut probleme. Dar pe amandoua 2,5i-uri le-am luat la sub 100.000 de km...reali 100 %.

Eu recomand aceasta motorizare, dar ar fi de preferat cu cat mai putini km...se mai gasesc cu km putini,chiar daca au ceva vechime.

Daca iti permiti, probabil un 330i ar fi si mai bun.Cred ca un N52B30 ar fi mai sanatos decat un N53B30.Cel din urma, are motor cu injectie directa de benzina,cu consecinta unui consum teoretic mai mic,dar din ce-am citit, cu riscuri de depuneri de carbon pe la supape.Riscul asta de depuneri nu ar fi la N52. Dar indiferent care L6 benzina ar fi, fii cu bagare de seama la pompa electrica de apa si termostatul...necesita schimbare chiar si la un nr. mic de km.

Alta problema generala ar putea fi cauzata de uzura semeringurilor supape, cu risc de consum marit de ulei.

La N52B25 mai ales, exista riscul unui consum mare de ulei si datorita segmentilor pistoanelor, chiar si la un nr. mai mic de km...segmenti de calitate inferioara.

Ideal ar fi sa gasesti un model cu cati mai putini km si astfel s-ar putea sa te bucuri linistit de masina. Cauta si pe youtube...gasesti multe informatii, mai ales despre N52, care este un motor foarte popular pe E90 in SUA...de fapt in SUA, E90 s-a vandut numai cu motorizari N52 si N54(335i).

Succes !

N52b25 am , km in bord 260000 fara probleme ,, masina fata de multe modele este f fiabila

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.