Jump to content

probleme E46 318d


Recommended Posts

Salut tuturor,

 

Am urmatoarele probleme cu a mea masinuta, un E46 318d din 2002 cu vreo 40.000km.

 

1) Arunca ulei pe la diferential. Se intimpla doar la viteza mare cred, peste 150-160. Am fost deja cu problema odata in service, au zis ca au strins nu stiu ce supapa si nu o sa mai arunce dar nu a fost asa. Dupa o tura cu 180km/h m-am bagat sub ea si avea ulei pe diferential.

 

2) Vibreaza cam pe la 2000 RPM cind accelerez. In treapta 1 sau a doua nu prea se simte dar in a3a, a 4a sau a 5a face urit. Dupa 2500 RPM (dupa ce se deschide turbina cred) vibratia incepe sa dispara. Dupa 3000 RPM parca merge frumos. Chiar si cind stau pe loc si apas acceleratia, se simte vibratia asta, scaunul din dreapta vibreaza, ametesti daca te uiti la tetiera in timp ce o accelerezi pe la 2000 RPM :blink: si schimbatorul se agita in aceiasi maniera. Prima data tata mi-a zis ca se simte o vibratie in podea, statea pe bancheta din spate in dreapta. nu dupa mult timp eram pe autostrada cu 100km/h pe o mica panta si incercam sa accelerez dar de unde, ca a inceput toata sa se cutremure cind am apasat acceleratia. In volan nu se simte nimic asa ca banuiesc ca nu este de la roti si mai degraba e o problema mecanica.

 

3) E normal ca instalatia de climatizare sa faca zgomot cind o pornesc si cind o opresc? In timpul functionarii nu "zice" nimic, merge bine, dar cind o pornesc si mai ales cind o opresc e un ventilator sau ceva de genul asta care face un zgomot neplacut si destul de puternic, ca si cind s-ar freca de ceva.

 

E clar ca am in plan sa merg la service sa fac ceva cu problemele astea dar nu as vrea sa ma mai duc iar la fel de nestiutor.

 

Multumesc pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

s-ar putea sa fie un injector nasol, acelasi lucru l-am patit la mai multe masini pe motorina, care erau fabricate dupa 2002...apropo de ventilator, da, in momentul cand pornesti clima, porneste si ventilatorul de pe radiatorul de clima...zgomotul ar putea fi din cauza descentrarii ventilatorului si ating palele de carcasa din plastic fie sa dus rulmentul din el...dar oricum mai fa o vizita pe la mecanici si pune-o pe un tester, vezi ce iese...
Link to comment
Share on other sites

la 40 000 n-are voie ! ai luat masina din afara ?

26250[/snapback]

 

am patit asta la un megan din 2003 cu 30.000km la bord, luat de nou....s-a rezolvat prin schimbarea injectorului respectiv....16.500.000 lei :blink:, iesi-se din garantie cu o luna inainte...

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

am patit asta la un megan din 2003 cu 30.000km la bord, luat de nou....s-a rezolvat prin schimbarea injectorului respectiv....16.500.000 lei  :blink:, iesi-se din garantie cu o luna inainte...

26257[/snapback]

Mai am inca garantie la masina, asa ca numai sa rezolv problema ca nu dorm bine noaptea :)

Link to comment
Share on other sites

la renault in general e o problema la injectoare.

 

ma miram de numarul de km al masinii doar ... acolo e misteru

26259[/snapback]

 

Poate fi si motorina de "buna" calitate un factor de stres pentru injectoare ?

Link to comment
Share on other sites

da.

 

dar depinde de unde ai alimentat.

 

ai bagat vreodata benzina la negru ? luata de prin porturi, camioane , conducte ? ... slabe sanse dar zic si eu

 

eu am mers ceva cu diesel-uri prin RO si am cam alimentat numai de la statii cunoscute OMV, MOL, Lukoil, Rompetrol, petrom si ... cam atat si nu au fost probleme

26261[/snapback]

OMV in general si Petrom.

Presupun ca pe tester se vede daca un injector nu e in parametri normali. Eventual pot sa le cer sa verifice asta. Ar mai putea fi si altceva?

Am fost cu masina in service acum vreo 2-3 luni si am facut inspectia, dar nu stiu ce au verificat, presupun totusi ca s-au uitat si pe la motor.

 

Dar am ceva mici indoieli in privinta mecanicilor, nu mereu sunt profesionisti buni si nu mereu au intentiile cele mai bune. Mi s-a mai intimplat sa merg de doua ori pentru aceiasi problema fiindca mecanici au fost superficiali.

Link to comment
Share on other sites

Poate fi si motorina de "buna" calitate un factor de stres pentru injectoare ?

26260[/snapback]

 

 

Motorina este principalul factor "de stres" pentru injectoare si pentru pompa.Nu uita de pompa! :blink:

 

Oricum, la 40000km mi se pare inacceptabil !

 

Poate ai pus aditivi! :)

Link to comment
Share on other sites

Off topic:

 

Exista Petrom in Germania? :blink:

26325[/snapback]

 

Nu am luat in calcul decit statiile din Romania, in ideea ca in Germania nu trebuie sa imi pun problema asta :)

 

Dar nu poate fi si altceva? Sau faptul ca vibratia asta apare doar cind accelerez spune totul? Nu poate fi ceva in transmisie sau doar niste suporti la motor care s-au slabit? Ar putea fi legata problema asta cu scurgerea aia de ulei la diferential?

Link to comment
Share on other sites

Masina nu mai mergea bine din cauza injectoarelor. M-au sunat de la service si au zis ca ii schimba 3 injectoare :)

 

Deci motorina din Romania sa fi fost ? :blink:

 

Partea cu uleiul la diferential a fost ieftina, o garnitura (sau ceva de genul asta) si completat uleiul, pina in 40€ cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.