Jump to content

Probleme cutie automata 6HP 21 (E83)


teodorbmw

Recommended Posts

Salutare tuturor. Sunt nou pe acest site....desi aconduc numai bmw-uri.... Vreau putin ajutor din partea celor care s-au intalnit de problema spanului in cutia de viteze automata la X3 2008, dupa ce am schimbat uleiul si reconditionat convertizorul acum 1500 km. Care ar fi buba ? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Sunt nou pe acest site....desi aconduc numai bmw-uri.... Vreau putin ajutor din partea celor care s-au intalnit de problema spanului in cutia de viteze automata la X3 2008, dupa ce am schimbat uleiul si reconditionat convertizorul acum 1500 km. Care ar fi buba ? Multumesc.

 

mai exact la ce span te referi , ai bucati mari de metal , aschii in baie sau e vb de pilitura retinuta de magneti ?

Link to comment
Share on other sites

Deci...sa raspund lui "senior"....nu am schimbat uleiul la 1500 km, am schimbat uleiul in cutie, am mers 1500 km si a necesitat neaparat sa dau convertizorul jos sa-l rectific. Atunci mi-a spus mecanicul ca nu i-a placut cum arata uleiul si a desfacut cutia sa vada blocul de valve si a gasit pe magneti pilitura fina pe magneti.

Intrebarea mea era daca e normal sa fie pilitura asa multa pe magneti ...... Vreau sa mentionez ca nu mai am acele scapari la accelerare care se datorau din cauza convertizorului.....merge ok.

Link to comment
Share on other sites

Deci...sa raspund lui "senior"....nu am schimbat uleiul la 1500 km, am schimbat uleiul in cutie, am mers 1500 km si a necesitat neaparat sa dau convertizorul jos sa-l rectific. Atunci mi-a spus mecanicul ca nu i-a placut cum arata uleiul si a desfacut cutia sa vada blocul de valve si a gasit pe magneti pilitura fina pe magneti.

Intrebarea mea era daca e normal sa fie pilitura asa multa pe magneti ...... Vreau sa mentionez ca nu mai am acele scapari la accelerare care se datorau din cauza convertizorului.....merge ok.

pilitura pe magneti e f normala , poti sa spui ca ai span in cutie cand pe fundul baii gasesti particule de metal ca un graunte de nisip (estimativ) care nu pot fi retinute de magneti

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se poate sa ai blocul de valve obosit -> nu face presiune suficienta -> discurile nu cupleaza complet si fac pilitura -> span.

Ordinea defectarii componentelor in cutiile ZF 6HP este in 99% din cazuri: bloc de valve -> convertizor -> discuri

 

Eu as da blocul de valve jos, spalat bine si schimbat tot kitul de garnituri si pistonase (ZipKit de la Sonnax) impreuna cu un separator plate de la ZF. Solenoizii se masoara si se curata / schimba daca nu corespund.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.