Jump to content

Problema bloc valve compresor suspensie pneumatica 525dX F11


Ionuț_Cosmin

Recommended Posts

Azi am masurat la masina mea (F11 525xd cu EDC) si pentru puntea fata, prin aceeasi metoda (de la buza de jos a jantei pana la marginea inferioara aripa) - am ~645mm fata stanga/dreapta; garda la sol este ~16cm pe fata si ~17cm pe spate).

Am masurat si la un vecin cu F11 525xd probabil tot cu EDC, are la fel ca mine 645mm fata, 630mm.spate

 

Alti posesori .de F11 - voi ce inaltime aveti pe puntile fata-spate?

 

La a mea (530xd cu edc) am ~640 mm fata si 630mm spate. Garda la sol de unde pana unde ai masurat-o, ca sa avem aceeasi metoda?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Salutare! Uite ca vin si eu cu probleme la Perne si cine mai stie ce. Am avut o perioada de cateva luni in care se intampla sa gasesc masina lasata pe partea dreapta spate. Ce era nasol, era ca se intampla random, azi da, 3 zile nu , 2 zile da, ati prins ideea. Pana la urma am decis sa schimb pernele si asta am si facut. Dupa aproximativ o luna de zile, masina a inceput sa se lase in mers , timp in care se auzea un zgomt de compresor foarte tare pe partea dreapta si se ridica imediat dupa ce se lasa. Precizez ca se lasa pe ambele parti. Am pus doi vlajgani in portbagaj si masina a inceput sa se lase, compresorul baga dar, nu reusea sa ridice masina, dupa care s-au dat jos din portbagaj si masina s-a ridicat. Azi a inceput iar zgomotul de compresor in mers, masina s-a lasat si nu s-a mai ridicat. Maine vreau sa incerc sa dau jos compresorul, sal curat si sa vad ce e acolo si ma gandeam inainte sa intreb aici poate a avut si altcineva acest gen de experienta si sa-mi zica cum a rezolvat. Multam. Am uitat sa precizez, 520XD F11 , 2014
Link to comment
Share on other sites

La mine cand a cazut compresorul nici nu s-a mai ridicat. El declansa, dar nu mai avea putere/presiune pentru a umfla pernele. Doar isi facea ciclul de 40-50 sec.

 

In opinia mea e ciudat ca el iti ridica masina/umfla pernele, dar presiunea nu se pastra in ele. Poate cand au montat pernele, unul dintre racordurile care pleaca din compresor spre perna sa nu fi fost pus bine(etans).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am dat compresorul jos, am uscat biletele din el, am uscat garnitura de pâslĂŁ și l-am pus la loc. Masina s-a ridicat fĂŁrĂŁ sa aud un zgomot, nici nu mi-am dat seama când s-a ridicat , eu așteptĂŁm zgomot. M-am bucurat evident și m-am pus sa șterg erorile , moment in care masina s-a lĂŁsat la loc și acolo a rĂŁmas. Azi am schimbat senzorul de ĂŽnĂŁlțime de pe puntea spate stânga ca dĂŁdea valori aiurea dar, degeaba. O sa verifice mecanicul dacĂŁ bagĂŁ presiune compresorul când ĂŽl da jos legându-l pe direct, iar dacĂŁ baga amenda schimb doar blocul de valve și vedem atunci. Va țin la curent
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Schimbat senzor inaltime, dreapta spate, trimis compresor la Tg.Neamt, reparat contra sumei de 700 ron, montat si totul a revenit la normal. Poate ajuta pe cineva sa stie ca multe din problemele la compresor sunt create initial de acei senzori de inlatime de pe spate ( bascule). Dau info eronate la calculator si compresorul urca si coboara masina prea des.
Link to comment
Share on other sites

Azi am masurat la masina mea (F11 525xd cu EDC) si pentru puntea fata, prin aceeasi metoda (de la buza de jos a jantei pana la marginea inferioara aripa) - am ~645mm fata stanga/dreapta; garda la sol este ~16cm pe fata si ~17cm pe spate).

Am masurat si la un vecin cu F11 525xd probabil tot cu EDC, are la fel ca mine 645mm fata, 630mm.spate

 

Alti posesori .de F11 - voi ce inaltime aveti pe puntile fata-spate?

 

Salut! Detin BMW F11 525D 2000CMC M Sport. Am avut acum o luna problema cu o perna dar le-am inlocuit pe amandoua cu arnott la un service de cartier :D. Dupa ce s au chinuit ceva timp ca nu stiau si dupa ce mi au cutat unul din furtunase si nu se mai ridica au reusit. Acum... Dupa o luna am observat ca pe puntea spate pe o parte am 623mm si pe cealalta 615mm. Iar pe fata 630mm pe amandoua,bineinteles:D. Intrebarea mea este: Nu-i asa ca trebuiau sa mi calibreze/reinitializeze EHC-ul sau ceva de genul? Multumesc!

Edited by Octav7890
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Salutare tuturor!!

am si eu un f11 525 xd si la 2-3 zile partea stanga spate se lasa maxim(probabil limita maxima)

am tot citit pe aici si am urmarit simptomele masinii si pot spune urmatoarele:

la pornirea masinii in 10 secunde masina este la pozitia normala discharge valve aia sau. Cum se numeste functioneaza adica dupa ce se umfla pernele se aude acel fâsâit specific descarcarii aerului.

Deci in mod normal nu poate fi valva aia ce ramane de obicei blocata pe inchis..

Sa fie strict perna? Sau e posibil sa scape aer pe la imbinarea furtun aer-perna?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.