Jump to content

E90/furtun intercooler,dpf,releu bujii,bujii


tralala2018

Recommended Posts

Am urmatoarele probleme la E90 320D,orice sfat pentru remedierea lor este binevenit.

 

1.In urma cu 2 zile,am constatat ca in momentul in care ajunge la 2000-2200 rpm se aude un sunet precum cel de la ventilator iar cu geamul deschis un vuiet (mentiunez ca nu este fluierat).

Masina trage,relativ,dar parca nu cum o facea inainte.

Am ridicat capota iar in partea stanga am observat urme de ulei.

Furtunul care intra in turbo sau intercooler,pe dedesubt fiind plin de ulei.Am comandat furtunul si urmeaza sa il schimb.

2.Ieri,fiind nevoit sa folosesc masina,in momentul in care am accelerat putin mai puternic,m-am trezit cu eroare in bord "increased emissions",pusa pe tester,ca si eroare,aparea debitmetru,eroarea s-a sters si a si disparut totodata.

3.Pe langa aceasta eroare,mai am urmatoarelw erori :

- releu bujii

- toate 4 bujiile

- alternator (4a07)

- incalzitor combustibil

- senzor presiune dpf

- si bineinteles dpf sipraincarcat.

Stiu ca dpful nu isi mai face regenerarea,datorita acelui senzor si bujiilor,desi pe tester apare ca ultima regenerare ar fi fost facuta acum 480km.

Releul de bujii si bujiile au mai fost inlocuite de 2 ori,la cateva zile aparand din nou pe tester.

Este ceva care le poate arde sau pur si simplu poate fi cablul de plus care vine din alternator?

Dar acea eroare de alternator?El incarca fara probleme cu 14.1-14.2.

Toate aceste erori se sterg dar reapar la foarte scurt timp.

Am mai observat ceva ciudat,posibil sa fie de la furtunul de mai sus,in treapta a 3-a,unde va 1500 rpm pare a avea un lag,o intrerupere...ceva ce nu prea pot descrie.

 

Mentionez ca vreau sa dau dpf-ul jos si sa il trimit la curatay,vreau sa schimb dar totodata sa descopar problema bujiilor si a releului si sa inlocuiesc si senzorul dpf.

Link to comment
Share on other sites

Ulei pe furtunul de la intercooler, arata o problema cu turbina . Vapori de ulei e normal sa ai , dar ulei mult nu e bine .

Dpf-ul isi face regenerari si cu senzorul de presiune prajit, dar nu le face corect .

Le face ori prea des, ori prea rar , de obicei senzorul ala nu se duce de tot , doar arata valori eronate, negative .

Eroarea pe 4 bujii , nu inseamna neaparat ca bujiile sunt arse , cel mai probabil este dus releul bujiilor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.